Menenkö ratsatusleirille vai en?

horsefan11111

Olen nyt kahden vaiheilla. Mulla on jo kaksi yömaastoa varattuna joten pääsen silti kesällä ratsastamaan. Mua ei silleen estä mikään menemästä sinne, vaan mua pelottaa tietyt asiat:

1. olisin menossa yksin, oon tosi huono tekeen kavereita. oon ujo, enkä puhu muille jos mulle ei puhuta. pelottaa et en saa kavereita ja oon leirin yksin.

2. oon jo kuiteski 16 vuotias jolla on menkat alkanu. Mitä jos on menkat leirin aikana? pilaako ne sen leirin IHAN kokonaan... tamponia käytän joten ei silleen pelota et menee yli mut silti on inhaa vaihtaa ne koko ajan.

3. mun iho ei oo mikään maailman paras, enkä mä meikkaa. Joten pelottaa et aamulla iho kukoistaa ja muut leiriläiset kattoo sillee hyi.

4. pelottaa leirikisat. oon ollu ennen kaksilla eri leireille (kahdella eri tallilla) ja molemmissa paikoissa leirikisat epäonnistu täydellisesti. ekalla leirillä sain tosi laiskan hevosen joka just ja just ravas eikä hypänny niitä esteitä ollenkaan kunnolla. tokalla leirillä taas en saanu taivutettua hevosta kunnolla niin menin yhtä samaa sarjaa varmaan 10 kertaa ennen kuin pääsin loppuun. molemmilla kerroilla oli tosi noloo olla sie hevosen selässä, ja siitä tullu semmonen "kammo" leirikisoja kohtaan..

kiitti jos joku osaa auttaa :)

1

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • -

Moi!
      Itse luultavasti menisin leirille tuossa tilanteessa.
      1. Mäkin olen tosi ujo (vieraitten ihmisten seurassa) ja menossa kesällä leirille yksin. Oon aina ollu leirillä kaverini kanssa, joka tutustuu muihin helposti ja olen itse tutustunut muihin kaverini kautta. Nyt päätin että en anna kaverini leirisuunnitelmien pilata omiani ja äitini kannustuksella päätin osallistua leirille Ypäjälle, vaikkei kaverini tulekaan.

2. Mä oon ite 15 ja mulki on menkat. Ne oli viimekesä just leirin aikaa, eikä ne pilannu ollenkaa mun leirii. Tietty harmitti vähä ku en voinu uida, ku oli kuuma helleviikko ja muut ui joka päivä. Pääsin kuitenkin rannalle :)

3. Mä en meikkaa koskaan (mul on kyl hyvä iho, et en tietyst voi tietää milt sust tuntuu) eikä kyl kaikki muutkaan (leireillä). Ja jos joku kattoo "sillee hyi", ni se on must aika tyhmää.

4. Kisakammosta kannattaa kertoo ohjaajal (joo, tiedän, sama neuvo aina "Kerro ohjaajal jos pelottaa..."). Voit pyytää että saisit mahdollisimman kiltin hepan tai pyytää ettei tarttis osallistuu kisoihin.

Toivottavast noist on ees jotain apuu :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lindtman I vasemmistohallitus aloittaa viimein Suomen kuntoon laittamisen

Tässä nyt on 3 vuotta seurattu irvokasta kärsimysnäytelmää nimeltään "valtion budjetin tasapainotus by äärioikeisto", ja
      Maailman menoa
      177
      2630
    2. Missä viipyy persujen lupaama euron bensa?

En edes muista milloin bensapumpussa olisi ollut ykkösellä alkava litrahinta. Missä siis viipyy persujen lupaama euron b
      Maailman menoa
      148
      2397
    3. Kirje, PellePelottomalle.

Tärkeää olisi luoda ystävyys, että se, jota rakastaa, on samalla paras ystävä ja luotettavin, jolle voi ja uskaltaa luot
      Ikävä
      103
      1090
    4. Meni kyllä aika solmuun

Meidän tutustuminen 😐
      Ikävä
      64
      911
    5. Sinua oli kiihottavaa

Sinua nainen oli kiihottavaa katsella.
      Ikävä
      65
      859
    6. Mistä löytyy naisseuraa sinkkumiehelle?

Kertokaapas kokeneemmat mistä löytyis naisseuraa sinkulle. Ihan ois eukko nyt tosissaan hakusessa. Tanssipaikat kun on a
      Kuhmo
      20
      760
    7. Martinan hevoset.

Tämä todella kaunis ja ketterä harmaa hevonen jolla monet kilpailut voitetaan ei ole Martinan.Tytär ratsastaa sillä tait
      Kotimaiset julkkisjuorut
      226
      751
    8. Persut jakavat tekoälyllä tehtyjä kuvia maahanmuuttajista somessa

Eivät mainitse, että ovat tekoälyllä tehtyjä. Eivät näe asiassa mitään ongelmaa. Valehtelijapuolue taas vauhdissa. Unka
      Maailman menoa
      276
      737
    9. Voi teitä naisia

Suudeltiin ja nukuttiin toisissamme kiinni mutta pillua ei tullu, ei edes aamulla. t.38vmies
      Sinkut
      87
      734
    10. Hyvä meininki

TTP:ssa väkeä tosi runsaasti paikalla. Hyvää ruokaa jälleen ja munkit ja sima erinomaista. Kiitos yrittäjälle! Hieno Vap
      Haapavesi
      22
      688
    Aihe