ajjoo kitkutin polokupyörällä kohen Maukkullaa, en uskaltana ajjoo autolla,
tul markkinoilla vähän otettuu ja kun mie kitkutin siinä rajan kohalla niin tul haju nennään, ihan silleen kun joku ois pierassu tai toinen vaihtoehto on jotta perussuomalaiset huastel vualiteemoja ja siitähän tulloo samanmoinen tuoksu,
oon joskus tiällä vuaran piällä ihmetellynnä persujen polliittista sanommaa ja sitä miltä se ihmisesta tuntuu kun suoltaa pas.oo molemmista päistä,
markkinat ol ihan mukavat tahi ainahhii se osa minkä muistan ja elekke poijat kollit sitä minun "lattoo " potkisko siinä kylällä
Joku pieras Parppeilla
4
162
Vastaukset
- Kuuleppas Matti
Meillä Peru SS uomalaisilla on oikeus puhua pelkkää pa.kaa ja antaa tyhmälle vaalikarjalle lupauksia joita emme pysty ja emme haluakkaan täyttää,
on vaan niin mukava höynäyttää " hölmömpää " - elekee helekutin
pöhelöt meitä perussuomalaissii haakkuko
meillä nyt on semmonen puoluve jotta joka päivä suahhaan lehistä lukkee meijän etustajjiin tekemissii, no sillä nyt ei tietnkään oo merkitystä jotta onko niillä poliiiikan kanssa mittään tekemistä, mutta julukeisuutta kumminnii
ei oon suomessa koskaan ollu niin älykkäitä poliitiikkoja kun meillä persuilla on ja eivät oo ryvettynnä ja niin ovat sopuissaa sakkia ja erimielissyykssii ei ou,
katteellissii ovat esimerkiks meijän teuvon älykkäistä ajatuksista ja kansanmiehen elkeistä ja se meijä persujen huumor pursuvvaa jokkaisessa lausseessa,
otan yhen esmerkin , kun myö puoluvveessa käsitellään asioita niin suurin visti meille on äänestäjä hehe heh ehee - kävelin 1970
Riutalta kohden Koveroa ns. tyttösaatille ja siinä on siinä Maukkulan risteyksen luona semmonen pikku-joki, istuimme siinä sillan kaiteella ja haaveilimme tulevaisuudesta, no Ilomantsista ajo poliisi auto ja minä laitoin semmosen kangaskassin siihen joen penkalle ja pahus vie unohdin, käytkö kattoomassa kun lumet sulaa, ei siinä mitään tärkeää ole Venus- paketti, Suomi-lenkki, 6 pulloo pontikkaa ja puukko, no saat pitää jos ne on vielä siinä
politiikkaan en ota kantaa kun en tiedä asuuko Ilomantsissa enää ihmisiä ? - varmaa tietoa
hajun aiheuttaja on se sama " reppana ", joka päättäjiä täällä haukkuu,
on meinaan ollut vetelät kaverilla housussa jo vuosia
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Räppäri kuoli vankilassa
Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "974419Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä
Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella293283No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen
Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol452370- 351378
- 331058
- 321016
- 111014
- 158997
- 6924
Masan touhut etenee
Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa12862