Puolueeseen niin konkurssi 100%,onneksi muut puolueet ymmärsi asiat ennenku oli liian myöhäistä!
Hommatkaa vaan pietu
1
<50
Vastaukset
- MinäPietulainen
Näille paskan heittäjille tiedoksi, ettei Pietua ole erotettu mistään muusta puolueesta kuin Vapauspuolueesta. Sen tekivät nämä kaksi älykääpiötä Helo ja Salmi, joista tämä Salmi oli se suuri Rotta ja Kavaltaja.
Asian voi tarkistaa Pietun osalta, jos se on teille vielä epäselvä.
Pietu erosi SMP:stä, koska Pekka Vennamo vei puolueen väärile raiteille.
Perussuomalaisiin Pietu ei koskaan Soinin takia edes liittynyt ja tämä Ipu oli taas Pietulle liian yhden asian liike, josta hän erosi.
Pietu ei ollut edes aktiivisesti mukana politiikassa vuoden 1983 eduskuntavaalien ja 2007 eduskuntavaalien välissä. Lähti mukaan persujen vaalipäälliköksi 2007 vaaleihin, koska hyvä ystävä Urpo Leppänen pyysi, koska P-Karjalassa ei ollut Urpon mielestä ketään muuta, joka olisi ymmärtänyt sen, miten vaalit pitää käydä. Siinä tilanteessa vaalitulos olikin erittäin hyvä, vaikka Urpo ei eduskuntaan päässytkään. Ei ollut vielä persujen aika. Se koitti vasta 2009 kunnnallisvaaleissa.
Tässä totuus lyhykäisyydessään.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Natomaa hyökkäsi Iraniin
Näemme nyt tällä hetkellä Natomaan nimeltä Yhdysvallat, joka toimii aika pitkälti perinteisen kansainvälisen lain ulkopu7202790Trump aloitti III maailmansodan tänään.
Narsisti ja mielipuoli Trump pitäisi saada pois, miten se onnistuisi parhaiten?3472437Mistä se kertoo
Näin miehen pitkästä aikaa. Samantien iski sellainen paineen tunne rintaan, sitä ei ole ollut vuosiin. Ja nyt olen siitä262222Suvi Lindenillä 5 366 päivän putki
Täytyy kyllä myöntää vaikka olen itsekin innokas, niin en ole tuollaiseen yli kymmenen vuoden putkeen kyennyt. Välillä o382204Rakas tiedät, että toivoisin
Kuulevani sinusta. Tiedät, että viestisi tekisi minut ihan onnelliseksi. Että äänesi kuuleminen saisi minut leijumaan ja581798Viesti miehelle
Nyt vastaa oikea taa´app. Ainoastaan puhelimitse voidaan selvittää asioita, mutta tuskin sitä haluat kaiken halveeramise121332Nyt on sanottava että sattuu kipeästi
Jos, sinä aikana kun olen kaivannut ja odottanut sinua ja olet tiennyt sen, niin jos valitsit toisen miehen. Katsot minu181329- 671200
- 551180
Jussi "Mestari" Halal-ahon sotilasarvo?
Minä vuonna Jussille myönnettiin sotilasansiomitali? Vai myönnettiinkö Jussille sotilasansiomitalia lainkaan?61153