Varatun naisen pokaaminen

Niin?

Oletko mies koskaan pokannut varattua naista? Miten päädyit pokaamaan varattua naista? Miten pokasit? Mitä tapahtui pokaamisen jälkeen? Onko palstalla pokattavia naisia?

40

288

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • NÄIN ON

Oletko mies koskaan pokannut varattua naista?KYLLÄ Miten päädyit pokaamaan varattua naista? kOSKA HÄN OLI KAUNIS JA MIELLYTTÄVÄMiten pokasit? TEIN ITSEÄNI TYKÖMitä tapahtui pokaamisen jälkeen? SAIN POKATTUA, TOISELLA KERTAA ENOnko palstalla pokattavia naisia?PARI

• hihhii

Kenet olet aikeissa pokata seuraavaksi?

• ?

Olet laskin väärin ja se helposti pokattava varattu, ei-niin-kaunis oli Jazuli? Oliko se toinenkin palstalta?

• uskoakko tuota

"Toisella kertaa en". Kaikki naiset eivät siis ole lorttoja.

• NÄIN ON
        ? kirjoitti:

Olet laskin väärin ja se helposti pokattava varattu, ei-niin-kaunis oli Jazuli? Oliko se toinenkin palstalta?

En ole väärinlaskija. Oli.

• usko pois
        uskoakko tuota kirjoitti:

kaikki naiset on pohjimmiltaan lorttoja.

• ? kirjoitti:

Miksi aina epäilet mun kohdalla pahinta?

• NÄIN ON
        NÄIN ON kirjoitti:

En ole väärinlaskija. Oli.

MIKSI VASTASIT PUOLESTANI? OLEN POKANNUT MONIA VARATTUJA . KAIKKI NAISET EIVÄT OLE PALSTALTA.

• NÄIN ON
        uskoakko tuota kirjoitti:

KYSEESSÄ OLI USKOLLISTA NAISTYYPPIÄ OLEVA NAINEN. HARVINAISUUS KYLLÄ. PARIIN TÄLLAISEEN OLEN ELÄMÄSSÄNI TÖRMÄNNYT.

• vladimir.
        NÄIN ON kirjoitti:

KYSEESSÄ OLI USKOLLISTA NAISTYYPPIÄ OLEVA NAINEN. HARVINAISUUS KYLLÄ. PARIIN TÄLLAISEEN OLEN ELÄMÄSSÄNI TÖRMÄNNYT.

kir-pe-la?

• NÄIN ON
        vladimir. kirjoitti:

kir-pe-la?

OLETKO SEKAISIN? SANOIN ETTEI OLE PALSTALTA.

• ota siitä selvää
        NÄIN ON kirjoitti:

OLETKO SEKAISIN? SANOIN ETTEI OLE PALSTALTA.

KAIKKI NAISET EIVÄT OLE PALSTALTA.

• NÄIN ON
        ota siitä selvää kirjoitti:

KAIKKI NAISET EIVÄT OLE PALSTALTA.

OLETKO SEKAISIN, VAIKKA OLISI PALSTALTA NIIN ONKO KIRPELA SINUSTA USKOLLINEN NAINEN??

• ...
        NÄIN ON kirjoitti:

OLETKO SEKAISIN, VAIKKA OLISI PALSTALTA NIIN ONKO KIRPELA SINUSTA USKOLLINEN NAINEN??

Entä oliko Jazuli?

• NÄIN ON
        ... kirjoitti:

Entä oliko Jazuli?

TAIDAT PILAILLA KANSSANI!!!? ONKO SINUSTA JAZULI OLLUT USKOLLINEN, VARATTU NAINEN, JOTA EI SAA POKATTUA???? EI OLE KYSE TÄMÄN USKOLLISEN KOHDALLA PALSTAN NAISESTA.

• ...
        NÄIN ON kirjoitti:

TAIDAT PILAILLA KANSSANI!!!? ONKO SINUSTA JAZULI OLLUT USKOLLINEN, VARATTU NAINEN, JOTA EI SAA POKATTUA???? EI OLE KYSE TÄMÄN USKOLLISEN KOHDALLA PALSTAN NAISESTA.

Ok. Pilailin :D Kirpela ja Jazuli eivät tosiaan ole varatuista uskollisimmasta päästä. MOT.

• ....
        ... kirjoitti:

Ok. Pilailin :D Kirpela ja Jazuli eivät tosiaan ole varatuista uskollisimmasta päästä. MOT.

Onko sulla todisteita uskottomuudesta vai louskutatko leukojasi mutulla?

• NÄIN ON
        .... kirjoitti:

EIKÖ LASKIN VÄÄRIN SAANUT SINUA POKATTUA, VAIKKA OLIT VARATTU; JAZULI?
        LISÄKSI LEMMISKELIT AIKANAAN PALSTALLA MYÖS PETEN KANSSA KIIHKEÄSTI. FYYSISESTÄ KANSSAKÄYMISESTÄ EN TIEDÄ. TÄSSÄ KETJUSSA KYSELLÄÄN POKAAMISESTA.OLIT AIKA HELPPO NAKKI VARATTUNA.

• ....
        NÄIN ON kirjoitti:

EIKÖ LASKIN VÄÄRIN SAANUT SINUA POKATTUA, VAIKKA OLIT VARATTU; JAZULI?
        LISÄKSI LEMMISKELIT AIKANAAN PALSTALLA MYÖS PETEN KANSSA KIIHKEÄSTI. FYYSISESTÄ KANSSAKÄYMISESTÄ EN TIEDÄ. TÄSSÄ KETJUSSA KYSELLÄÄN POKAAMISESTA.OLIT AIKA HELPPO NAKKI VARATTUNA.

Ei, vasta erottua. :-D

Pete? Mun aliakseni, eikö itsensä kanssa saa flirttailla?

Jessus mimmonen vatipää.

• NÄIN ON
        .... kirjoitti:

Ei, vasta erottua. :-D

Pete? Mun aliakseni, eikö itsensä kanssa saa flirttailla?

Jessus mimmonen vatipää.

KYLLÄ POKAAMINEN TAPAHTUI JO AIKAISEMMASSA VAIHEESSA, SEN OLEMME KAIKKI TÄÄLLÄ TODISTANEET (EN PUHU PANEMISESTA). PETEN TIEDÄT OLEVAN MYÖS MUUTA KUIN ALIAKSESI.
        MUTTA SINÄ OLET SELITTELYN MESTARI JAZULI, JATKA SAMAA RATAA.KYLLÄ PUHETTA MAAILMAAN PIISAA.

• ....
        NÄIN ON kirjoitti:

KYLLÄ POKAAMINEN TAPAHTUI JO AIKAISEMMASSA VAIHEESSA, SEN OLEMME KAIKKI TÄÄLLÄ TODISTANEET (EN PUHU PANEMISESTA). PETEN TIEDÄT OLEVAN MYÖS MUUTA KUIN ALIAKSESI.
        MUTTA SINÄ OLET SELITTELYN MESTARI JAZULI, JATKA SAMAA RATAA.KYLLÄ PUHETTA MAAILMAAN PIISAA.

Usko sinä vaan kaikki mitä sulle syötän, olet näköjään helppo.

• ....
        .... kirjoitti:

Usko sinä vaan kaikki mitä sulle syötän, olet näköjään helppo.

Mihin hävisi mielikuvitusmiehet? ;-)

• ....
        .... kirjoitti:

Mihin hävisi mielikuvitusmiehet? ;-)

Toi näin on söi ne. :-D

• ....
        .... kirjoitti:

Toi näin on söi ne. :-D

Voi viddu. :c

• ....
        .... kirjoitti:

Voi viddu. :c

No niinpä elä muuta sano. :-)

• ... kirjoitti:

Sehän on Jumalan lahja miehille, että kirpela ja Jazuli ovat pettäviä nasia. Sen verran söpöjä pieniä brunetteja, että kyllä noihin mies mielellään tyydyttää itsensä. Kirpela on siitäkin hyvä nainen, ettei anna synnin taakkaa miehelle kannettavaksi ja jättää kertomatta olevansa varattu.

Aina antaa saa etenkin, kun annettavana on parasta mahdollista.

• muistatko reijon?
        .... kirjoitti:

Sä olet vaikea pokata valitettavan vaikea pala

• Reiska tevalta
        dazu kirjoitti:

Sehän on Jumalan lahja miehille, että kirpela ja Jazuli ovat pettäviä nasia. Sen verran söpöjä pieniä brunetteja, että kyllä noihin mies mielellään tyydyttää itsensä. Kirpela on siitäkin hyvä nainen, ettei anna synnin taakkaa miehelle kannettavaksi ja jättää kertomatta olevansa varattu.

Jazua yritin pokata nopealla laskukaavalla laskettuna 14 kertaa 3 vuoden periodissa ja joka kerta Jazuli ystävällisesti torjui yritykset. Kiva nainen vaikea iskeä. Oletan olevan uskollinen miehelleen jos rakkaus on molemmista suunnista kunnossa.

• miehen mielipide
        Reiska tevalta kirjoitti:

Jazua yritin pokata nopealla laskukaavalla laskettuna 14 kertaa 3 vuoden periodissa ja joka kerta Jazuli ystävällisesti torjui yritykset. Kiva nainen vaikea iskeä. Oletan olevan uskollinen miehelleen jos rakkaus on molemmista suunnista kunnossa.

sama kokemus ja käsitys jasulista tääläkin.

• ..
        dazu kirjoitti:

Haloo! Millä oikeudella pidätte palstan tiettyjä naisia kevytkenkäisinä?

• ziisusraist
        .. kirjoitti:

Haloo! Millä oikeudella pidätte palstan tiettyjä naisia kevytkenkäisinä?

Ihan siksi, koska ollaan nähty jopa palstalla että housut kastuu näillä naimisissa olleilla muiden miesten kanssa, jos suhteessa menee huonosti, tai "menee huonosti". Kaikki ämmät ei haksahda varattuna, vaikka olisi kriisi päällä eikä ainakaan tee siitä julkista pelleilyä. Jazuli ja Kirpela ovat naimisissa ollessaan sanallisesti pettäneet ukkojaan palstalla, se on fakta.Tehneet ukoistaan naurunalaisen, koska ovat flirttailleet ja kiehnänneet palstamiesten kanssa (Jazuli Peten ja Laskin väärinin, Kirpela dazun ja muutaman muun) Kirpela ilmeisesti myös fyysisesti pettänyt.

• ziisusraist kirjoitti:

Ihan siksi, koska ollaan nähty jopa palstalla että housut kastuu näillä naimisissa olleilla muiden miesten kanssa, jos suhteessa menee huonosti, tai "menee huonosti". Kaikki ämmät ei haksahda varattuna, vaikka olisi kriisi päällä eikä ainakaan tee siitä julkista pelleilyä. Jazuli ja Kirpela ovat naimisissa ollessaan sanallisesti pettäneet ukkojaan palstalla, se on fakta.Tehneet ukoistaan naurunalaisen, koska ovat flirttailleet ja kiehnänneet palstamiesten kanssa (Jazuli Peten ja Laskin väärinin, Kirpela dazun ja muutaman muun) Kirpela ilmeisesti myös fyysisesti pettänyt.

Vedäpäs henkeä välillä moralisti. Mä olen jo miljoona kertaa sanonut, että Pete on mun alias, johan on kumma jos ei noinkaan tyhmään päähän miljoonas ensimmäinen kerta uppoa vieläkään. Mitä tulee toiseen mieheen, niin se on tasan mun asiani jos erottuani syvennän suhdetta parisuhteeksi. Se ei kuulu sulle tai muullekaan, joten pidä nyt vittu se turpasi kiinni jo! :-)

• Reiska tevalta kirjoitti:

Hmm, en muista sorry. Mutta jotain muistan jostain joskus tuleen privana. :-)

• dazu kirjoitti:

Sä voit kans harkita vähän puheitasi enemmän.

• ziisusraist
        teevadit kirjoitti:

Vedäpäs henkeä välillä moralisti. Mä olen jo miljoona kertaa sanonut, että Pete on mun alias, johan on kumma jos ei noinkaan tyhmään päähän miljoonas ensimmäinen kerta uppoa vieläkään. Mitä tulee toiseen mieheen, niin se on tasan mun asiani jos erottuani syvennän suhdetta parisuhteeksi. Se ei kuulu sulle tai muullekaan, joten pidä nyt vittu se turpasi kiinni jo! :-)

Mutta kun se ei ole. Itsehän juuri totesit muutama päivä sitten, että Pete on naimisissa. Mutta se petestä.
        Ei tässä puhuttu eron jälkeisestä elämästä, vaan pettämisestä palstalla henkisessä mielessä. Naimisissa oleva nainen itkenyt peten sielun kumppanuuden perään ja milloin Laskin väärinin ihanan herkkähymyn perään, miten on ihana mies ja miten on in love tähän nettimieheen. Samalla aviomies röhnöttänyt varmaan vieressä pahaa aavistamatta.

• ziisusraist kirjoitti:

Mutta kun se ei ole. Itsehän juuri totesit muutama päivä sitten, että Pete on naimisissa. Mutta se petestä.
        Ei tässä puhuttu eron jälkeisestä elämästä, vaan pettämisestä palstalla henkisessä mielessä. Naimisissa oleva nainen itkenyt peten sielun kumppanuuden perään ja milloin Laskin väärinin ihanan herkkähymyn perään, miten on ihana mies ja miten on in love tähän nettimieheen. Samalla aviomies röhnöttänyt varmaan vieressä pahaa aavistamatta.

Kuule kumpikohan meistä on paremmin mun asioista sinä vai minä? Mitäpä veikkaat? :-)

Minun exäni on röhnöttänyt sohvalla ties missä jo useemman vuoden, joten elä sinä murehdi hänen hyvinvoinnistaan. Tai syistä miksi olen eronnut jne. Mutta voin mä sen verran paljastaa, ettei ole pahaa aavistamatta tullut tehtyä mitään. Hän nääs on myös lukutaitoinen, vaikkei kaikkea aina ymmärtäiskään. Mä olen myös hyvin suorapuheinen ja luontoinen, joten ei tässä ole kukaan tehnyt mitään salassa. Voit ihan säästää ne säälisi ja noottisi jollekin muulle. :-)

• teevadit kirjoitti:

Kuule kumpikohan meistä on paremmin mun asioista sinä vai minä? Mitäpä veikkaat? :-)

Minun exäni on röhnöttänyt sohvalla ties missä jo useemman vuoden, joten elä sinä murehdi hänen hyvinvoinnistaan. Tai syistä miksi olen eronnut jne. Mutta voin mä sen verran paljastaa, ettei ole pahaa aavistamatta tullut tehtyä mitään. Hän nääs on myös lukutaitoinen, vaikkei kaikkea aina ymmärtäiskään. Mä olen myös hyvin suorapuheinen ja luontoinen, joten ei tässä ole kukaan tehnyt mitään salassa. Voit ihan säästää ne säälisi ja noottisi jollekin muulle. :-)

Niin siis kumpikohan meistä on MUN asioista paremmin perillä. Oli tarkoitus kirjoittaa.

• Näin on.

En ole.

Eikä se noin mene.

• Mä en pokaile naisia. Ne pokailee mua, myös varatut.

• ja..

sitten heräsit?

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      550
      2112
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      386
      1709
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1539
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1408
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1116
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1092
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1077
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      858
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      12
      833
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      823
    Aihe