en tiedä mitä tehdä.

bellavartiainen

Oon jo kolme vuotta ollut täysin maassa poikaystäväni kuoleman jälkeen. Isäni lyö minua melkein joka ilta, äiti ei halua nähdä mua. Kukaan ei näytä kaipaavan mun seuraa, kukaan ei kuuntele. En uskalla mennä ees kysymään paikkaa esim. auroran sairaalast, en haluu että isä tietää et puhuisin jollekkin näist asioist. Oon iha täysin maassa, kuollu. En jaksa kauaa..

2

67

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • apuaa

Mulla on todettu pari vuotta sitten keskivaikea masennus vaikka en siihen itse uskonut, en kokenut olevani masentunut vaikka olin todella herkkä kaikelle. Olin mielestäni niin vahva että jaksaisin kaiken, paljon sitä sattuikin, perheessä, koulussa,kavereiden välisisssä suhteissa, rakkaudessa, viinan kanssa läträämistä, saamattomuutta. Sain apua terapiasta ja tunsin olevani vihdoin onnellinen, minulla oli poikaystävä, kiinnostuin koulunkäynnistä, lopetin tupakoinnin ja juomisen. Sitten se iski taas. Nyt en edes tiedä mikä minulla on. käyn peruskoulun viimeistä luokkaa joten kouluun pitäisi panostaa, mutta ei kiinnosta enää! Poikäystävä on edelleen ja kaikki on täydellisesti, mutta pelkään menettäväni hänet, perhesuhteet ovat paremmin kuin koskaan mutta sitä asiaa en edes mieti. Mikä minulla on? sitä kysyn usein. Välillä on päiviä kun tuntuu aivan mahtavalta, toisinaan, niin kuin nyt, olo on jotenki tuskainen vaikka tiedän että kaikki on hyvin ja yritän nauttia täsyillä, tuntuu että en pysty siihen? Tunnen itseni saamattomaksi, lintsailen koulusta, pelkään että menetän rakkaani, kaikki on hyvin mutta pelkään?

• älä alistu

No ompa elämää. Hulluhan tuo isäsi on. Sinun pitää päästä pois tuollaisesta olinpaikasta.
      Mene vain puhumaan asioista jollekin ja estismään apua. Vanhepasi ovat ymmärrettävästi sairaita, ei tuollien käytös kuulu järkielämään. Mene ja vaikka karkaa.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4088
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      24
      2911
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2310
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      34
      1321
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      909
    6. 131
      885
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      874
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      822
    9. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      760
    10. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      756
    Aihe