Eduskunnassa välikysymys - missä Soini?

Luuserien kuningas

Ediuskunnassa oppositio teki taas välikysymyksen: puheita pidettiin ja huulia heiteltiin.

Kysymys koski eurokriisiä, joka on viimeiset vuodet ollut ainoa, siis AINOA asia josta Isä Timo on mekkalaa pitänyt. Maallikko tietysti olettaisi, että Soini olisi paikalla puhumassa jykevästi tästä kansakunataa kuohuttavsta asiasta, jota hän ITSE on eniten pitänyt otsikoissa.

Ei. Timo Soini lähtee matkoille. Luuseri Soini ei ole edes paikalla, kun puhutaan (Soinin mukaan) kaikkein tärkeimmästä asiasta, jota voi kuvitella. Välikysymyksellä voidaan peraatteessa kaataa hallituksen, mutta Soini luikkii maan alle.

5

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Omaan taskuun

Soini oli säätiöimässä puolueen rahoja.

• pSS koijarikopla
      • Järjestötyö kunniaan

Eiköhän ole parempi, että kansanedustajat ovat eduskunnassa tekemässä lainsäädäntötyötä kuin että juoksisivat puoluetoimistossa häiritsemässä varsinaista puolueen järjestötyötä. Sama vaikka puoiluetoimisto oli vaikkapa täällä Kainuussa.

• jaa..,,.

Mä olen kolmikymppinen akateeminen nainen, pidän maahanmuuttajista ja tunnen monia ihmisiä erilaisista kansallisuuksista. Olen myös itse pääosin maksanut korkeakoulukoututukseni suomalaisessa korkeakoulussa. Minulle tärkeintä on, että vanhuksemme hoidetaan hyvin. Jos perussuomalaiset saisivat päättää, varmaan joka revan levittäjä Suomessa sais 500 euroa lapsen täysi- ikäisyyteen asti siitä, että aukoo revaa kulloisillekin mielitietyilleen lapsentekotarkoituksessa ja lisäksi he haluaisi Suomen irti EU:sta, jotka heidän vaatimansa toimet jos tehtäis, olis kyseessä aivan totaalinen katastrofi.

Mä olen katsonut elokuvia natsi- Saksasta. Yksi parhaista on minusta Hirchspiegelin "Perikato". Natsi- vatipääakat ensin ajettiin jonnekin synnyttelemään ja sitten ne nykyihmisen; empaattisen naisen ihmisen silmin, suurinpiirtein turpiin vedettävät siat, juhlisti jossakin juhlissa Hitleria käsitervehdyksillä. Voin vannoa, että jos olisin elänyt siinä maassa silloin, kuin oli 1930-luvun Saksa, olisin varmaan mielummin antanut katkaista käteni, kuin ylistää mitään aatetta, mitä en allekirjoita. Mutta kun oli "kotiämmiä"... Hyi v*ttu että inhoan lehmämäisiä saksalaisnaisia.

Mä en ymmärrä, miksei joku Leni Riefenstahl, ampunut itseään. Lahjakas tyyppi ja ei natsi, mutta natsit otti hänet toivomatta keulakuvakseen. Ja mä en sitten ole mitään, mitä houriot luulee. Nimetöntä tajunnanvirtaaa nimettömään tajunnanvirtaan.

Päivää. Vähän outo nimetön avaus.

• ex persekkö

Soini taas piilossa?

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      157
      2558
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2377
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      102
      1072
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      901
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      839
    6. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      274
      717
    7. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      18
      717
    8. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      85
      710
    9. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      203
      680
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      658
    Aihe