Ediuskunnassa oppositio teki taas välikysymyksen: puheita pidettiin ja huulia heiteltiin.
Kysymys koski eurokriisiä, joka on viimeiset vuodet ollut ainoa, siis AINOA asia josta Isä Timo on mekkalaa pitänyt. Maallikko tietysti olettaisi, että Soini olisi paikalla puhumassa jykevästi tästä kansakunataa kuohuttavsta asiasta, jota hän ITSE on eniten pitänyt otsikoissa.
Ei. Timo Soini lähtee matkoille. Luuseri Soini ei ole edes paikalla, kun puhutaan (Soinin mukaan) kaikkein tärkeimmästä asiasta, jota voi kuvitella. Välikysymyksellä voidaan peraatteessa kaataa hallituksen, mutta Soini luikkii maan alle.
Eduskunnassa välikysymys - missä Soini?
5
<50
Vastaukset
- Omaan taskuun
Soini oli säätiöimässä puolueen rahoja.
- pSS koijarikopla
Edes persujen kansanedustajat eivät tiedä, kuka HEIDÄN puoluetoimistonsa omistaa. Mutta kovasti tämä pSS lössi on neuvomassa muita talousasioissa. Järjetöntä!
http://yle.fi/uutiset/puoluevaki_ei_tiennyt_perussuomalaisten_saatiokikkailusta/6009237- Järjestötyö kunniaan
Eiköhän ole parempi, että kansanedustajat ovat eduskunnassa tekemässä lainsäädäntötyötä kuin että juoksisivat puoluetoimistossa häiritsemässä varsinaista puolueen järjestötyötä. Sama vaikka puoiluetoimisto oli vaikkapa täällä Kainuussa.
- jaa..,,.
Mä olen kolmikymppinen akateeminen nainen, pidän maahanmuuttajista ja tunnen monia ihmisiä erilaisista kansallisuuksista. Olen myös itse pääosin maksanut korkeakoulukoututukseni suomalaisessa korkeakoulussa. Minulle tärkeintä on, että vanhuksemme hoidetaan hyvin. Jos perussuomalaiset saisivat päättää, varmaan joka revan levittäjä Suomessa sais 500 euroa lapsen täysi- ikäisyyteen asti siitä, että aukoo revaa kulloisillekin mielitietyilleen lapsentekotarkoituksessa ja lisäksi he haluaisi Suomen irti EU:sta, jotka heidän vaatimansa toimet jos tehtäis, olis kyseessä aivan totaalinen katastrofi.
Mä olen katsonut elokuvia natsi- Saksasta. Yksi parhaista on minusta Hirchspiegelin "Perikato". Natsi- vatipääakat ensin ajettiin jonnekin synnyttelemään ja sitten ne nykyihmisen; empaattisen naisen ihmisen silmin, suurinpiirtein turpiin vedettävät siat, juhlisti jossakin juhlissa Hitleria käsitervehdyksillä. Voin vannoa, että jos olisin elänyt siinä maassa silloin, kuin oli 1930-luvun Saksa, olisin varmaan mielummin antanut katkaista käteni, kuin ylistää mitään aatetta, mitä en allekirjoita. Mutta kun oli "kotiämmiä"... Hyi v*ttu että inhoan lehmämäisiä saksalaisnaisia.
Mä en ymmärrä, miksei joku Leni Riefenstahl, ampunut itseään. Lahjakas tyyppi ja ei natsi, mutta natsit otti hänet toivomatta keulakuvakseen. Ja mä en sitten ole mitään, mitä houriot luulee. Nimetöntä tajunnanvirtaaa nimettömään tajunnanvirtaan.
Päivää. Vähän outo nimetön avaus. - ex persekkö
Soini taas piilossa?
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Vasemmistohallitus palauttaa hintasääntelyn, esim. bensalitra vain 1e.
Tuleva vasemmistolaisista koostuva hallitus ottaa käyttöön vanhat hyvät keinot pitää hinnat kurissa. Tähän tarkoitukse564234SDP:n kansanedustaja Nazima Radmyar uhriutuu somessa saamistaan viesteistä.
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011854410.html Miksi Razmyar ei kestä kansan palautetta oikean kansanedustajan tavo2894127Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv1633645Vasemmistolainen valehteli jälleen - Purra tai persut eivät luvanneet "euron bensaa"
Väite "euron bensasta" on ensisijaisesti poliittisten vastustajien käyttämä puhdas vale. Persut kyllä kampanjoivat näky923545Arman Alizadin viesti puna-aktivisteille: "Pitäkää lärvinne nytkin kiinni"
Arman Alizad kritisoi vasemmiston kaksinaismoralismia. Iranissa syntynyt suosikkijuontaja Arman Alizad pakeni perheensä843101Korpelanvaara
Korpelanvaaran alle tulee uusi hevosurheilu keskus monen miljoonan investoinnit312467Muistatteko kuinka Marinin hallituksen aikaan kansalaisilla oli varaa kuluttaa?
Tavallisella perheelläkin oli rahaa käydä sääännöllisesti ravintoloissa syömässä, koska vahvat ammattiliitot olivat neuv361875Antti johtaa Petteriä jo 7,1 prosenttiyksiköllä
Tällä menolla sdp menee kokoomuksesta kierroksella ohi jo tällä vaalikaudella. https://yle.fi/a/74-20213575681773Minja Koskela nostanut vasemmistoliiton kannatuksen ennätykseen
Koskela valittiin puolueen johtoon lokakuussa 2024, ja silloin Ylen kysely antoi puolueelle 9,3 prosentin kannatuksen.161763- 371680