Onko tämä erossaolo yhtä vaikeaa sinulle, kuin se on minulle?
.
.
.
Mitä vastaisit? Vai vastaisitko mitään? Siis ihan rehellisesti ja omana itsenäsi? Ja jooh... Eihän mulla tuohon pokkaa ole oikeasti... Onneksi. Kunhan taas sekoan itseeni :/
Jos laittaisin sulle viestin, jossa kysyisin:
36
1335
Vastaukset
- 3+3
Ihanaa olla erossa suuri helpotus.
- mee muualle
Mitä sitten ikävä-palstalla luuraat ? Eikös tuolla ole noi "olen iloinen" ja "onnellisuus" palstat sun laisille.
- ap
No niin... Annahan meidän ikävöivien sekoilla rauhassa. Tai naureskele sivusta, jos mieli tekee. Noilla kommenteilla saat täällä vain monta vihaista naista niskaasi ;) Vai sitäkö juuri haluat? Oletko masokisti? Vai narsisti? Vai palstapelle? Vai mitä näitä nyt oli??? ;D
- Juu niin
niinhän se taitaa olla, mut hyvä, jos ei ole pokkaa. Et sitten häiritse sitä toista hölmöillä kysymyksillä, you see?
- ap
Joo. Olen itsekin onnellinen tästä viimeisestä järjenhivenestä, joka päässäni taistelee kaikkea kaaosta vastaan.
- eräältä mieheltä
ap kirjoitti:
Joo. Olen itsekin onnellinen tästä viimeisestä järjenhivenestä, joka päässäni taistelee kaikkea kaaosta vastaan.
Joo, niin minäkin olen iloinen järjenhivenistäni päässäni. On ainakin yhtä vaikeaa ollut erossa olo, kaipaan kovasti vieläkin.
- yli30weemies
En tunne sinua. Kuka olet?
- 6+11
J--mies vai...?
- seko
olisit banaaniina ja mustikkana jos tietäisit------------------->
- vaikea erossaolo
Jos kuka tahansa lähettäisi mulle tuollaisen viestin, niin vastaisin, että on yhtä vaikeaa.
Oikeestihan en voi tietää onko yhtä vaikeaa, mutta vaikeaa varmaan kummallakin - sehän on se oleellinen siinä . - Jos on...
vähääkään tunteita, niin kyllähän se on pakahduttava tunne, siis vaikeaa.Kaipuu on aina vaikeaa.Erossaolo sinällään ei ole niinkään vaikeaa, jos tietää kauanko se kestää, sen jaksaa odottaa.Tais tulla liian sekava tästä vastauksesta.
- selviytyjät
Olen kertonut tunteistani, ja ne pysyvät... sinusta en ole saanut selvää, mutta tämä tunne... se kertoo minulle sen, että tämä kaikki on vasta alkusoittoa... se tunne tulee sinusta, sinun silmistäsi... joskus vain pelko kaappaa vallan, mutta kaikesta selvitään...
- pakkoselviytymistä
Oho, olisikin! Vaikka tuskin uskoisin silti... No minä lankesin soittamaan, mutta hän ei vastaa. Eipä tarvitse painia sen kanssa soittaako vaiko ei.
- laita jotain
.
- ap
En voi laittaa viestiä. Olisi niin paljon sanottavaa. Niin vähän sanoja, joilla se kertoa. Ei sellaista laiteta viestiin. Enkä kestä jos hän ei vastaisi. Puhetta tässä tarvittaisiin, mutta sekin tuntuu vaikealta. Tahtoisin sanoa myös jotain kaunista ja kannustavaa. Jotta hän ymmärtäisi erityisyytensä.
- meillä tiedät
on jotain...
- hiljainen kaipuu
Ja haluaisinkin kuulla ääntäsi ja sinun kertovan monestakin jutusta, sillä hetkellä tuntuisi kivalta kuunnella sinua, mutta myöhemmin iskisi kamala kaipaus.
En tarvitse sanoja erityisyydestä, ne eivät saa kaipausta katoamaan. - ei oo
meillä tiedät kirjoitti:
on jotain...
koska ootte vieraita toisillenne.
- vaikeampaa...
Erossaolo on varmaan mulle paljon vaikeampaa. Nainen oli se, joka ei halunnut mitään vakavampaa :)
Ei varmaan ollut aloitus osoitettu minulle...- nainen---
Mitä jos nainen oli epävarma tunteistasi.. Silloin se voi olla hänelle tuskallisempaa..
- vaikeampaa...
nainen--- kirjoitti:
Mitä jos nainen oli epävarma tunteistasi.. Silloin se voi olla hänelle tuskallisempaa..
Ei hän suoran kysymisen jälkeen voi olla epävarma siitä mitä minä tunsin..
Teoriassa kai voisi toki olla epävarma omista tunteistaan ja tajuta jälkikäteen, että kiinnostaa sittenkin. Lienee sanomattakin selvää, että nainen voisi siinä tapauksessa ottaa asian puheeksi, kun olen jo aloitteeni tehnyt. Itse en kuitenkaan voi uudestaan kysyä, koska en halua ahdistaa tätä naista. - vaikeutta
vaikeampaa... kirjoitti:
Ei hän suoran kysymisen jälkeen voi olla epävarma siitä mitä minä tunsin..
Teoriassa kai voisi toki olla epävarma omista tunteistaan ja tajuta jälkikäteen, että kiinnostaa sittenkin. Lienee sanomattakin selvää, että nainen voisi siinä tapauksessa ottaa asian puheeksi, kun olen jo aloitteeni tehnyt. Itse en kuitenkaan voi uudestaan kysyä, koska en halua ahdistaa tätä naista.Puhut asiaa. Tosiasia vaan on että nainen tuossakin tapauksessa odottaa miehen tekevän aloitetta. Ota siinä sitten selvää ketkä toivovat piirittämistä ja ketkä oikeasti kohteliaasti vain kieltäytyvät. Ei ole yhtenäistä säveltä naisten käyttäytymisessä toisiinsa verrattuna. Tasapuolisuudeb vuoksi todettakoon että ei kyllä miestenkään, mutta helpompia silti miehet lukea.
- selviytyjät
Ei tämä erossaolo olekaan yhtään niin vaikeaa kuin aluksi kuvittelin... en tiedä kumpi meistä huijaa itseään, mutta minusta tuntuu, että me saamme vielä toisemme... se tunne pitää minut elinvoimaisena :)
- riipiiraapii
Yhdelle N-naiselle vastaisin että sinusta erossa oleminen on suunnatonta tuskaa.
Muille sanoisin että olen iloinen että emme enää edes näe.- ihmettelen..
Mikä estää kertomasta?
- ole kiltti ja
kerro se sille --- *eräs erittäin tuskainen N-nainen*
- nööks
Vastaisin ainakin.... Vaikeaa tämä minulla ainakin on ollut. Työhön yms yrittää uppoutua ettei tulis sua ajateltua liikaa...
- unohdan sut
Olen oikeesti unohtanut sinut. Kaipaus on hävinnyt. Ja näin on paljon parempi.
Kiitos kuitenkin kaikesta.- et sä unohda
IKÄVÄ -palstalla silti viihdyt... ;-)
- vaikeutta
et sä unohda kirjoitti:
IKÄVÄ -palstalla silti viihdyt... ;-)
Aivan, huvittaa tuollaiset kommentit. Kaikkihan täällä oikeasti kaipailevat jotakin, vaikka eivät itselleenkään sitä uskalla ehkä myöntää.
- et sä unohda
vaikeutta kirjoitti:
Aivan, huvittaa tuollaiset kommentit. Kaikkihan täällä oikeasti kaipailevat jotakin, vaikka eivät itselleenkään sitä uskalla ehkä myöntää.
Niinpä... Uskoisin että jos ei kaikki niin ainakin suurin osa täällä olijoista ikävöi jonkun perään, ketä ei ole vielä saanut tai on saanut mutta menettänyt (tavalla tai toisella). Itsekin näihin lukeudun ja kehtaan sen tunnustaakin ;-)
Jos olis se rakas tässä vieressä, niin eipä tulis edes mieleen konetta avata ;-))) - kiitti vaan
Toihan olisi ystävällinen ja silti tyly vastaus, joka töytäisisi silti toista inasen eroprosessissa eteenpäin. Jos siis paluuta yhteen ei ole.
- et uskalla
sinä odotat viestiä
vuodet
kuukaudet
aika
......jne.. - <3
Vaikeaa kaikilla. Kaunis ajatus saa paremmalle mielelle ja todennäköisesti sinua ajattelee joku lämpimästi takaisin. Hyvää yötä
- kyllä mulla vaan on
Ei voi käsittää, miksi sitä 'pokkaa' ei ole?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vesikin maksaa, miksei hengitysilma?
Jatkuvasti itketään ettei ole rahaa mihinkään, mutta tilastojen mukaan rahaa on enemmän kuin koskaan, joten miksei asial341952Satuolennoista tarinointi ei kuulu peruskoulun tehtäviin
Opetustunteja on muutenkin käytössä vain rajallinen määrä. Eli nämä satuhommat koulun ulkopuolelle vapaaehtoisiin harras1651890Suomalainen perheenisä vaatii Suvivirren esittämisestä hyvityksiä
Itse lapsena uskonnonopetuksesta vissiin traumoja saanut ihka suomalainen (!) perheenisä vaatii Espoon kaupungilta korva3801782Mies profiloin sinut
Etsit täysin hallittavaa mutta samalla poikkeuksellista ihmistä. Etsit jotain mitä et koskaan tule saamaan.2161248- 921113
Kiantama kartelli
Onko alhaisempaa kuin toimia ensin kartellissa ja lopuksi koittaa pelastaa nahkasa vasikoimalla muut kun jää kiinni? Eip34970- 95765
Kiantama oy
Tämän päivän uutiset.....https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000012036470.html.15698Saako 60 v vielä töitä? Arto Nyberg puhuu suoraan elämästä ilman töitä
Arto Nyberg täyttää tänään 60 v. Onnea! Nyberg totuttiin näkemään suoran haastatteluohjelman kapteenina vuodesta toise47665- 32664