UUSIA NETTI HUUTOKAUPPOJA

HUUTAJA COM

KOSKA TULIS LISTA JOSSA OLIS SUOMEN KAIKKI NETTIHUUTOKAUPAT.OLIS HELPPO SELATA NIITÄ LÄPI,KUN GOOGLE ANTAA VAIN OSAN.ESIM
-HUUTONET
-LAKIHUUTO
-LAINVOIMA
-VASARANALLA
-NETTIVASARA
-HUUTOKAUPA.COM
-HUUTOKAUPAT.COM
-YM LISÄTKÄÄ LISTAA,JA KERTOKAA KOKEMUKSISTA.

16

4125

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pettynyt !!!!!!!!!

      Tuo Vasaranalla.fi ei herättänyt luottamusta. Nettisivusto pelaa, mutta kun olet voittanut tuotteen niin tuotteen toimitus & asiakaspalvelu myyntiin todella heikkoa. Vanha rouva jotain kyselee ja koko ajan laittamassa puhelua kiinni eikä kommunikoinnista saa mitään selvää. Myynti ei tiedä tuotteiden lähettämisestä mitään ja ei osaa sanoa koska tuote postitetaan vaikka tuotteet maksettu heti kun lasku heiltä saapui ( eräpv 2pv ??? )
      En henkilökohtaisesti enää osta sieltä vaan ostan Huuto.net. Sieltä saa ainakin palvelua ja maksetun tuotteen ajallaan kotia.

    • tuli mielen

      tuosta erä päivästä vielä sen pitäisi olla heti. eikä 2 pv niin kuin huutokauppassa yleensä on .

    • minä vaan

      varastetun tavaran kauppa käy.tuotteista runkomerkinnät ja arvolaatat tuhottu kun kyselee perään vedotaan liikesalaisuuteen

      • minä vaan

        Nyt olen sotkenut asioita pahan kerran siitä anteeksipyyntö Forianille .En misään nimessä tiennyt ,että kyseessä on eri firmat .Forianilta olen saanut hyvää palvelua ja asianmukaisesti on kerrottu mitä olen kysynyt .Monstela kauhavalta on eri firma ja heidän kanssa mulla oli hankaluuksia.ja heiltä ostin kyseisen mopon .


    • Jorma65

      Eteenkin jos ostat vasaranalla palvelusta tuotteen joka sijaitsee kauhavalla. En suosittele kenellekkään ostamista heiltä. Erittäin epämääräisiä kauppiaita. Piha on kuin kaatopaikka jossa kaikki tavara seisoo sateessa. Sitten röyhkeästi kaupataan netissä sitä roinaa ja väitetään toimovaksi. Luulen että korottavat itse huutoja viimehetkellä isommiksi. Jos menee liian halvalla niin sitten ei myydä. Omat koneet mitä heiltä ostin olivat rikki tai osia puuttui. En suosittele kenellekkään

    • ----

      Monesti tuotteiden hinta nousee myös kalliimmaksi kun vastaava tavara kaupassa,kattelin kun samanlainen lämminvesivaraaja biltemalla takuineen oli paljon halvempi kun huutokaupas noussut hinta.

    • Eemeli'

      Jotta joku saa tavaran on se boilerista huutokaupas valmis maksamahan kaksinkertasen hinnan kaupanhintahan nähren..
      Kysehän on periaattehesta.

    • shouter

      Aika kuolleelta näyttää toiminta tällä hetkellä vai olenko vääräsä ?

    • Sutta ja secundaa

      Huutokaupat.com myy ulkomailta tuotua ruostunutta ja rikkinäistä romua ylihintaan, lisäksi firma nostaa itse huutoja.

      Myytävänä on myös made in Hong Kong tyyppisiä rihkamaeriä ja kiinalaisia uusia työkaluja joilla ei tee yhtään mitään.

    • minä

      Vasaranalla on myynnissä kaikkea paskaa mitä kukaan ei ole aiemmin ostanut.Myydään huutokaupalla kun uusia tavaroita tulee myyntiin kappas vain hinta on jo 150€.Siellä nostavat itte hintoja aika törkeää käytöstä.Olin mie huutokaupassa missä myytiin keskiseltä ostettuja kiinan romuja ,myytiin mukamas pakkohuutokauppa tavaraa ja hintalappussa luki keskisen kaupan tietoja.He oli viellä niin törkeitä ,että niillä oli huutajien joukossa omat hinnan korottajat jotka tuntuivat olevan eniten äänessä.

    • huijaustako

      huutokaupat.com huusin yhdestä viallisesta romutraktorista lähemmäs kympitonnin ja huutoa ei hyväksytty. Kuka siellä oikein vedättää huutajia? No, ostin monta tonnia halvemmalla ehjän koneen.

      • djkfjhgjkdlökfjgkdsj

        Sulla kävi sitten hyvin, mitäs täällä turhaan itket. Taidat olla vaan katteellinen kilpailija!


    • huutokauppoja

      www.realisointihuuto.fi

    • 32 kerta

      www.meklarit.fi

      • no voi sun

        Tavaraa myynnissä esim wacker maantiivistäjä iso ,siinä tiedot,ikä koko, malli ym tiedot puuttu, huuda nyt sitten noilla tiedoilla jotain.Kyllä tietoa pitäis olla enemmän edes kunnon kuvat .


    • voihanttu

      seurasin kerran kun pojat vedättiväthuutokaupat komissa tuollaista palmun painettua papei taulua melkein tonniin .Tuollaisia tauluja myydään huuto netissä 200 eurolla ,on se saatanan kumma jotta tuollaista voi tehdä,

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe