Terve...
Kyseinen SRS-valo palaa. Nollautuu testerissä, mutta syttyy taas pienen ajon jälkeen uudelleen. Korjaamolla sanoivat että se johtuisi mittaristoviasta? Voiko olla näin?
Itse olen Satakunnasta. Kuka mittaristoja korjaa?
Auto on Volvo S80 turbo.
SRS-valo/ Volvo S80
3
2238
Vastaukset
Moi, todennäköisesti on mittaristovika, itselläni oli pari vuotta sitten volvossani myös mittaristovika, abs- jarrujen valo paloi koko ajan.
Tilasin volvolta uuden mittariston piirilevyn, ja vaihdoin sen itse.
Piirilevy maksoi n.130e sinisellä.
Ongelma on siinä että auto ei mene katsastuksesta läpi jos srs-valo, tai abs-valo palaa, volvolla tämmöinen vaihtotyö on todella kallis, joten toivotaan että sieltä Satakunnan seudulta löytyy joku joka tietää näitä pieniä pajoja jotka tekevät elekroniikka korjauksia.- hesu.
Pari vuotta taakse päin itselläni oli aivan sama vika omassa s80:ssä.Mittari kävi vaasassa täältä suomen turuust, oli reissussa kaksi päivää kun oli etukäteen sovittu että pistävät heti kuntoon kun saapuu heille.
tässä linkki: http://www.vekatronics.fi/ - 17+3
Voi olla mittaristovika tai sitten akussa. Omassa veti akku viimesiä niin tuli tuo srs teksti ruutuun. Uusi akku paikalleen niin loppu srs herjat.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Lataus pakkaskelissä
En olisi koskaan ostanut sähköautoa jos olisin tajunnut että ne eivät lataa pakkasissa suurteholatauksella vaan istut tu1766733Kun väestö ikääntyy ja veronmaksajat vähenee, mitä sitten vasemmistolaiset?
Maahanmuutto ei vaan ole ratkaisu väestön ikääntymiseen. Maahanmuutto lykkää ja hidastaa väestön ikääntymistä ja työv1113195Miksei Trump ole kiinnostunut Suomen valloittamisesta?
Täällähän on enemmän turvetta kuin Norjalla öljyä. Eikö Ttump ole turvenuija?1041895Aktivistinainen pysäytti ICE-agentin luodin päällään USA:ssa!
Video ampumistilanteesta: https://edition.cnn.com/2026/01/07/us/video/ice-shooting-minneapolis-digvid "Media: ICE:n am641676- 191649
"Mitä sä nainen tuot sitten pöytään" ?
Jos mies provaidaa ja suojelee... Pitääkö miesten kysyä tuollaisia?381516Kyllä mä suren
Sitä että mikään ei ole kuten ennen. Ei niitä hetkiä ja katseita. Toisaalta keho lepää eikä enää tarvitse sitä tuskaa ko111320Ekologinen kommunismi tulee voittamaan fossiilikapitalismin
Kiina on mahtitekijä uusiutuvien energialähteiden kehityksessä, ja Trump osoitus viimeisestä öljyn perään itkemisestä, m151293- 641253
Yhteen hiileen velanottoveljet V P K
Tytäryhtiöissä palaa julkista rahaa ja vastuuttomuuden takia -ei pakollisten -kuntalain edellyttämien asioiden takia! N751143