Vappu lähestyy.. onko rahat loppu?

adfafafafaf

Olisi kiva päästä juhlimaan.. mutta ei rahaa.. kenelläkään ei ole lainata ja luottotiedotkin on jo kuralla mutta omistat sentään kunnon puhelin liittymän? :)ei siis mitään prepaidia, vaan kunnon liittymä.. tällöin rahan ssanti ei ole mikään ongelma.. saat yli kuukauden maksuaikaa ja lainaa helposti 20-300€... 100€ lainassa kuluja tulee yhteensä 24,6€ ja maksuaikaa lainalle saat yli kuukauden.. :) raha ei vaan tule heti tilille.. se kestää noin vuorokauden.. itse otin juuri 60€ vekselin tuota kautta ja toimii... :) vappu on pelastettu.. :) empä tosin tiedä tohdinko opastaa täällä miten tuo tapahtui.. :D

Sen verran voin paljastaa että kyseessä ei ole mikään pikavippi tms. vaan tuo raha maksetaan takaisin puhelinlaskun yhteydessä, eli sitäkautta maksuaikaa sille saattaa saada jopa 2 kuukautta, riippuen koska ottaa tuon rahan ja koska puhelinlasku menee poikki... :)

16

1288

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • niin kuinka

      ja pointtina tässä hullujen pitäminen jännityksessä..
      Kerro jo!

      • äläpihtaatietojasi

        KYSEESSÄ ON KOLIKKOPELIT.COM

        Toimii siis niin että talletat pelitilillesi rahaa - mutta et pelaakaan niitä vaan nostat samantien ne pankkitilillesi. SIksi se kestää vuorokauden kun kyseessä on pelitililtä kotiutus. Tallettaa voi soittamalla omalla kännykällä ja sitten sen maksaa seuraavan puhelinlaskun yhteydessä.

        Keino se on tämäkin...


    • 6+14

      Muuten hyvä, mutta kun kokeilin tuota viikko sitten kotiutukseni hylättiin ja vedottiin siihen että pitää vähintään kerran koko talletussumma kierrättää. Eli siellä pidetään hanakasti kiinni sinne laitetuista rahoista ja pakotetaan asiakas pelaamaan. En tiedä rikkooko tuollainen toiminta jotain säännöksiä, mutta näin on, eli älkää missään nimessä laittako sinne rahaa siinä toivossa että voitte sitten kotiuttaa ne!!!!

      • dfsadfdfsff

        Ahaa... no en tarkoittanut tuota sivustoa.. itse otin tuon rahan sivustolta www.pokerihuone.fi... ja rahat tulivat kiltisti tilille vuorokauden kuluessa... :) toki minulla on tuolla ollut tili jo pitkään.. ja pelailen siellä muutenkin pokeria aina silloin tällöin.. :) en tiedä sitten kävisikö noin ihmiselle joka ei tuolla pelaa ja koittaisi vaan saada nuo rahat tuolla tavalla käyttöönsä....


      • 13+8
        dfsadfdfsff kirjoitti:

        Ahaa... no en tarkoittanut tuota sivustoa.. itse otin tuon rahan sivustolta www.pokerihuone.fi... ja rahat tulivat kiltisti tilille vuorokauden kuluessa... :) toki minulla on tuolla ollut tili jo pitkään.. ja pelailen siellä muutenkin pokeria aina silloin tällöin.. :) en tiedä sitten kävisikö noin ihmiselle joka ei tuolla pelaa ja koittaisi vaan saada nuo rahat tuolla tavalla käyttöönsä....

        Pokerihuone tulee hylkäämään kaikki kotiutuspyynnöt, jos rahoja:
        - ei ole laitettu peliin ja ne ovat lähtöisin pelaajalta toiselle rahansiirrosta
        - ei ole laitettu peliin ja ne ovat lähtöisin talletuksesta
        - yritetään kotiuttaa pankkitilille joka ei kuulu pelaajalle
        - yritetään kotiuttaa nettilompakkoon joka ei kuulu pelaajalle

        Eli ei sieltä saa mitään omia talletuksia nostettu, jos niillä ei ole pelannut. Todella törkeää, jos tuleekin toisiin ajatuksiin ettei haluakkaan pelata. Tällaisissa paikoissa ei kannata pelata. Eli et tosiaan tiennyt yhtään mistä puhuit, kun kerran annoit sellaisen kuvan että voisi luotottaa itseään puhelinlaskulla.


      • ketjun aloittaja
        13+8 kirjoitti:

        Pokerihuone tulee hylkäämään kaikki kotiutuspyynnöt, jos rahoja:
        - ei ole laitettu peliin ja ne ovat lähtöisin pelaajalta toiselle rahansiirrosta
        - ei ole laitettu peliin ja ne ovat lähtöisin talletuksesta
        - yritetään kotiuttaa pankkitilille joka ei kuulu pelaajalle
        - yritetään kotiuttaa nettilompakkoon joka ei kuulu pelaajalle

        Eli ei sieltä saa mitään omia talletuksia nostettu, jos niillä ei ole pelannut. Todella törkeää, jos tuleekin toisiin ajatuksiin ettei haluakkaan pelata. Tällaisissa paikoissa ei kannata pelata. Eli et tosiaan tiennyt yhtään mistä puhuit, kun kerran annoit sellaisen kuvan että voisi luotottaa itseään puhelinlaskulla.

        No mulle ihan se ja sama mitä uskot.. mutta kyllä vain rahat tulivat tilille kiltisti.. ei ollut mitään ongelmia.. voi olla että nuo mainitsemasi asiat pitävät paikkaansa.. mutta ehkä kohdallani on katsottu asiaa läpi sormien.. koska olen pelannut tuolla arviolta 1500 sit & go turnausta.. olen voittanut rahaa, kotiuttanut rahaa sieltä.. nyt vain sattui olemaan tilanne että ei ollut yhtään käteistä ja pelitilillä ei ollut kuin muutama hassu kymppi.. jotka jätinkin sinne edelleen jotta voin pelata.. ja olenkin summan jo pelaamalla nostanut 90 euroon.. jos olen pelannut vaikka 1500 kolmen.euron turnausta ja jokaisesta olen maksanut pokerihuoneelle raken muodossa 0.30 euroa niin voit laskea tuosta että he ovat hyötyneet minusta 450 euroa.. ei kukaan halua tappaa lypsävää lehmää.. pokerisivustoja on netti pullollaan ja olisin saattanut vetää tuosta herneen nenään ja siirtää pelaamiseni jollekin toiselle sivustolle.. pieni rahahan tuo noille on.. mutta noista pienistä rahoistahan ne suuret voitot heille kasvavat..

        Eli usko ihan mitä.tahdot.. ei mulla oo mitään syytä tulla tänne paskaa jauhamaan.. 20 000 euroa on pankille lainaa noiden helvetin pikavippien takia.. lainaa joudun.ä lyhentämään 550 eurolla kuukaudesta ja tästä syystä rahat on välillä kortilla...


    • ripulireiska

      Itellä tällä hetkellä kaamea ripuli. En pääse apteekkiin ja rahatkin on loppu. Vaikka vaivaan saisi vipin, niin en pysty hakeen lääkkeitä. Toivottavasti menee vapuksi ohi tämä tyhjän päällä istuminen.

      En tiedä mistä lie ripuli tullut kun en ole salaattiakaan syönyt. Ehkä vanha mämmi joka löytyi valon vierestä jääkaapissa?

      Tsemppiä vaan kaikki palstalaiset.

      • Pallit kurassa

        Mulla kans kaamee ripuli ollu jo kohta viikon ja kaikki rahat loppu. Kuin myös, tsemppiä kaikille vippipalstan ripulipöksyille!


    • 12vv

      rahaa on vapuksi jee! mutta miten sen vapun jälkeen

    • vappurahaa

      www.pikaluotto.fi

      • Adfafafafaf

        Maha on tosi ruikulla! Mites teillä hyvät ystävät?


    • 1+ 19

      Ketjun avaaja on virolainen luuseri jonka äitikin on kivasti mukana petkuttamassa. Tuttu nimi on. Voitaisiin tehdä palsta jossa näiden pahimpien tehtailijoiden nimiä julkaistaisiin. Onko kannatusta?

    • ahteela

      Tehdään mielummin sellainen palsta, mihin edellinen päässinpää voi hävitä ja viedä äitinsäkin mukanaan meitä kunnon ihmisiä häiritsemästä. Tätä kannatetaan!

    • böy

      uittu mikä mesta tää on.

    • Viljar K

      Kannatan julkista luusereiden listaa!

    • Rahapula

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      59
      1927
    2. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      49
      1672
    3. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      52
      1594
    4. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      5
      1527
    5. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      6
      1505
    6. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      6
      1425
    7. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      8
      1316
    8. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      12
      1281
    9. Revi siitä ja revi siitä

      Enkä revi, ei kiinnosta hevon vittua teidän asiat ja elämä. Revi itte vaan sitä emborullaas istuessas Aamupaskalla
      Varkaus
      4
      1173
    10. Kello on puoliyö - aika lopettaa netin käyttö tältä päivältä

      Kello on 12, on aika laittaa luurit pöydälle ja sallia yörauha kaupungin asukkaille ja työntekijöille. It is past midni
      Hämeenlinna
      4
      1148
    Aihe