potevia jäseniä. Tänään Iltalehdessä oli artikkeli narsismista ja siinä kerrottiin hyvin faktat kyseisestä persoonallisuushäiriötä.
Aivan selviä tapauksia. Katselkaapa kokoomuksessa ympärillenne ja alatte tunnistamaan selvästi näitä persoonallisuuksia. Ikävää on todeta, että niitä on myös jo näissä kokoomusnuorissakin. Oireet puhkeavat aikuisiän kynnyksellä. Parannuskeinoa ei ole ja ainoa ohje on välttää näitä narsistisia persoonia.
Heillä on suuret luulot itsestään, ovat hyväksikäyttäjiä, ei empatiakykyä, pakottava tarve tuoda itseään esille jne... Fiksut huomaavat narsistit ja karttavat heidän seuraansa.
Kokoomuksessa narsistisia persoonallisuushäiriöitä
8
107
Vastaukset
- niin se vaan on
Narsistit ovat jopa pystyneet huijaamaan perheterapeutteja, että pahoista henkilöistä on kysymys. Narsistit muuttuvat avioliitossa itse perkeleiksi syyllistäen, mitätöiden ja tehden kanssakumppaninsa elämästä kiirastulessa tallomista ja tuhoten lopulta koko ihmisen. Naristien uhreilta on itsetunto syöty ja he kuvittelevat itse olevansa syyllisiä elämänsä ahdinkoon ja moni päätyy itsemurhaan.
Kyllähän näistä politiikoistamme löytyy narsistisia piirteitä, he ovat mitätöinnin mestareita. Miten tämä Matti Vanhanenkin piti Jutta Urpilaisen puheita tyhminä? Tämä on narsismia pahimmillaan ja kyllähän tuo Matti Vanhasen naisiin kohdistuva kylmä asennekin myös huokui narsismia. Eihän ihminen voi jättää sitä jota kerran on rakastanut pelkällä tekstiviestillä? Yhtä huijaamista olivat nämä ex-pääministerimme naisten kanssa pelaamiset.
Tuolle Ilkka Kanervalle naiset ovat kaikki kaikessa, mutta hän näyttää kohtelevan heitäkuitenkin hienotunteisesti. Miten kauniisti hän kutsui tätä Tukiaisen temmellyskenttää hoidetuksi puutarhaksi? Narsistipiirteisiin kuuluu myös naisen raiskaus ja näyttää siltä, että tästä he saavat enemmän nautintoa, kuin tavallisesta rakastelusta.
Naisissa on myös narsisteja ja he tyrkyttävät itseään ja pitävät likaista peliä miesten kustannuksella ottamalla ja jättämällä. Kaikki pitää elämässä mennä heidän ehdoillaan ja jos ei mene, niin itsepiru periköön. Narsistinaiset etsivät sellaisia miehiä, joita he pystyvät alistamaan. - Ovat he
Urpilainen ja Guzenina?
- kokemustanarsistista
Onhan näitä joka puolueessa, mutta nykyään suht helposti tunnistettavissa. Jotkut ovat pahempia kuin toiset. nuoret, joilla tämä oireyhtymä puhkeaa ovat helposti tunnistettavissa. Facebookissa tällaiset henkilöt joilla on narsistinen oireyhtymä on todella helposti tunnistettavissa. Helposti tunnistaa mm. ylimielisestä asenteesta, omien saavutusten leuhkimisella huom. leuhkimisella, poistaa kaikki saamansa negatiiviset kommentit facebookista, ei siedä kritiikkiä ja arvostelua, saattaa yllättäen vaikuttaa ystävälliseltä, mutta tällaisella henkilöllä on aina taka-ajatuksia esim. hyötymismielessä, esittää suosittua ja kiireellistä henkilöä ns. jokapaikan höylää. Jos tunnistat jonkun tällaisen henkiön kaverilistalta muista, hän ei ole kaverisi. Erittäin varteenotettava neuvona sanoisin, pysykää erossa tällaisista henkilöistä, heistä tulee ennemmin tai myöhemmin harmia ja he osaavat aiheuttaa sitä mitä eriskummallisimmilla tavoilla.
- Hoitoonohjaus
Ei tässä muut leuhki kuin sinä, juuri sinä.
- kalahtiko kovaa?
Hoitoonohjaus kirjoitti:
Ei tässä muut leuhki kuin sinä, juuri sinä.
"hoitoonohjaus" tyypillinen narsistinen oireyhtymää poteva tapaus. Ei kestä arvostelua.
Tällaiset tapaukset kannattaa jättää omaan arvoonsa ja antaa heidän elää omassa suureellisuuden maailmassa. Heitä puuttuu realismi ja empatia. Ovat tavallaan kuin lapsia, minä, minä, minä...
- yök
Mitä muita tänä päivänä ns. Vallassa olevat on kuin Persoonallisuus häiriöisiä. Kaverille ei jätetä, vaan otetaan ja annetaan rikkaimmille? Talvisodan hengestä ei Reppanat tiedä mitään. Sitä tämä meno tällä Pelle sakilla on, oma hyvyys vaan rehottaa. Kyllä rahaa kylvetään ympäriämpäri turhuuteen.
- espoolainen
Katsokaapa seuraavia kuntavaaliehdokkaita oikein suurennuslasin alla. Ehdokkaina tulee olemaan henkilöitä, jotka tippaakaan välittävät kunnan asioista, oman CV:n takia lähtevät ehdokkaiksi. Tämä on narsismia.
- pelle mikä pelle
espoolainen kirjoitti:
Katsokaapa seuraavia kuntavaaliehdokkaita oikein suurennuslasin alla. Ehdokkaina tulee olemaan henkilöitä, jotka tippaakaan välittävät kunnan asioista, oman CV:n takia lähtevät ehdokkaiksi. Tämä on narsismia.
Takki kääntyy mennen tullen. Ehdokkaat eivät uskalla ottaa kantaa vaikeisiin asioihin, vaan ovat aina samaa mieltä keskustelevan henkilön kanssa.
Onko konservatiivi kääntynyt komukaksi?
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
IS: Väitöstutkimus - Pyöräilybuumi oli pelkkä kupla!
Pyöräilybuumista paljastui karu totuus Väitöstutkimuksen mukaan suuri suomalainen pyöräilyrenessanssi olikin vain pelkk51264Turussa Varissuolla bussikuski ajoi lapsen yli lapsi kuoli
Poliisi " Epäilee " kuskia törkeästä liikenneturvallisuuden vaarantamisesta ja törkeästä kuolemantuottamuksesta.1681183Milloin bikineistä
Tuli juhla tai esiintymis asu? Pikkasen harkintaa vois käyttää. Bikinit kuuluvat uimarannalle. No, mitä maailman tähdet1021045Mene perheinesi arkkiin - kasteelle !
Juutalaiset oli hyvin lapsirakkaita, mitään ehkäisyä ei käytetty. Perheissä oli paljon lapsia. Viiden koko perheen kast470987- 131884
Me, kaikki suomalaiset, emme pommita Pietaria
Vaikka Suomen tasavalta, yhdessä muun Euroopan sekä USA:n kanssa käykin hyökkäyssotaansa Venäjää vastaan, pommittaen nyt271879Olimmeko molemmat
ujoja ja hankalia, vai minä vain? Mietin, oliko se silloin epävarmuutta vai kiinnostuksen puutetta.71874Johanna Tukiainen ei suostu muuttamaan pois vuokra-asunnosta!
Seiska kertoi tänään, että Johanna Tukiainen ei ole suostunut poistumaan Helsingin Munkkisaarenkadun vuokra-asunnostaan.64786Mun on ikävä sua J ,
Mun on ikävä sua J, haluaisin tutustua paremmin (vaikka tämä aivan älytöntä onkin). Voitaisiinko nähdä ja jutella ihan45773Apostolit kastoivat eri tavalla kuin kirkko
Raamatussa on kaksi ristiriitaista kastekaavaa. Toinen ei voi olla oikea. Kumpi on alkuperäinen? "Menkää siis ja tehkää395753