Kumartaa EU:lle
Jokainen Perussuomalaisille pyllistävä
28
52
Vastaukset
- rengit
me tehdään mitä herrat määräilee
- rautaako?
Jos pitää valita PS taui EU, niin valöitsen ehdottomastio EU:n. Kuten muuten tekee Soinkin.
- non huh huh
Persulla aina pylly mielessä???
- noh,,..,.
Palstasta riippumatta perussuomalaismielisiä nettihäiriköitä kiinnostaa anaalinen toiminta, juttujensa perusteellla, tällä foorumilla. Minuakin perussuomalaismieliset alkoi ahdistella joillakin sairaalla seksuaalisella ahdistelulla. Olen todella kyllästynyt lukemaan nimettömällä foorumilla ihmisten anuksista juttuja. Ja etenkin syystä, että minulla on krooninen suolistosairaus, mistä syystä ulosteeseen liittyvät vitsit eivät naurata minua yhtään. Eniten hermoni tosin meinasivat mennä, kun joku umpityhmän oloinen akka, joka ainakin mainosti esiintyvänsä "omalla kuvallaan" palstoilla ja jonka mielestä hän siksi saisi harjoittaa mitä tahansa rasismia ja keskustelupalstakiusaamista viattomia kohtaan, luuli, että olen mies sukupuoleltani, ja pokalla kolmikymppiselle akateemiselle nimettömälle asiallisesti käyttäytyvälle keskustelijalle julkisesti, tällaisella miljoonien nähtävissä olevalla tällaisella palstalla, laukoi herjauksiaan palstakavereineen ( tunsivat toisensa, minä en) siten, että olin jo luuri kädessä, että nyt lähtee soitto poliisille... Se em. kys. kirjoittaja - ja varmaan melkein kaikki kirjoittajat tällä foorumilla - tosin oli varmaan ihan aidosti tyhmä ihminen, jolliset siis ei ymmärrä, että tällaisilla täysin nimettömillä nettipalstoilla kirjoituksia tulee tulkita vain tekstien sisällön kautta, eikä luulojen.
Ketä ihmisten takapuolet kiinnostavat - ei ketään. Jos jollakin sekolla linnakundilla vaikka on trauma siitä, että joku on laittanut "rupareikään"?
Millasia mielipuolia tällaisella politiikka- aiheisella julkisella palstalla kiiinnostaa puhua ihmisten takalistosta, ylipäätään. Eikö sellainen ole yhtään brutaalia ja tyhmää, heistä?
- kansa ihmettelee
Persujen koko touhu pyörii nykyisin rupareijän ympärillä, ruuttamopot ja kaikki a-tapit ovat hottia?? Voi hyvänen aika.
- näin on
mamut panee lampaita
- määbää
lampaat määkii Leijona karjuu
- 1234567
me tehdään mitä zarkosii määrää
- hahabäää
ja lampaat määkii
- nyt PS
jos näin on liityn PS:ään
- 75nhd
jääkö pave pystyyn
- ohhohohoh
pave ei saa pystyyn.
- pylpyrä
Perussuomalaiselle pyllistävä haluaa välitöntä anaaliseksiä ja sen jälkeen lampaan ja leijonan kanssa.
- noh..,,..
Mä mieluusti pyllistäisin puolueelle PerusS, mutta valitettavasti en voi. Pyllistäisin siksi, että perussuomalaisten kannattajakunnassa on enemmän tyyppejä, jotka kateeellisina odottaa yhteiskunnan (eli yhtenä mun), varmaankin elättävän heidän lapsensa ja lisäksi heillä ei ole mitään käsitystä, että miten yhteiskunta toimii. En suurinpiirtein ymmärrä, että miten kukaan korvatillikkaa kasvattajiltaan saamatta, voi esittää esim. sellaisia ajatuksia kansanedustajina, kuin monet perussuomalaisten kansanedustajat.
Pyllistän korkeintaan sellaiselle idiootille, joka luulee olevansa tosi v*tun erityisen fiksu, vaikka olisi elämässään asunut korkeintaan yhdellä paikkakunnalla ja jos sellainen pässi menisi vielä persu kunnanvltuustoihin mölisemään, että auttakaa nyt jee mistä mun oikein pitää päättää - kun siis arvon mullit, todellisuudessa kaikki asiat päätetään kaikesta ruohonjuuritasolta ja kaikki lähtee ruohonjuuritasolta. Kyllä mua pelottaa, mitä imbesillejä on kunnalisvaaliehdokkaina, mutta politiikkaa ikäni karttaneena, niin varmaan kun en itse jaksaisi sitä hommaa, kai sinne janttulit sitten edustajansa valitsee. En vaan ymmärrä, että' v*tuako rutisee, jos asiat on kunnissa väärin, kun haloo itse valitsee.
Itse mieluummin ampuisin itseni, kuin äänestäisin perussuomalaisia.:) Tai muuta äärioikestoa.- muista resepti
ei sun tartte ryveta pyllistelemään ota lääkkeet ohjeen mukaan ja rauhotu
- noh,,..,.
muista resepti kirjoitti:
ei sun tartte ryveta pyllistelemään ota lääkkeet ohjeen mukaan ja rauhotu
Kuule _tällä_ foorumilla Suomi24 on "lääkkeiden" tarpeessa ihan muut, kuin ainakaan minä! Mä en ikinä kehtaisi laatia yhtäkään sellaista keskustelunavausta, joita tällä foorumilla näen. Ja aina toi lääkkeet sitä ja lääkkeet tätä - jankutus, nimettömällä foorumilla!! Miksei kukaan suosittele lääkkeitä esimerkiksi niille spämmäreille, jotka laatii rasistisia avauksia koko tän Suomi24- foorumin täyteen? Hullujen hommaahan sellaisen on pakko olla, että nimettömästi heilua häiritsemässä tälläista nimetöntä keskustelua... Mä olen niin törkeitä kommentteja kuule tällä foorumilla saanut, että vaikea uskoakaan! Ja ikinä en näe kehoituksia "ottaa lääkkeet" niille, jotka sotkee näillä keskustelupalstoilla tahallisesti. Mutta mun vai pitäisi ottaa lääkkeet, lääkkeet, lääkkeet...
Taidan tehdä sellaisen ratkaisun, kun en halua älyäni sotkettavan perussuomalaiset- palstaan, etten enää kirjoita tälle nimenomaiselle keskustelupalstalle. Mutta jos minä en kirjoita tälle keskustelupalstalle, en kyllä pääse "perussuomalaisten" politiikan kannattajista eroon muillakaan tän Suomi24- foorumin keskustelupalstoilla, vaan he tulevat/tulette varmaankin perässä muille palstoille sönkkäämään rasistisia, typeriä, ahdasmielisiä ja loukkaavia keskustelupalstajuttuja joka väärällä palstalla...
Ja opetelkaa edes netiketin alkeet, kaikki keskustelupalstahäiriköt. Nimettömässä keskustelussa ei puututa aiheesta toiseen. Tämä siis nimimerkille "muista resepti", vastineena.
- karjuu
siinä taas merkelin lammas on leijonan niityllä
- Svenskarnas heraldik
Dorka. On tietenkin hyvä, että arvostat Ruotsin kuningassuvun ja suomenruotsalaista heraldiikkaa sekä sen tunnuksia. Mutta valöitettavasti persujen tunnukset ovat joko kolmannesta valtakunnasta tai sitten kyse on lampaista.
- aito Fin
Tämä on eri LEIJONA tää oli faaraolla 2000 vuotta ennen Ruotsin kissaa !!!
- de vareva sade han
Joku RKP :n Suurimman Suomalaisen natsin kätyri !
- lätkä fani
ei se ainakaan suomalainen ole arvostaa enemän Ruotsin leijonaa.
- pyllistäkää
Kaikenlaisia pyllistelijöitä, sateenkaari porukkaa.
- mamumamu
hahhahhaa liekki palaaaaaaa.
- ja me muistamme....
tuli räiskyy nuotiossa.....
- kannatus nousee
eikun paranee.
- jippiiPS
lisää bensaa
- onni on PS
ei kaikki ole lampaita onneksi on PS
- glada vappen
PS:n tunnus ja ikoni onkin mamu- leijona Faaraoiden ajoilta, jonka ovat muiluttaneet maahan. Hyvä. Sitä niiden sopii seurata. Vähän ihmetyttää mitä käyttöä kapisella ja hampaattomalla on persujen joukossa.
Vapusta tulee ikimuistoinen.
Ensin näet vanhan hampaattoman mamu-leijonan. Sitten tulee PS:n puheenjohtaja lannevaatteessa eli nykykielellä minihameessa. Puheen- johtajan jälkeen koko muu persuporukka mamu-leijonan johtamana pukeutuneena minihameeseen.
Toivottavasti kukaan niistä ei kumartele. Kiusaus voisi kasvaa liian suureksi Hallanahon mielessä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kelekkakisat
Mikä vakava onnettomuus sattunut kisoissa. On peruttu koko kisat. Pelastuskopteri näytti käyvän paikalla.2711112- 488599
- 1375405
- 1443694
- 693608
Virkamiehille tarvitaan tuntuvat palkankorotukset
Naistenpäivänä on syytä muistuttaa, että virkamiehen euro on vain 80 senttiä. Palkat tulee saattaa samalle tasolle yksi353564- 403288
- 572598
Olisipa saanut sinuun
Tutustua paremmin. Harmi että aloin lopulta jännittämään kun näytit tunteesi niin voimakkaasti ja lähestyit niin voimaak462144- 281826