Epäilen, että eräs hoitaja on väärentänyt sairaskertomuksiin asioita sepittäen täysin paikkansapitämättömiä tietoja niihin. Tämä on tapahtunut 1990-luvun alussa. Sairaskertomuksissa mm. on täysin itse keksimiään asioita ja lisäksi on merkitty minut syylliseksi rähinöintiin, jota en koskaan ole tehnyt. Lisäksi kun luin tuon em:n lisäksi muita sepitelmiä niin en voi välttyä vaikutelmalta, että minut on alettu noissa asiakirjoissa väärentää psykoottiseksi. Syyksi tähän epäilen sitä, että ,kun eräs virkamies hävitti muutoksenhakuasiakirjani Teknillisellä korkeakoululla ilmoittaen päin kasvoja heittäneensä ne roskakoriin ja tästä hänen päällekarkausyritysten jälkeen kehittyi riita Oikeusasiamiehessä ratkaistavaksi, niin hoitaja teki yllä mainitun väärennöksen ja muita vääristelyjä siksi, että hän koki virkakunnan edun olevan vaarassa ja päätti tuhota minut. Uskoisin, että hoitaja uskoi saavansa hoitoyhteisön kehuja menettelystään virkakunnan etujen puolustajana. Sitten jouduin sairaalaan kun tutkin mm. poliisissa TKK:n virkamiehen toimia. Sain skitsofreniadiagnoosin parin minuutin keskustelu"tutkinnan" jälkeen. Valitin asiasta TEO:een, mutta minua ei uskottu vaan hoitajan väärennökset jäivät totuudeksi. En voi välttyä vaikutelmalta, että koko hoitoyhteisön minuun kohdistuvat toimet olivat suurelta osalta virkakunnan etujen vaalimisen tarkoituksessa minun elämäni tuhoavia, hullun "uralle". Tämä kaikki tapahtui 1990-luvun alkupuolella ja nyt 2012 olen 54 vuotias ja eräs nainen ilmeisesti lähestyy minua eräiden merkkien perusteella. On huomattava, että eräät hoitaja ja lääkäri kielsivät minua lähestymästä tuota naista, koska rakkaus nähtiin harhoina ja jos olisin lähestynyt häntä niin olisin joutunut usean vuoden pakkohoitoon hoitajan ja lääkärin uhkausten mukaisesti. Niinpä asioita on tehty salaa ja nyt tosiaan 2012 tuo nainen uskaltaa lähestyä minua. Lapsia emme voi enää saada, tuolloin joutuessani sairaalaan olisimme vielä niitä voineet hankkia. Työn teko on ollut minulta suurelta osin estetty. Olen harkinnut, että nyt vanhoina muuttaisimme vapaisiin sivistysmaihin, joissa ei ole mielenterveysterroria.
Väärennöksiä sairaskertomuksiin !!!!!!!
15
250
Vastaukset
- psyk. esh.
Olet harhainen
- `???
Toisaalla kertomasi jutut kyllä puhuvat sen puolesta mitä edellinen kirjoittaja kirjoittaa....
Kirjoittelet usein mm. sivupersoonastasi... - Feenix ^^^^
Kerron voimakkaasta narsistisesta sairaasta koneistosta. Lisäksi se sivupersoona kertoo varsin yllättäviä asioita. Psyk.esh leimaa kaikki erimieliset harhaiseksi, suurin häväistys on epäillä koneistoa julmuuksista ja sehän on automaattisesti harhaista, kuinkas ollakaan. Mutta minä voitan ...
- Hoitsut NPH
Pidä puolesi, "Feenix"! Hoitoalalla on nimenomaan sadisteja ja narsisteja, joiden yhteinen tavoite on pahoinvoinnin lisääminen yhteiskunnassa, kuten sinullekin on käynýt. Satakunnan sairaanhoitopiiri vääristelee asiakkaidensa tietoja jatkuvasti. Olen havainnut sen omista epikriiseistäni.
"Psyk. esh" haluaa puolustaa mainettaan ja narsistina hän tosiaan leimaa muiden mielipiteet harhaisiksi. Hän kuuluu työkyvyttömyyseläkkeelle, diagnoosi NPH.
- hmmm....
Sinäkö olet lukenut aloittajan viestejä? Nettipäiväkirjaa ym.? Tuskin olet.
- Hullu101
Mitä sellaisia maita on, joissa ei ole näin voimakasta mielenterveysterroria? Itsellenikin ainoa mahdollisuus tuntuu olevan muutto, muuten en saa ihmisarvoani ikinä takaisin.
- mukava psyk. hoitsu
Hollannissa on käytännössä länsimaiden inhimillisimmät olot mielenterveydenhoidon puolella. Sinne kannattaa mennä. Jos ulkomaille muuttaa niin mielenterveystiedot kulkee mukana. Tosin suuri osa euroopan maista on parempia vaihtoehtoja kuin Suomi tässä asiassa. Huonompia on vain Venäjä ja Valkovenäjä. Paras vaihtoehto olisi Etelä-Korea mutta sinne voi olla hankala muuttaa.
- ....................
. Jos ulkomaille muuttaa niin mielenterveystiedot kulkee mukana. " No ei tod.kulje.....vähämpä "psyk.hoitsu" tietää...
- psyk. hoitsu
Nämä tiedot kulkee nykyään EU:n sisällä, esim. skitsofreenikot luokitellaan mahdollisesti vaarallisiksi joten lentokentillä pitää olla tietoa tästä.
- Feenix **<
Minusta on kyse vain muutaman hoitajan ja lääkärin ongelmasta. Heitä tosiaan on virkakunnassa, jotka pilaavat koko porukan maineen. Kyllä minä muistan.
- en unohda!
Monesti potilas ohjataan kirurgin pakeille, vaikka kyseessä saattaa olla pelkkä, nivelsairaus esm. Kaularanfgassa.
Itse jouduin suureen leikkaukseen. Alunperin piti supmantibulaarin pinnassa ollut pieni ihonalainen kyhmy poistaa.
Kun sittenn heräsin leikkauksesta,niin totesin että korvasylkirauhanen oli kokonaan poistettu. Olin useita vuosia aiemmin ollut kauåarankakulumien ja ja hermojuuriahtautuman johdosta kyseisessä sairaalassa tutkimuksessaa ja hoidossa. Silloin tultiin siihen tulokseen,että leikkaustaei vi tehdä. Huono ennuste.
Nyt kuitenkin minun mielipidettä kysymättä ja aiemmin sovitusta, tekivät kyseisen leikkauksen.
Valitusprosrrssi ei tuonut tulosta, koska lääkäri väärensi sairaskertomuksen, että kyseessä oli paroditrauhasen syöpä.
Olisi ennen leikkausta pitänyt pyytää hoitosuunnitelma, mi
ä tuskin kukaan pyytää, vaan luottaa lääkärin puheeseen.
Minin lupttamus meni täysin, enkä unohda milloinkaan, koska lleikkauksesta jäänyt kipu muistuttaa lääkärin vääryydestä. - Yhteyksiä?
en unohda! kirjoitti:
Monesti potilas ohjataan kirurgin pakeille, vaikka kyseessä saattaa olla pelkkä, nivelsairaus esm. Kaularanfgassa.
Itse jouduin suureen leikkaukseen. Alunperin piti supmantibulaarin pinnassa ollut pieni ihonalainen kyhmy poistaa.
Kun sittenn heräsin leikkauksesta,niin totesin että korvasylkirauhanen oli kokonaan poistettu. Olin useita vuosia aiemmin ollut kauåarankakulumien ja ja hermojuuriahtautuman johdosta kyseisessä sairaalassa tutkimuksessaa ja hoidossa. Silloin tultiin siihen tulokseen,että leikkaustaei vi tehdä. Huono ennuste.
Nyt kuitenkin minun mielipidettä kysymättä ja aiemmin sovitusta, tekivät kyseisen leikkauksen.
Valitusprosrrssi ei tuonut tulosta, koska lääkäri väärensi sairaskertomuksen, että kyseessä oli paroditrauhasen syöpä.
Olisi ennen leikkausta pitänyt pyytää hoitosuunnitelma, mi
ä tuskin kukaan pyytää, vaan luottaa lääkärin puheeseen.
Minin lupttamus meni täysin, enkä unohda milloinkaan, koska lleikkauksesta jäänyt kipu muistuttaa lääkärin vääryydestä.Oletko valittanut potilasasiamiehelle ja eduskunnnan oikeusasiamiehelle saamastasi vääryydestä? Samoin johtavaa ylilääkäriä ei kannata unohtaa yhteydenotoissasi.
- totta tosiaan
Yhteyksiä? kirjoitti:
Oletko valittanut potilasasiamiehelle ja eduskunnnan oikeusasiamiehelle saamastasi vääryydestä? Samoin johtavaa ylilääkäriä ei kannata unohtaa yhteydenotoissasi.
mielenterveys puolella työskentelee ihmisiä jotkaon siel hoidattamas omii ongelmiaan.Näit on sekä hoitajis ettlä läkäreis.Eikannata sokeasti luottaa.
- TOTEAN VAIN
TAIDAT OLLA MIELISAIRAS??
- VaRiiniotvaa
Mun potilasrekisteri tietoihin ilmestyi kun tyhjästä mm. kirjaus. jota ei näy lokitiekoisa. Siinä tuli ttodiestettua myös se, että asiakasrekisterin lokijärjestelmän pystyy kiertämään ja silti lisäämään kansiion esim. kuvia.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383839Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362974Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt91872Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51608Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41089- 71934
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38864- 44774
- 65741
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22728