Myydään faunattaresta ostettu kuningaspython. Hyvä kuntoinen ja syö säännöllisesti. Ei ole tottunut käsittelyyn. Syntynyt vuonna 2007 Saksassa ja alkuperäistodistus löytyy. Mahdollista ostaa myös Terraario tarvikkeiden. Käärmeen hinta 190 euroa. Laita viestiä [email protected]
Myydään kuningaspython
9
382
Vastaukset
- inho
älä myy, vaan tapa ja palottele, ja syö !!!! on kuulemma hyvää: hih hih hihi
- Käärmehullu
inho.oot paska
- Tuukka
Tän käärmeen hinta laskettu nyt 50e. Myydään vain hyvään kotiin!
- kiinnostunut
onko vielä myynnissä?
- aatux kysyy?
kuka myis viljakäärmettä? ku haluaisin sellatteen ja myös terraarion tarttisin.
- kfkfkfk
Tässä olis terraarioineen ja tarvikkeineen.
http://www.tori.fi/paijat-hame/Viljakaarme_ja_terraario_8851662.htm?ca=18&w=3
- viljakäärme
Moi mulla olis myynnissä viljakäärme se on syntynyt 2012 suomessa myyn sitä Karkkilassa härkähaantie 15 kyselkää eka ketäkysyy voi saada sen Puh 0407789133meillä on myös terraario tarvikkeineen meillä on niitä3 voit saada kaikki jos kiinnostaa hinta kaikki käärmeet tarvikkeineen500€ 2käärmettä tarvikkeineen400€ 1käärme tarvikkeineen200€ voidaan jutella hinnasta
- emmuskaa
Onko viel myytävänä?
- nohomo
kuningas pythoneilla ei ole mitään virkaa ne ovat kannibaaleja jotka ovat kaiken lisäksi homoseksuaaleja!-nohomo
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kuolemanrangaistus
Mielestäni kuolemanrangaistus on väärin kaikissa tilanteissa. Vaikka joku olisi murhannut 10 ihmistä, hänen surmaaminen866005Muistakaa persut, että TE petitte, ei kokoomus
Miksikö kukaan ei arvostele kokoomusta? No sen vuoksi, että kokoomus noudattaa vaalilupauksiaan. Sen sijaan TE persut,3015322Riikka Purra ei estä tehomaksun käyttöönottoa
Sähkön hinnoittelua koskevan määräyksen on määrä astua voimaan vuoden 2029 alusta, Energiavirastosta kerrotaan. Määräyk503345Lopetan ikävöinnin
Ei meistä enää koskaan tule mitään. Olen ikävöinyt ja kaivannut enkä saa mitään vastakaikua ja lämpöä. Parempi erillään102916Outo ilmiö - vasemmistolaiset eivät kirjoita mitään kokoomuksesta
joka sentään johtaa hallitusta, ja jonka talouspolitiikkaa noudatetaan. Nämä muutamat vasemmistolaiset jotka täällä aina1062729Jos kaikki lopulta kuolevat, onko edes pahimmillakaan rikoksilla mitään väliä?
Kaikki kuolevat lopulta. Siksi ihmisten tekemillä rikoksillakaan ei lopulta ole mitään merkitystä. Joidenkin mielestä t41675Väestöstä vain vassarit vaihtuvat nopeammin kuin persut
Kevääseen 2023 verrattuna vassareita 50 prosenttia enemmän, ja persuja 25 prosenttia vähemmän.171598Sinä olet minun forEver
Sinä olet minun sielussain, sydämessäin, huulillain, sinä olet ain, Sinä olet vieressäin, kainalossain, sylissäin, ain,211520Vihervassarit
Vihervassarit sitä, vihervassarit tätä. Minulla on paha mt-ongelma. Se tuli lobotomian jälkioireina. Vihervassarit tät321459Mies joka vetäytyy osoittaa teoillaan
Ettei halua olla tekemisissä. Mies joka ei vastaa viesteihin, ei halua sua. Mies joka jättää sut epätietoisuuteen, ei1781094