Juu morjesta vaan.
Ite oon lopettanut RuneScapen ja tota rahaa kun sattuu olemaan enemmän kuin tarpeeksi (en ehdi edes kaikkea myydä), niin annan tässä aluksi nyt ainenkin 500m pois.
Lahjoituksia oon ennenkin tehnyt, mutta tää on sentään varteenotettavan kokoinen.
Elikä kerros miksi juuri sinä haluisit 500m ja mitä sillä teet. Laita tieteskin myös accounttisi nimi viestiin, että tiedän keneen otan yhteyttä.
Tässä muuten video vielä miten sain kerättyä 50B:
http://www.youtube.com/watch?v=X55ksKVVoLo
Käykääs tykkäilemässä ja tonne myös julkaistaan video kun annan tän kyseisen 500m pois.
Onnea matkaan.
Iso GIVEAWAY (500m yhteensä lahjoitetaan)
49
415
Vastaukset
- ultimatenerd
oon mukana saanko hei
acc mill loginnaan: jon the man4
ja millä pelaan (tai siis oon membuna vaihtanut joskus nimen niin) oitti pk 11- ultimatenerdrevenges
ainiin ja sori unohdin kertoa miksi, mutta tarvitsisin eniten näihin membu skilleihin etenkin herbloreen ja rupeisin kehaamaan noit kalleita skillejä ja tietenkin kerskuisin kavereille :DDDD jos tarviit sähköposti osotetta niin tässä on osoite: [email protected] (älä ihmettele tota sähkärii ei oo mikään feikki oikeesti!:D)
- annakko mulle
saisinko 20m en tarte nenmpää sano mulle jos saan
- Runen pelaaja
Hei !
Joo eli mun rs ukon nimi on the giq ja minä tarvitsisin rahaa siksi koska ensinnäkään rahaa ei minulla ole vaikka guthix fullit kyllä löytyy muuten en ole ollut runessa ikinä kauheen rikas. Toki noin isolle rahamäärälle löytyy käyttöä ensinnäkin ostaisin sillä rahamäärällä eniten haluamani tavaran , joka on santa hat sen jälkeen tilaisin membun ja käyttäisin rahaa esim. taitojen kehittämiseen ja muuhun hyödylliseen tavaraan. Tuolle rahamäärälle löytyisi monenlaista käyttöä , varmaan monella runescapen pelaajalla tuollainen rahamäärä on ollut aina haaveena , tuon rahamäärän eteen olet myös nähnyt paljon vaivaa varmaankin onhan tuo omanakin unelmana ollut että jos joskus runessa olisi rahaa kunnolla. Alotin runescapen pelaamisen vuonna 2004 ja ensimmäisen ukkoni teki kaveri kun en silloin tiennyt koko pelistä sen nimi oli paska714 se oli 1. ukkoni mutta menetin sen , koska uskoin johonkin ilmaseen membuun että jos antaa salasanan niin saa ilmaisen memberin. Tässä tämä minun tarinani on. Onnea vaan kaikille osallistujille! ;) sähköpostini on :[email protected] - Turm It Up
Hei vähä tsemii jätkät!? Tää on nähny varmaan vitusti vaivaa noitten rahojen/statsien eteen, ja yhet tulee heti et "joo anna mulle en kinuu mut anna pliis 20m en tartte enempää". Chisus.
Respectiä Papalle :)- pk jessika
Terve! Saisiko 50 milliä ukolleni? menisi hyvään tarkoitukseen... Lähinnä skillien ottoa ..-99 jne. Ukkoni on kerran "pöllitty" niin siinä meni 100m ukko on siis pk jessika ja s-posti on [email protected] ota yhteyttä! Kiitos!
- pk jessika
pk jessika kirjoitti:
Terve! Saisiko 50 milliä ukolleni? menisi hyvään tarkoitukseen... Lähinnä skillien ottoa ..-99 jne. Ukkoni on kerran "pöllitty" niin siinä meni 100m ukko on siis pk jessika ja s-posti on [email protected] ota yhteyttä! Kiitos!
Mielen kiinnostavaa olisi saada 500m, tuon summan jos saisin ottaisin pray ja mage 99 sekä drop partyjä claanin kesken. Ukkoni on siis pk jessika ota yhteyttä [email protected] drop party! Kiitos!
- wtf eternity
Alotin RS 2004 ja suurin summa rahana mit on ollu on se 50m : ) mutta todennäköisesti en tule rahoja saamaan. jos kuitenkin onni suosii niin acc nimi on wtf eternity ja E-mail:[email protected]
- why2run
oon f2p ja tarviin 2 millii et saan 99 firemakingin.
rsn: why2run- toi unohtu
ja youtube o jmoak14
- Rescpectiä Papalle!
Morjens!
Ekana mun RuneScape ukkoni nimi on: Freshdy. Aloittelen runen pelaamista uudelleen, kolmen vuoden tauon jälkeen. Olen pelaillut sitä nyt 2 viikkoa ja rahaa on kertynyt mukavat 3.5m. Tiedän ettei se kovin paljoa ole, mutta olisi mukavaa jos voisit vähän tönäistä oikeaan suuntaan :) Memberi en ole tällä hetkellä mutta tulen ostamaan kunhan kerkeän. Rahat käyttäisin lähinnä pking. Tullut nyt pelattua aika ahkerasti runea. (niinkun postitusajasta voi päätellä) Osaisin käyttää rahoja hyvin enkä tuhlaisi niitä heti. - Twiix
Hyvvääää ^^ :D:DD
- RSLegenda
Juu kiitos viesteistä. Kahden viikon kuluessa suoritan tuon GIVEAWAYN, voi olla että teen arvonnan tai sitten saatan jopa laittaa tuon kymmeneen osaan (eli 10x 50m eri henkilöille). Riippuen yleisön toiveista.
Alustava ajankohta on toukokuun ensimmäisen viikon loppupuolella, kunhan olen takaisin Suomessa.- pk jessika
kyllä tuo 50 milliäkin kelpaa hyvin ilmottele kun olet suomessa ja valmis toimittamaan rahaa ja kenelle =D
- Sauhuttelija
Moi riittäisihän se hyvinkin tuo 50m se menisi suoraan herbloreen alotin tuon herbloren ja rahat loppu 92 kohalla ja jos halvimmillaan vetäis niin 50 m riittäisi hyvin :) ota yhteyttä jos minulle onni suosii :D hahmo Sauhuttelija
- why2run aka jmoak14
50m rittää todella hyvin. en itseasiassa keksi mitä sillä tekisin..... muutaku sen 99fm tieteski (=
- Salvarth
Moromoro!
Ihan mukavaa ois saaha 50mil tai sitte 500mil. Pääasiassa rahat menis levuttamiseen ja questejen tekemiseen (nytten olen vitun köyhä joku 2mil bank)
Ja varmaan ehkä sen 2mil käyttäisin pvp!
Runescape nimi on team sairio tai sitten gertjaars st koska olen vaihtanut nimen membuna joskus. - ultimatenerd
Moro!, tässä taas minä, ultimatenerd :DD ei se haittais jos jaettais 10 osaan mutta addasin ton sun yt accountilla näkyvässä videossa olevan nimen eli Da Taika tai De Taika en muista :DDD niin onko se sinun toimiva accountisi vieläkin kun teet sen giveawayn? ja vielä ootko membu? ja mun accohan on siis Oitti Pk 11 , ja vanhalta nimeltään Jon The Man4. =) hyviä päivä!.
- jawakar
mro =D toivoisin saavani edes vähä tuosta mahtavasta rs gp summasta =D itselläni ei koskaan ole ollut 5m enempää =/ rahat menisivät kalliden skillien kehittämiseen ja toki myös hienoihin tavaroihi =S joten voisinko saada edes vähä tuosta =) rune acconi on: Nex Q_o
=) - III Olutta
Moro :D ukkoni nimi on: III Olutta ja tarvitsisin rahat kaljaa varten...Vitsi vitsi, oikeasti tarvitsisin prayeria ja herblorea varten kun niitä ei pahemmin ole tullut kehitettyä juuri rahapulan takia ja olisihan se ags furyt ja kaikki muutkin pikkutilpehöörit ihan kivoja myös ;) ilmoitteles sitten jos onni kävisi ja sattuisin voittamaan pikkusummia... :D GL muillekkin :)
- Vappuja!
Eli ota yhteyttä mun sähköpostiin jos voitan. Eli tarvisin rahaa enemmänki saada magic 80-99 ja ja sen jälkeen opettelisin varmaa merchaa siitä isompia määria:-) Sekä haluisin sitte kunnon mage gearin parhaimman mitkä saa... Sekä lahjoittaisin siitä varmasti yhelle hyvälle frendille 15m. Eli käyttäisin rahaa järkevästi. Maximi määrä mitä koskaan ollu on mulla varmaan 2,5m tällä hetkellä rahaa jokunen 500k joten sillä ei ihan magicia saa 99. Olisin todella kiitollinen jos saisin rahat. Kiitos! Hyvää vappua!!! Ja sähköpostini on [email protected] ota yhteyttä jos voitin.
- Shadowtonttu
Täällä olisi nuori mies joka tarvitsisi 10-20m jotta saisi taikomistason maximiin. Jos sinua kiinnostaisi investoiminen niin voit ottaa yhteittä RuneScape tililleni.
RSN: Shadowtonttu - Kiinnostunut
Hei!
Käyttäisin rahat,
PK:seen,
Levuihin,
Ja kamoihin
Tarkotus olisi luoda hyvä ukko hyvineen levuineen joten siinä rahaa kuluu,
Joten toivoisin saavani tämän avustuksen sinulta
Ilmoittelethan s-postiini: [email protected]
Hahmoni nimi on miko353 - King Maps
Hei! En tätä kyseistä jättipottia tule todennäköisesti saamaan, mutta mottoni on että aina kannattaa yrittää =D, Käyttäisin rahat ensin merchanting ja sitten ottaisin todennäköisesti Herblore 99 ja Magic 99 jos riittää vielä rahat =D, RsN "King Maps" En nyt juuri tällä hetkellä pysty pelailemaan, koska tietokoneeni on rikki =( mutta se on kohta korjattu =D, Ilmoittelehan: [email protected] - Onnea kaikille! =D
- Skilling
Rahaa käyttäisin pääasiassa skilleihin, ja muuhun järkevään .
Paljon skill requirementseja, jotka täytys saada, jotta sais mentyä paljon questeja, ja sitä rataa :)
Rsn: Slanderouz ( tai Kytta97, joka oli se vanhempi, sillä oon vaihtanu nimen, joten en oo ihan varma, että milleen se menee ) . - Olisin kiitollinen..
menisi hyvään tarkoitukseen kyllä antaisin jos lainaisit 5milliä niin kaverille 2.5 ja loput menisi non combatteihin... olisin niin kiitollinen jos vaivautuisit [email protected] -kiitos :) acc: Ender Manne
- RS
Käyttäisin sen skillaamiseen ja combatin kasvattamiseen. Acc name: Sons of A
- RS
Niin siis haluan/tarvitsen nämä rahat (50m riittää myös hyvin) skillauksen ja CB:n nostamista varten.
- pieniä summia!!!
Moro.
Elikkäs omasta mielestä olis reiluu et monta tyyppii sais vähän rahaa.
Itse tavoittelen 30M summaa se menisi siis summoningiin ja prayeriin ja pieni osa combat skilleihin (att,str,def,mage,yms) elikkäs 30M on se mun tavoittelema summa :)
RUNESCAPE NIMI:FINZZY PURE - kaikille vähän :D
Terve!
'
Juu eli minun mielestäni olisi reilua antaa vähän kaikille eli jos annat 500m yhdelle niin autat vain yhtä mutta jos annat esim 10m erissä pois voit auttaa jopa 50 köyhää.
runescape account:kolikko str - III Olutta
Mun mielestä 10x50m olis parhain vaihtoehto :D
- 1246prominä
ylös taas tätä topiccia, ultimatenerdrevenges
- RS-Chiller
moi kaikille! =P tavoittelisin tota 50m summaa , käyttäisin sen kalliiden taitojen kehittämiseen esim. summoning, pray ja herb rsn: inuts =)
onnea kaikille =D - Dr Hitsu
omal acolla menny rahat lähes kokonaan skillaamiseen. ovl otossa mut rahat riitti vain extremet turmo. jos rahaa saisi, laittaisin ovl elyst haaveillu. loput pk shareisin kavereille. rs nick on Dr Hitsu pienemmästki summast olis jo paljo hyötyä. rahaa ei enää oikee mistää taho saada. jos mulle annat, en tuhlailisi vaan harkiten käyttäisin. ty. joka gplle on varmasti käyttöö
Moro
Noh en tuu saamaa tota summaa mut aina oon haaveillu siitä et pääsis stakee kunnol.. Tällä hetkel omal acol 99 att ja melkee str.. Jos saisin ees osan noista rahoista alottaisin tietenki stakeemisen. Ehkä sit joskus ku mä kyllästyn runeen nii voisin olla niiku sä ja antaa ne pois. Plus tehä yhtä hienon videon ku sä. :)
[email protected]
Ilmottelethan? =)- zatanoid
136lvl maini pöllittii (kanibling) ja nytte 114lvl (zatanoid) ex-skilleriä oon ailkanu pelaa. tavote olis ottaa skillit samaksi kun mainillani oli esim. pray99 ja päästä taas alkuun ja kehittää ex skilleristä pöllityn mainini tasoisen corporeal beast hunterin. Työn sarkaa on mutta laisuuteen se ei tyssää, mutta ilman rahaa ei sellaisia statseja kehitellä ja ei innosta sitä 760m mikä oli uudelleen kerätä.
[email protected] taas uppia t: Oitti Pk 11
- Pliismä
Moi, itse haluaisin ostaa rahoilla täyden Saradomin armorin ja kehittää Smithingiä. On ollut parikin ukkoo joista isolevuisin vaan 47 :D Osallistuin kerran 1WhiteNinjan giveawayhin josta kaikki osallistuneet olisi saaneet 1m (tsekkaa vaikka Runen foorumeilta), mutta koska en kyseisenä päivänä voinut pelata, en saanut paskaakaan ;(
RSN: coldrgally Korjaisin viel ton mun sähköposti osotteen et se on: [email protected]
Tai sit voit ottaa yhteyttää rs kautta
Rsn: Laakkuuu- Magfar1000
Onko lahjoitus vielä ohi? No mutta yrittänyttä ei laiteta. Elikkäs accounttini nimi on magfar1000. Ja mulla ei ole väliä onko summa 5-10m. Mutta haaveeni on aina ollut dragon claws, mutta nyt en millään keinolla ole saanut rahaa. Eli jos saisis edes sen 5m, olisin niin kiitollinen! Tässä vielä s-posti: [email protected]
Kiitos! - WTF ETERNITY
Olen pelaillut RS 7 vuotta enkä ole saanut ku vaivaset 50m kasaa joten tekisin aik paljon 500m:llä
- minics4
Moro! Tarvitsen rahaa koska... Lopetin kerran pelaamisen ja kiinnostuin taas eikä mulla oo kamaa. TARVITSEN RAHAA!! Kiitos jos antaisit minulle edes millin.. kiittos
rs: minics4 - Skyrim WUUUH
Runepellet :)
- kusipää-homo
sanoo joku nerd
- Kristalli921
Onks tää muka aito giveaway.. ikin nähny tollast summaa legitisti annettavan D:
Ainoot syyt mulla toivoa tota summaa on se, että maksaisin 38milliä
pikselikaverilleni joka lahjoitti bankkinsa mulle ku mut scammattiin. Jos saisin sen
500mil, niin antaisin ystävälle 100mil (jos se ottaa multa mitään :D ) , ja laittaisin 400milliä unelmoimaami prayer 99iin. RSN: The Santsu.
:D - villerantanen
haluan rahaa että pystyisin kehittämän ukkoa ja haluaisin ostaa tavaraa ja lahjoittaa pikku veljellenikin rahaa mun accountin nimi on luomu lammas ja salasana mosse123 eli voit mennä laittamaan rahaa ja ukko on memb
ei sillä ole mitään otetavaa - k0 4 gravite
tarvitsen rahaaa kun on vaa nyt kerätty vaa se 1.5m ja lähinnä tuhlaisisin rahat taitojen kehitykseen ja pking ja tavaroiden osta miseen olisi kiva jos auttaisisit :) nimi on k0 4 gravite
- RSLegenda
Hehheh... Kiitos näin monesta viestistä :)
Mitään lahjoitusta ei ole tulossa.
I
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.2812946Veroaste on Suomessa viitisen prosenttiyksikköä liian matala
Veropohjaa on rapautettu käytännössä koko kulunut vuosituhat, jonka vuoksi valtion menoja on jouduttu rahoittamaan velka582338Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is3482007- 1151747
Euroviisut ei enää niin musiikkikilpailu?
Kappaleiden taso ei enää ole mikä sijoituksen ratkaisee.Eikö kukaan ihmettele että Israel pärjää lähes joka vuosi kisois1261709Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra2121375- 661327
- 591263
- 681253
Rakas nainen ymmärsin
Että minun pitää pitää kiinni sinusta. Haluan, että sä olet onnellinen. Olet mulle se oikea ja mä sulle. Rakastan Sua yl781203