Hei Kissalepakko! Mitä näet rakkauselämääni? Olen elämän koettelema nainen pks, joka ottanut ohjelmaansa henkisen jämäköitymisen, uskalluksen toivoa itselleenkin hyvää ja vaatia hyvää kohtelua. Moni suhde kaatunut liialliseen miellyttämiseen ja muuhun kiltteyteen, huonoon oloon. Voisiko jo olla hyvän suhteen aika? Onko sopiva mies jo elämässäni vai pitääkö se etsiä/odottaa tulevaksi maailman turuilta? Kiitos vastauksestasi ja lämmintä kevättä!
Kissalepakolle
2
<50
Vastaukset
en näe että sinun mielyttäminen on ollut syynä vaan enempi syynä on ollut sinun huono itse tunto . yleensä kumpani haluaa vahvan rinnalle joka jaksaa kantaa huonotkin päivät eikä aina olla kantaja.
joten yritä tehdä työtä sinun itse tuntosi kanssa työtä niin löytät sen kautta juuri sen oikean sinulle.- sumutorviii
Kiitos Kissalepakko, olet oikeassa itsetuntoni puutteiden kanssa. Se on toisaalta aivan hyvä, mutta toisaalta siinä on joitakin mustia aukkoja. Sellaisiin kai suhteeni ovat kadonneet. Yritän pitää yllä toivoa. Ja voinko ajatella, että näit jonkun lähestyvän ;) Lämmintä kevättä!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ellen Jokikunnas paljasti somessa ison perheuutisen - Ralph-poika elämänmuutoksen edessä!
Ellen Jokikunnas ja Jari Rask sekä Ralph-poika ovat uuden edessä. Tsemppiä koko perheelle ja erityisesti Ralphille! Lu152256- 1662209
- 1121748
- 1451701
Evoluutioteoria on varmuudella väärin - monet tutkijat irtisaunoutuvat siitä
Tutkimuksissa on löytynyt paljon näyttöä siitä, ettei evoluutioteoria ole totta. Monet tutkijat kuitenkin vielä kannatta4741360- 921205
- 551001
Syntymän ja kuoleman aallot
Seuraavassa tekstissä kerrotaan, mitä välittömästi kuoleman jälkeen tapahtuu. Syntymän ja kuoleman aallot Seuraavassa417920- 49911
En enää koskaan äänestä vasemmistopuolueita
Olen lähes aina äänestänyt SDP:tä ja pari kertaa Vasemmistoliittoa, sillä olen aina uskonut, että vasemmisto on se, mikä236864