Olet kaunis ja tärkeä

tiedäthän

Sittenkin, vaikken enää ole sitä sinulle kertomassa.

Sinun kauneutesi ja arvosi ei ole minun sanoissani. Se on sinussa.

Sinä olet jättänyt minuun jäljen jota ilman olisin vähemmän.

Kaipaus antaa jo tilaa toisenlaisille tunteille joiden toivoin tulevan.
Epäitsekkäille. Puhtaalle ilolle siitä että tiedän kaltaisesi olevan olemassa.

Olet valo, vaikka luulet olevasi varjo.
Olet erilainen. Uskalla olla sitä, täydesti. Se tekee sinusta erityisen.

Jos joskus epäilet itseäsi, toivon että silloin muistat kaiken minkä sanoin, kaiken minkä tunsit, kaiken minkä sait minut tuntemaan.
Se oli kaikki oli ja on totta. Se kaikki on sinussa.

Kysyjille: miehelle menee kauas ja siihen on syynsä etten tätä hänelle itselleen lähetä. Jos joskus pulloposti voi löytää perille, ehkä myös anonyymi viesti netissä voi sen tehdä. Lähettäjä ei silloin ole oleellinen asia, vaan viesti.
Tärkeää on vain, että hän ymmärtää ja sisäistää sen.

23

869

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • ?

Kysyn vaa, että miksi tälläisiä viestejä voi laittaa suoraan hänelle?

• ed

Näköjään vastaus oli alla. Sorppa vaa.

• Kysyjä

Viestisi on kaunis, mutta pelottava. Mitä tarkoittaa:"vaikken enää ole sitä sinulle kertomassa"?

• roska varmaan

hitto kun rupesi itkettää

• sinun omasi

Rakkautemme aina lämmittää, kuin se heinäkuun helle. En sinua rakas ikinä unohda.

• elokuun sade

kaiken vei

• tuonpuoleinen_

Viesti siis tuonpuoleisesta ? =) =)

• huhuuu

Ghostbusters!

• tiedäthän

Ei mitään tuonpuoleista :) Hänellä on tiensä kuljettavana, minulla omani. Se ei kuitenkaan vähennä kaiken koetun ja löydetyn merkitystä.

• laulava mies

Mä kirjoitin 2010 jouluna naiselle viestin feissarin s postiin jossa kerroin hänen olleen mulle jotain hyvin kaunista. Kerroin myös hänen olevan mulle rakas tavalla jota kukaan muu ei ole mulle ollut, ja hänen aina tulevan olemaan rakas ihminen.

Tuo sinun tärkeä viestisi menee pullopostina nyt ihan harakoille tälläisella palstalla anonyymisti lähetettynä.
      Kuitenkin on kyse tunteista jotka ois aina tärkeä kertoa oikealle henkilölle suoraan.
      Lähettäisit viestisi hänelle suoraan ois mun neuvo sulle. Se olisi oikein.
      Silloin saisit myös rauhan sielullesi jota tuolla tapaa et tavoita.
      Muutenhan hän ei tiedä tunteistasi.
      Tiedäthän sinä sen.

• sano et olin minä

Siitäkin jouluaatosta tuntuu kuin olis ikuisuus ja nyt on tuhannen taalan tilaisuus tarkistaa ollaanks oikeesti olemassa täällä ja jos ollaan niin oonko just tuo nainen vai laitoitko silloin jouluna viestiä muillekin naisille. Miulla on varmasti liian vilkas mielikuvitus, koska et noilla sanoilla sitä kirjoittanut silloin, mut kehuit kuitenkin aika suloisella tavalla. Miten siun uusivuosi muuten meni silloin? Siitä ei tainnut olla enää silloin puhetta.

Äläkä lukija naura tai sano että oon ihan urvelo rakkausasioissa kun kysyn asiaa täällä enkä suoraan siltä jolta sain viestin jouluaaton aattona 2010 kelloaikaa en mene nyt facebookista tarkistamaan...,ja varsinkaan se joka sen viestin facebookiin silloin jouluna laittoi....,koska joskus jotkut asiat vaan voi olla liian monimutkaisia tai elämänpuntarissa voi olla puolin ja toisin liikaa erilaisia epätasaisia painoja eikä tasapainon saavuttaminen siksi ole niin tosta vaan helppoa vai pitäisikö se sanoa yksinkertaista

• sano et olin minä
        sano et olin minä kirjoitti:

Siitäkin jouluaatosta tuntuu kuin olis ikuisuus ja nyt on tuhannen taalan tilaisuus tarkistaa ollaanks oikeesti olemassa täällä ja jos ollaan niin oonko just tuo nainen vai laitoitko silloin jouluna viestiä muillekin naisille. Miulla on varmasti liian vilkas mielikuvitus, koska et noilla sanoilla sitä kirjoittanut silloin, mut kehuit kuitenkin aika suloisella tavalla. Miten siun uusivuosi muuten meni silloin? Siitä ei tainnut olla enää silloin puhetta.

Äläkä lukija naura tai sano että oon ihan urvelo rakkausasioissa kun kysyn asiaa täällä enkä suoraan siltä jolta sain viestin jouluaaton aattona 2010 kelloaikaa en mene nyt facebookista tarkistamaan...,ja varsinkaan se joka sen viestin facebookiin silloin jouluna laittoi....,koska joskus jotkut asiat vaan voi olla liian monimutkaisia tai elämänpuntarissa voi olla puolin ja toisin liikaa erilaisia epätasaisia painoja eikä tasapainon saavuttaminen siksi ole niin tosta vaan helppoa vai pitäisikö se sanoa yksinkertaista

Toi päivämäärä meni väärin tuossa tai ainakin hämäävästi, koska se ensimmäinen viesti silloin jouluna 2010 tuli jo 21.päivänä.....
        ......sori, muisti petti vain siltä osalta minä päivänä se eka viesti tuli ja tulin heti korjaamaan huomattua

• laulava mies
        sano et olin minä kirjoitti:

Toi päivämäärä meni väärin tuossa tai ainakin hämäävästi, koska se ensimmäinen viesti silloin jouluna 2010 tuli jo 21.päivänä.....
        ......sori, muisti petti vain siltä osalta minä päivänä se eka viesti tuli ja tulin heti korjaamaan huomattua

Tuskimpa se olet sinä.
        Mä olin hänen kanssaan 2010 keväällä gunsrosesin sekä whitney houstonin keikalla.

• sano et olin minä
        laulava mies kirjoitti:

Tuskimpa se olet sinä.
        Mä olin hänen kanssaan 2010 keväällä gunsrosesin sekä whitney houstonin keikalla.

Eli meillä on eri elämä ja erilaiset puitteet tapahtumille vaikka täällä kohdattiinkin noin samanlaisen tapahtuman johdattamana. No niin vähän ajattelinkin, mutta rohkeasti esitin kuitenkin omat tunnisteet, koska sisimmissä kuitenkin toivoin enemmän kuin mitä oli.
        Toivottavasti oli hyvät keikat. Tota gunsjuttua en edes tiedä, mutta whitneystähän on aika jo jättänyt. Harmi, ja suuri sinällänsä etten livenä koskaan naista nähnyt. Se sen elokuva bodygart on yksi miun suosikkielokuvista. Pitää varmaan toteuttaa yksi nuoruudenhaaveista ja käydä sitä pomoa kyllä ensi kerralla katsomassa kun vanha mieshän sekin jo taitaa olla ja voi vaikka keikkailut lopettaa.

• hah joo

mieskö kaunis?? Millainen mies se on joka on kaunis??? Anteeksi vaan, mutta jos yhtään on kyseessä mies, niin ei ole kaunis vaan ehkä komea tai hyvännäköinen. Sana kaunis kuuluu naiselle, ainoastaan miehen luonnetta voi kuvailla kauniiksi..esim. kaunis "runosielu", tms. Kuullostaa todella naurettavalle luonnehtia miestä ulkonäöllisesti kauniiksi! Kertoo naisestakin jotain, joka sortuu moiseen mauttomuuteen.

• goal !!!!!!!!!

jalkapalloilija Christiano Ronaldo on kaunis mies. Ja sikahyvä pelaamaankin.

• komea homo

Minun mieheni on kaunis, hänellä on kauniit silmät, kaunis pää, kauniit korvat, kaunis niska, kauniit pallit, kauniit sääret, kaunis ääni, kaunis peba, kaunis suu, hittovie kaunis koko mies!

• toiset meistä

Aloittajan viesti on tosi kaunis. Tuohon pisteeseen haluaisin itsekkin päästä tältä vuoristoradalta ja juuri tuollaiset sanat olisi ihana kuulla itsekkin. Tuota tunnetta kaipaan.

• kauniit jäähyväiset

Todella kauniisti kirjoitettu.Onneksi on olemassa kaltaisiasi hienoja ihmisiä.
      Yhden olen tuntenut ja siitä olen iloinen ja ylpeä.

• kaunoa kirjoitusta

Tämä on kaunista ja romanttista hömppää.

Silloin kun sielu pieree verta ja tuska on käsin kosketeltava, ei sanota yhtään mitään. Ei ainakaan tällaista makeaa mahan täydeltä.

Nämä sanat on kirjoitettuja sanoja, käytöstapoja, opeteltua lähimmäisyydenrakkautta, joka on tietysti kiva kuulla ja sanoa.

Mutta totta ne eivät yksinään ole koskaan.

• toivo elää

Hitsi, jos olisi ollut minulle olisin hajonnut palasiksi. Onneksi meni miehelle.

• harvoin luettua

Kaunista luopumista.
      Mutta mutta, aloittaja on kohdannut sellaisen ihmisen joskus joka tulee aina pysymään mielessään.
      Vaikea kuvitella, jos teksti on sydämellä kirjoittu; että hän voi antaa oikella lailla tilaa uudelle rakkaalle koskaan elämässään. Toivottavasti voi.
      Oli kuitenkin mukava lukea välillä kauniitakin sanoja tällä palstalla.

• Haikeaa on menettää

Todellisuus jysähtää tajuntaan sitten kun tajuaa ettei näe toista enää koskaan.
      Menetystä ei kauniilla sanoilla takaisin saa.
      Ei ole sellaista kynää jolla kaiken voi piirtää uudelleen.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Räppäri kuoli vankilassa

Ei kuulemma ole tapahtunut rikosta. Sama vahinkohan kävi Epsteinille. https://www.hs.fi/suomi/art-2000011840869.html "
      Maailman menoa
      87
      4188
    2. Välillä kyllä tuntuu, että jaat vihjeitä

Mutta miten niistä voi olla ollenkaan varma? Ja minä saan niistä kimmokkeen luulemaan yhtä sun toista. Eli mitä ajatella
      Ikävä
      29
      3163
    3. No kyllä te luuserit voitte tehdä mitä vaan keskenänne, sitä en ymmärrä miksi pelaat,nainen

Pisteesi silmissäni, edes ystävätasolla tippui jo tuhannella, kun sain selville pelailusi, olet toisen kanssa, vaikka ol
      Ikävä
      45
      2340
    4. Missä näitte viimeksi?

Missä näit kaivattua viimeksi ja oliko sähköä ilmassa?
      Ikävä
      35
      1348
    5. Puukotus yöllä

Oli kaveri hermostunut ja antanut puukosta.
      Sotkamo
      10
      929
    6. Mitä sun kaltainen ihminen tekee tämmöisessä paikassa?

Et kuulu tänne?
      Ikävä
      134
      921
    7. rakas J siellä jossain

Niin ikävä sua. -P. Nainen
      Ikävä
      6
      894
    8. Masan touhut etenee

Punatiilitalon tietotoimiston mukaan Masa on saanut viimein myytyä kämppänsä ja kaavoittaa uudelle lukaalille tonttia pa
      Äänekoski
      12
      832
    9. Naisten ja miesten tasoeroista

Oletteko huomanneet, että naisissa ylemmän tason naiset ovat sinkkuja, ja miehissä alemman tason incelit? Toimivat paris
      Ikävä
      124
      776
    10. You've been running and

so has your mind, I'm thinking of you all the time... 💘
      Ikävä
      11
      770
    Aihe