Kokemuksia More -kuivaruuasta?

brittiruoka

En ole seurannut, kauanko Musti ja Mirrissä on More -ruokia ollut, mutta olisiko jollain jo kokemuksia ko. kuivaruuasta?

10

439

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Saku

      Meidän sakemanni syö toista pussia large breed adultia ja on tähän mennessä sopinut ja maistunut hyvin =). Suosittelen kokeilemaan.

    • brittiruoka

      Kiitos vastauksesta! Aion kokeilla ko. ruokaa mahdollisimman pian, ehkäpä sitä lammas-riisiä...

    • sassa

      En ole kyseistä muonaa kokeillut,mutta se alkoi minua kyllä kiinnostaa,kuultuani siitä eräältä tutultani.Ja sitten kun ajattelin sitä kokeilla ja luin ensin sitten sen sisältämät aineet,niin muutinkin sen jälkeen mieltäni, koska siinä näkyy olevan mukana ohraakin myös,jota minun koirani vatsa ei näytä kestävän, vaan menee siitä helposti ripulille,joten siihen valitettavasti sitten tyssäsi sen muonan kokeileminen meillä.Mutta varmasti se monelle muulle koiralle sopii oikein hyvin ,joiden vatsa ei ohraan negatiivisesti reagoi ja on ehkä hyvä muona muutenkin.

    • !jr

      Meillä syödään Moren large breed puppya ja hyvin on maistunu ! suosittelen ehdottomasti :) Ennen meillä syötiin royalia mutta kyllä tuo voittaa sen 6-0.

    • moore

      Meilläkin on nyt ensimmäinen pussi more-ruokaa (pikkukoirien kana) menossa ja hyvin näyttää maistuvan. Kuulisin mielelläni muidenkin kokemuksia, hinta-laatu-suhde kohdallaan?!

    • Tessu78

      Sama täällä, syötin ennen Hill´siä ja testasin nyt MOREa kun siitä oli se päivän tutustumistarjous. Käy labbikselleni merkittävästi paremmin, jätökset haisee vähemmän ja turkki kiiltää.

    • brittiruoka

      Olen nyt syöttänyt sitten tätä Moren lammas-riisiä tässä noin puolentoista kuukauden ajan. Ruoka tuntuu sopivan, eikä ole mitään allergiaoireita ollut. Toisella koirallani oli ennen tapana oksentaa keltaista melkein joka aamu (närästystä?), kun ruokana oli Royal Canin. Nyt se ei ole oksentanut kertaakaan!

      Olen tyytyväinen. Ainoa on, että kakkaa tulee mielestäni paljon, vaikka onkin kyllä kiinteää. Se ei haittaa kuitenkaan niin, että vaihtaisin pois tästä merkistä...

    • Kartti

      Yleensä sanotaan, että jos koiran ulosteet ovat pieniä,eikä niitä tule päivän mittaan kuin kerran tai pari, niin silloin ruoka on yleensä laadukasta ja hyvää ja se imeytyy silloin koiran elimistöön hyvin koiran saadessa siitä kaikki ne ravintoaineet sitten hyvin käytettyä hyväkseen.
      Kun taas silloin ,jos koiralta tulee päivän mittaan paljon ja isoja ulostekasoja ,niin silloin siinä ravinnossa luultavasti on paljon sellaisia aineita,kuten muun muassa viljatuoteita,joita koira ei pysty niin hyvin sulattamaan ja hyväkseen käyttämään ja silloin ne tulevat sitten isoina ulostekasoina ulos.

      Itselläni on iso koira (40kg) ja välillä ihmettelen, kun sen ulostukset ovat kooltaan kuitenkin melkein kuin pienen koiran ulosteita ,vaikka koirani syö ihan kunnon reippaat annokset kaksi kertaa päivässä,joten ilmeisesti koirani pystyy syömänsä ravinnon käyttämään vaan sitten niin tehokkaasti hyväkseen ravinnon imeydyttyä sen elimistöön niin hyvin,että ulos tulee vain sitten sen verran kuin tulee,eli ne pienet kasat vaan. Tämä meidän muona on Acana Adult, joka minun mielestäni on kyllä hyvä muona myös ja olen siihen ollut hyvin tyytyväinen jo muutaman vuoden.Sen hintakin on vähän samaa luokkaa kuin Moren myös,vaikka on jopa hiukan halvempikin ja pussissa on 13,5 kg ,kun taas Moressa muistaakseni on vain 12kg

    • Emyz

      Itse olen syöttänyt Moren ruokaa kahdelle australianterrierilleni toiselle n. 6kk ja toiselle n 2-3 kk. Toinen syö adult ja toinen senior. Koira jok on syönyt ruokaa 2-3kk on laihtunut hyvin ruualla vaikka se onkin muistaakseni 12%. 7% ruualla ei koskaan laihtunut, on siis ylipainoa. Koira on alkanut oksentamaan kaiken ruuan ulos n. 2 kertaa viikossa. Ja nyt huomasin että toinen koirai on laihtunut rajusti muutaman viikon kuluessa vaikka syö 2,5 dl x2 vrk. En tiedä johtuisiko ruuasta vai muusta. Täytynee seurailla loppuuko nämä, en kuitenkaan ruokaa heti vaihda vaan seuraan mistä voisi johtua. Muuten olen ollut tyytyväinen ruokaan on maistunut hyvin koska toinen koira ei suostu muuta syömään.

    • Puuha-Pete

      More oli kyllä parasta koiran ruokaa mitä meillä on ollut. Harmi että lopettivat sen myymisen... (M&M)

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mielessäni vieläkin T

      Harmi että siinä kävi niinkuin kävi, rakastin sinua. Toivotan sulle kaikkea hyvää. Toivottavasti löydät sopivan ja hyvän
      Ikävä
      38
      1759
    2. Nellietä Emmaa ja Amandaa stressaa

      Ukkii minnuu Emmaa ja Amandaa stressaa ihan sikana joten voidaanko me koko kolmikko hypätä ukin kainaloon ja syleilyyn k
      Isovanhempien jutut
      6
      1381
    3. Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita

      Pupuhuhdasta löytyi lähes sadan kilon miljoonalasti huumeita – neljä Jyväskylän Outlaws MC:n jäsentä vangittu: "Määrät p
      Jyväskylä
      42
      1357
    4. Ei luottoa lakko maahan

      Patria menetti sovitun ksupan.
      Suomen Keskusta
      14
      1342
    5. Nähtäiskö ylihuomenna taas siellä missä viimeksikin?

      Otetaan ruokaöljyä, banaaneita ja tuorekurkkuja sinne messiin. Tehdään taas sitä meidän salakivaa.
      Ikävä
      1
      1335
    6. Persut petti kannattajansa, totaalisesti !

      Peraujen fundamentalisteille, vaihtkaa saittia. Muille, näin sen näimme. On helppo luvata kehareille, eikä ne ymmärrä,
      Maailman menoa
      7
      1304
    7. Sinäkö se olit...

      Vai olitko? Jostain kumman syystä katse venyi.. Ajelin sitten miten sattuu ja sanoin ääneen siinä se nyt meni😅😅... Lis
      Ikävä
      0
      1284
    8. Housuvaippojen käyttö Suomi vs Ulkomaat

      Suomessa housuvaippoja aletaan käyttämään vauvoilla heti, kun ne alkavat ryömiä. Tuntuu, että ulkomailla housuvaippoihin
      Vaipat
      1
      1240
    9. Hyvää yötä ja kauniita unia!

      Täytyy alkaa taas nukkumaan, että jaksaa taas tämän päivän haasteet. Aikainen tipu madon löytää, vai miten se ärsyttävä
      Tunteet
      2
      1200
    10. Lepakot ja lepakkopönttö

      Ajattelin tehdä lepakkopöntön. Tietääkö joku ovatko lepakot talvella lepakkopöntössä ´vai jossain muualla nukkumassa ta
      2
      1173
    Aihe