Miten kesäsi meni?

Anonyymi-ap

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?

65

756

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Huonosti ja etäännytty miehen kanssa. Tullut päätökseen.

• Anonyymi

Naiset huutaa ku Hyena ja myös haiskahtaa

• Anonyymi

En ole tyytyväinen mutta lähennyin kaivatun kanssa

• Anonyymi

Henkisesti iholle, fyysisesti hieman jopa erkaannuttiin... Noh, elämä on nyt mitä se on 🙂

• Anonyymi

En yrittänyt enää mitään ja yritän olla miettimättä koko asiaa ettei sattuisi enempää. Tiedän että tein kaiken aiemmin silti sydän ei millään haluaisi luovuttaa.

• Anonyymi

Teit kaiken, mutta et yhtään kertaam puhunut rehellisesti suoraan.

• Anonyymi

Sama täällä. Minunkaan sydän ei haluaisi luovuttaa, vaikka järki käskee unohtamaan.
        Luulin tuntevani ystäväni ja välillämme oli vuosikaudet kuin telepatiaa, nyt hiljaisuus.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aika kaukaa haettuja nämä sinun syyllistävät intteet tuntemattomille ja aina vaan näitä palstaäijän kerrontoja kohtaan. Etkö hyväksy, että tällä toisella osapuolella ei ole mitään tarvetta olla ns rehellinen sinua kohtaan siinä suhteessa miten yrität asian esittää? Tämä teksti on täysin häiriintynyttä naisen näkökulmasta ainakin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä mielestäsi on suoraan puhumista?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Aika kaukaa haettuja nämä sinun syyllistävät intteet tuntemattomille ja aina vaan näitä palstaäijän kerrontoja kohtaan. Etkö hyväksy, että tällä toisella osapuolella ei ole mitään tarvetta olla ns rehellinen sinua kohtaan siinä suhteessa miten yrität asian esittää? Tämä teksti on täysin häiriintynyttä naisen näkökulmasta ainakin.

Niin on!häirintää tekee jatkuvasti ja kyttää!

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mikä mielestäsi on suoraan puhumista?

Kasvotusten juttelu

• Anonyymi

Heinäkuun loppuun kaikki meni enemmän kuin hyvin. Rakastuin ensimmäistä kertaa elämässäni. Sain viettää ihania, vaikkakin lyhyitä hetkiä aivan uskomattoman upean ihmisen kanssa.

Nyt on epävarmuus ja ikävä vienyt voiton. Rakastan toki edelleen, ehkä jopa enemmän.

• Anonyymi

Miehen vai naisen?🤗

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miehen vai naisen?🤗

Naisesta kirjoitin.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Naisesta kirjoitin.

Erositteko? Mikä esti seurustelun jatkumisen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Naisesta kirjoitin.

Lopeta tuo valehtelu!

• Anonyymi

Tämä aloitus on varmaan sellaisille jotka kaipaa vapaata ihmistä ja ihminen joka aika varmasti tietää että sillä toisella on mielenkiintoa. Kyllä sitä miettii että mitähän vielä täällä käyn edes.

• Anonyymi

Ei ole pelkästään sellaisille. Ihan kaikille.

• Anonyymi

Palstalla ei tuollaisia edes kirjoita. Tämä on ikävä- palsta. Haloo.

• Anonyymi

Kesä nyt oli kesä. Kaipa mä oon alkanu epäillä kaikkea kaivattuni suhteen ja muutenkin. Mennyttä, ollutta ja tulevaa. Tuntuu lähinnä olin aina vitsi. Ensin olin rikki. Mut nyt tuntuu etten jaksa edes välittää tuntuu pahalta mut milloin musta ei tuntuisi.

• Anonyymi

Kiitos kysymästä, alkukesä meni hyvin ja pidettiin sydänystäväni kanssa usein yhteyttä. Juhannuksen jälkeen hän lopetti yhtäkkiä monivuotisen ystävyytemme sanoitta ja selityksittä. Kait hän löysi juhannuksena jonkun uuden minua paremman, tai uskoi pahojen ihmisten ilkeitä juorupuheita minusta tms.?
      Koetan sopeutua tähän tilanteeseen, vaikka pahalta tuntuu yhä päivittäin.

• Anonyymi

Paremminkin olisi voinut mennä. Yritin saada asioita etenemään parin naisen kanssa, ensimmäinen ei halunnut alkaa tutustumaan "nyt" silloin ja toinen ei ollut vapaa.

No uutta matoa koukkuun ja kohdekkin on valittu jo.

• Anonyymi

Mitäköhän teet ikävä-palstalla? Seuranhakupalsta ja Tinder sulle sopivampia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitäköhän teet ikävä-palstalla? Seuranhakupalsta ja Tinder sulle sopivampia.

Hei, minun ja monien kirjoittajien ero on siinä, että minä teen asioita edistääkseni juttua kiinnostuksen kohteen kanssa. Jos kohde ei tunne samalla tavalla kuin minä ja ei halua alkaa tutustumaan, niin miksi jäisin roikkumaan sellaiseen henkilöön?

Tuo on ihan sairasta roikkua jossain toisessa kiinni, joka ei tunne sinua kohtaan samalla tavalla ja halua rehellisesti alkaa tutustumaan. Minä haluan tutustua kiinnostaviin naisiin ja käytän aikaani ainoastaan sellaisiin jotka tuntevat samalla tavalla minua kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hei, minun ja monien kirjoittajien ero on siinä, että minä teen asioita edistääkseni juttua kiinnostuksen kohteen kanssa. Jos kohde ei tunne samalla tavalla kuin minä ja ei halua alkaa tutustumaan, niin miksi jäisin roikkumaan sellaiseen henkilöön?

Tuo on ihan sairasta roikkua jossain toisessa kiinni, joka ei tunne sinua kohtaan samalla tavalla ja halua rehellisesti alkaa tutustumaan. Minä haluan tutustua kiinnostaviin naisiin ja käytän aikaani ainoastaan sellaisiin jotka tuntevat samalla tavalla minua kohtaan.

Tällä palstalla ikävöidään eikä etsitään " uutta matoa koukkuun". Toimintasi on ok, mutta olet väärällä palstalla, kun et ikävöi ketään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tällä palstalla ikävöidään eikä etsitään " uutta matoa koukkuun". Toimintasi on ok, mutta olet väärällä palstalla, kun et ikävöi ketään.

En koe tarvetta jäädä ikävöimään jotain sellaista, jonka kanssa voisin yrittää saada asioita rullaamaan. Liiallinen ikävöiminen ja toisesta haaveileminen on vaan melko sairasta omasta mielestä, kun sen ajan ja vaivan mitä käytätte toisen ajattelemiseen voisi käyttää rehellisesti siihen, että yrittää alkaa tutustumaan oikeasti toiseen ja tekee aloitteen.

Mutta niin, itsehän en edes ihastu naisiin enää nykyään. Nousee vain kiinnostus että onpas mukavan oloinen ja menen tekemään tuttavuutta ja katson mihin asiat johtaa. Ja jos suunta ei ole sama, niin totean sen rehellisesti ettei tästä tule mitään.

Mutta jos keksit minulle "paremman" paikan mihin saisin muka sinun luvallasi kirjoitella, niin kerro toki. Täällä kun näyttää olevan vähän kaikenlaisia kirjoittajia, joista suurinosa on just tommoisia nössöjä, jotka eivät uskalla mennä tekemään sitä aloitetta.

Ja sitten nämä samaiset tyypit kirjoittelevat pahimmillaan vuosia, ellei vuosikymmeniä yhden ja saman ihmisen perään toivoen että se kohde näkisi sen viestin jollain ihmeellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En koe tarvetta jäädä ikävöimään jotain sellaista, jonka kanssa voisin yrittää saada asioita rullaamaan. Liiallinen ikävöiminen ja toisesta haaveileminen on vaan melko sairasta omasta mielestä, kun sen ajan ja vaivan mitä käytätte toisen ajattelemiseen voisi käyttää rehellisesti siihen, että yrittää alkaa tutustumaan oikeasti toiseen ja tekee aloitteen.

Mutta niin, itsehän en edes ihastu naisiin enää nykyään. Nousee vain kiinnostus että onpas mukavan oloinen ja menen tekemään tuttavuutta ja katson mihin asiat johtaa. Ja jos suunta ei ole sama, niin totean sen rehellisesti ettei tästä tule mitään.

Mutta jos keksit minulle "paremman" paikan mihin saisin muka sinun luvallasi kirjoitella, niin kerro toki. Täällä kun näyttää olevan vähän kaikenlaisia kirjoittajia, joista suurinosa on just tommoisia nössöjä, jotka eivät uskalla mennä tekemään sitä aloitetta.

Ja sitten nämä samaiset tyypit kirjoittelevat pahimmillaan vuosia, ellei vuosikymmeniä yhden ja saman ihmisen perään toivoen että se kohde näkisi sen viestin jollain ihmeellä.

Kuten sanottu tämän palstan otsikko on "Ikävä", melkein mikä muu palstalla olisi parempi. Vaikka Sinkut tai rakastuminen, mutta ei ikävä, kun et tunne ikävää tai kaipausta ketään kohtaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kuten sanottu tämän palstan otsikko on "Ikävä", melkein mikä muu palstalla olisi parempi. Vaikka Sinkut tai rakastuminen, mutta ei ikävä, kun et tunne ikävää tai kaipausta ketään kohtaan.

Mikä muu *palsta

• Anonyymi

No niin, ymmärsit yskän. :)

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Varmaan itse sanoin väärin. Sanoin, että en ole ollut sillä hetkellä kiinnostunut enkä ole juuri ”nyt” kiinnostunut, mikä tietenkin sinänsä on totta. Olisi pitänyt sanoa, että en ole koskaan kiinnostunut, en silloin, en ”nyt” enkä tulevaisuudessa. Sanoin tosiaankin väärin. En ajatellut asiaa noin tarkasti . Henkilö sitten tarrautui näihin sanoihini vähän liikaakin, niin että ehkä ”joskus” tulevaisuudessa ”ehkä” voisin kiinnostua, mikä siis ei ole totta. En voisi hänestä kiinnostua, koskaan.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nar.... nar... narsis..... tai sit oot sosipaatti kun kykenet tollaseen tunteettomuuten. Otetaan hei yhet sille 🤜🏻🤛🏼

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En haluaisi olla kenellekään ”uusi mato koukussa”. Enkä kenenkään ”pyörä”, kyläpyörä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Nar.... nar... narsis..... tai sit oot sosipaatti kun kykenet tollaseen tunteettomuuten. Otetaan hei yhet sille 🤜🏻🤛🏼

Olin myös juuri sanomassa. Tämä mies ilm. Ottaa käyttöön aina sen joka on sillä hetkellä tarjolla. Ollut kauan saitilla vanhempi tyyppi. Kalastelee vain pillupanoja. Yms. Mitään ei kenenkään kanssa vakavaa halua. Teettää sodan jos nainen ei anna vain panna ja panna. Siihen se jää. Sitten onkin muija jo choustattu👌eikä ota yhteyttä. Lupaa maat ja taivaat mutta ei anna mitään. Sydän on kaikkien naisten. Aina sen kaa jonka kaa on sen hetken. Vaikea sanoa onko sosio vai narsisti. Sosiopaatti ehkä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olin myös juuri sanomassa. Tämä mies ilm. Ottaa käyttöön aina sen joka on sillä hetkellä tarjolla. Ollut kauan saitilla vanhempi tyyppi. Kalastelee vain pillupanoja. Yms. Mitään ei kenenkään kanssa vakavaa halua. Teettää sodan jos nainen ei anna vain panna ja panna. Siihen se jää. Sitten onkin muija jo choustattu👌eikä ota yhteyttä. Lupaa maat ja taivaat mutta ei anna mitään. Sydän on kaikkien naisten. Aina sen kaa jonka kaa on sen hetken. Vaikea sanoa onko sosio vai narsisti. Sosiopaatti ehkä

Ei tämä loputon kerronta itsestäsi taaskaan palstaäijä oikein kulje ja ”naisen kosketuksen” puutteen voi aistia🥱

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ei tämä loputon kerronta itsestäsi taaskaan palstaäijä oikein kulje ja ”naisen kosketuksen” puutteen voi aistia🥱

Ps kalastelee vain pllupanoja? Mkay. Kuin se yksi legendaarinen äijä joka pääsi meemiksi. Jotain sellaista se lausui, että hyvät naiset antaa perspllua(?) ja joilla on hyvät vtut. Muistaako kukaan miten se meni kokonaisuudesssaan? Pointti oli, että jos uskot tällaista tekstiä naisen kirjoittamaksi, niin sinä olet ihan aasi

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

En haluaisi olla kenellekään ”uusi mato koukussa”. Enkä kenenkään ”pyörä”, kyläpyörä.

Olet palstasetä soveltanut tätä keksimääsi sanaa aika laajasti ja luovasti, kuten nytkin. Kasvoitko konservatiivisessa yhteisössä kun ajatusmallisi on tuollainen?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän ei oo tunteettomuutta, vaan ihan logiikan soveltamista tilanteeseen. Miksi jäädä haikailemaan jonkun perään, joka ei halua alkaa tutustumaan sinuun? Tai jolle pitäisi osoittaa kokoajan alusta asti, että sinä olet hyvä vaihtoehto?

Jotkut haluavat tutustua vain ihmisiin, jotka osoittavat myös alusta lähtien että haluavat samanlaisia asioita. Minut on torjuttu jo niin monta kertaa, joskus jopa leikillä, etten enää jaksa vaivautua jos toinen ei ole varma sen suhteen haluaako alkaa tutustumaan minuun, vai ei.

Eli kaikki vastaukset mitkä eivät ole "kyllä" suoraan, niin ne on ei ja otan sen niin, eli jatkan matkaani. Menetän muutenkin kiinnostuksen naista kohtaan, joka ei tunne kiinnostusta minua kohtaan.

Onko se oikeasti niin väärin teidän ikuisesti ikävöivien mielestä, että joku haluaa sitä että toinen on kiinnostunut hänestä myös, eikä leiki typeriä leikkejä? Ja sitten haukutte narsistiksi, tai sosiopaatiksi tämmöisiä, jotka ajattelevat logiikalla heti kun torjunta tulee.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sehän ei oo tunteettomuutta, vaan ihan logiikan soveltamista tilanteeseen. Miksi jäädä haikailemaan jonkun perään, joka ei halua alkaa tutustumaan sinuun? Tai jolle pitäisi osoittaa kokoajan alusta asti, että sinä olet hyvä vaihtoehto?

Jotkut haluavat tutustua vain ihmisiin, jotka osoittavat myös alusta lähtien että haluavat samanlaisia asioita. Minut on torjuttu jo niin monta kertaa, joskus jopa leikillä, etten enää jaksa vaivautua jos toinen ei ole varma sen suhteen haluaako alkaa tutustumaan minuun, vai ei.

Eli kaikki vastaukset mitkä eivät ole "kyllä" suoraan, niin ne on ei ja otan sen niin, eli jatkan matkaani. Menetän muutenkin kiinnostuksen naista kohtaan, joka ei tunne kiinnostusta minua kohtaan.

Onko se oikeasti niin väärin teidän ikuisesti ikävöivien mielestä, että joku haluaa sitä että toinen on kiinnostunut hänestä myös, eikä leiki typeriä leikkejä? Ja sitten haukutte narsistiksi, tai sosiopaatiksi tämmöisiä, jotka ajattelevat logiikalla heti kun torjunta tulee.

Täällä monet ikävöi sellaista jolta kokee saavansa vastatunteita, mutta olosuhteet ovat hankalat ja siksi rakkaus ei toteudu. Sellaista rakkautta on maailmassa aika paljon.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ikävöivät eivät pidä ikävöimäänsä " vaihtoehtona" vaan ainoana oikeana. Sillä tavoin poikkeat porukasta.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä ikävöivät eivät pidä ikävöimäänsä " vaihtoehtona" vaan ainoana oikeana. Sillä tavoin poikkeat porukasta.

Jos jumittuu yhteen ainoaan ihmiseen, joka ei halua sinua takaisin, tai et uskalla tehdä mitään edistääksesi asioita, niin tuhlaat vuosia elämästäsi turhaan.

Itse olen oikeasti oppinut, että se oikea ihminen kyllä haluaa alkaa tutustumaan sinun kanssa, melkein ihan sama miten teet sen aloitteen. Ja jos toinen ei halua alkaa tutustumaan, tai leikkii leikkejä, niin se ei halunnut sinua oikeasti, jolloin se ei voi olla se oikea.

Itse kutsun ihmistä ainoaksi oikeaksi siinä vaiheessa, kun meidän tulevaisuus on sidottuna varmuudella yhteen ja kumpikin saa kaiken tarvittavan suhteesta. Siihen asti kaikki ovat vain mahdollisuuksia, mitkä voivat mennä ihan mihin tahansa suuntaan erilaisista asioista johtuen.

Ainoaan oikeaan vaihtoehtoon uskominen viestii minun mielestä hieman keskenkasvuisesta mielestä, mikä uskoo kaikenlaisiin disney tarinoihin. Et voi oikeasti tietää onko se ihminen se ainoa oikea, jos et edes pääse tutustumaan siihen paremmin ja varsinkin jos kuvittelet koko asian omassa päässäsi.

Logiikan käyttö on sallittua ja se ei meinaa sitä etteikö tunteita olisi ja koe tunteita. Mutta jos te uskotte johinkin mielikuvitus kuvaan ikävöintinne kohteesta ja ette uskalla edistää asioita, niin se on oikeasti hieman sairasta omalla tavallaan.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Jos jumittuu yhteen ainoaan ihmiseen, joka ei halua sinua takaisin, tai et uskalla tehdä mitään edistääksesi asioita, niin tuhlaat vuosia elämästäsi turhaan.

Itse olen oikeasti oppinut, että se oikea ihminen kyllä haluaa alkaa tutustumaan sinun kanssa, melkein ihan sama miten teet sen aloitteen. Ja jos toinen ei halua alkaa tutustumaan, tai leikkii leikkejä, niin se ei halunnut sinua oikeasti, jolloin se ei voi olla se oikea.

Itse kutsun ihmistä ainoaksi oikeaksi siinä vaiheessa, kun meidän tulevaisuus on sidottuna varmuudella yhteen ja kumpikin saa kaiken tarvittavan suhteesta. Siihen asti kaikki ovat vain mahdollisuuksia, mitkä voivat mennä ihan mihin tahansa suuntaan erilaisista asioista johtuen.

Ainoaan oikeaan vaihtoehtoon uskominen viestii minun mielestä hieman keskenkasvuisesta mielestä, mikä uskoo kaikenlaisiin disney tarinoihin. Et voi oikeasti tietää onko se ihminen se ainoa oikea, jos et edes pääse tutustumaan siihen paremmin ja varsinkin jos kuvittelet koko asian omassa päässäsi.

Logiikan käyttö on sallittua ja se ei meinaa sitä etteikö tunteita olisi ja koe tunteita. Mutta jos te uskotte johinkin mielikuvitus kuvaan ikävöintinne kohteesta ja ette uskalla edistää asioita, niin se on oikeasti hieman sairasta omalla tavallaan.

Tarkoitin lähinnä sitä, että kaipaa vain yhtä henkilöä, ei esim. kolmea vaihtoehtoista. Täällä ikävöivät voivat edistää suhdetta kaivattuun aivan hyvin. Oletat nyt liikaa asioita. Ihmiset täällä vaihtuvat ja kirjoittavat samaan tyyliin kaivatessaan. Ei palstalle enää palata, jos kaivattu on "saatu".

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Tarkoitin lähinnä sitä, että kaipaa vain yhtä henkilöä, ei esim. kolmea vaihtoehtoista. Täällä ikävöivät voivat edistää suhdetta kaivattuun aivan hyvin. Oletat nyt liikaa asioita. Ihmiset täällä vaihtuvat ja kirjoittavat samaan tyyliin kaivatessaan. Ei palstalle enää palata, jos kaivattu on "saatu".

Olen kyllä itse huomannut sen mitä täällä ehtinyt lueskelemaan, että monet täällä eivät joko edistä itse asioita, tai sitten kaipailevat vuosia jotain tavoittamatonta mielikuvituksen tuotetta. Tai sitten ne ovat vain yksiä ja samoja kirjoittajia joka kerta, eli hieman sairasta menoa silloin.

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Olen kyllä itse huomannut sen mitä täällä ehtinyt lueskelemaan, että monet täällä eivät joko edistä itse asioita, tai sitten kaipailevat vuosia jotain tavoittamatonta mielikuvituksen tuotetta. Tai sitten ne ovat vain yksiä ja samoja kirjoittajia joka kerta, eli hieman sairasta menoa silloin.

No itse pyrin edistämään asioita, mahdollisuuksien mukaan, jos huomaan että vastapuolella on tunteita. Tällä hetkellä asia on epäselvä ja siksi jumitan täällä. Varmasti monella muulla sama tilanne. Jos saan varmistuksen, ettei tunteita hänen puolellaan ole, häivyn täältä.

• Anonyymi

Kesä olli hieno monella tapaa, mutta kuvittelin, että kesä saa mut unohtamaan hänet. Näin ei käynyt ja hänen ei paljon tarvinnut tehdä kun olin vähintään yhtä ihastunut kuin keväällä.

• Anonyymi

Sama, annetaan ajan tehdä tehtävänsä

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Sama, annetaan ajan tehdä tehtävänsä

Ai et tää unohtuu vai me selvitetään tää?

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Ai et tää unohtuu vai me selvitetään tää?

Selvitetään tietenkin. Sivusta

• Anonyymi

Ilman minkäänlaista kontaktia kaivattuun. Laastarit ovat viihdyttäneet.

• Anonyymi

No siinähön se tulikin. Laastareita etsimässä
        Nuori ja Köyhä paras. Tekee kaikki mitä käsketään. Ainakin hetken. Jos ei tee heitetään kuin rukkanen mäkeen.

• Anonyymi

Kesä oli vaikea. Pitkään aikaan ei nähty, oli näännyttävää ikävöidä. Riuduin rakkaudesta. Laihduin, kun ruoka ei maistunut. Ulkoilin paljon. Väsytin itseäni fyysisesti, etten jaksaisi enää ajatella häntä. Ei se auttanut kovinkaan paljon, mutta nyt on kunto vallan mainio. Oli muitakin huolia, jotka painoivat minua lyttyyn. Kaipaus kuitenkin oli päällimmäisenä, ja aina läsnä.

Oli tässä jotain kummallista ilmapiiriä loppukesästä, mutta minä todennäköisesti kuvittelin omiani. Lietsoin itseäni. Ehkä minun kova ikävä purkautui huonolla tavalla, kun en osaa oikein ilmaista tunteitani järkevästi. Siinä sitten tuli vähän kiukuteltua ja halusin käsittää väärin joitain juttuja. Olin aika lapsellinen. Ne asiat on onneksi soviteltu ja selvitelty. Olemme taas oikein hyvissä väleissä, ihan kuin olisimme palanneet takaisin. Minusta nyt on paremmin kuin ennen.

Uskon jälleen, että voimme olla ainakin kavereita. Enemmän toki tahtoisin, mutta hänestä en ota vieläkään selvää. Kaipa hän kertoo minulle, jos haluaa tehdä ison siirron. Jos ei enää mitenkään kykene elämään elämäänsä ilman minua rinnallaan. Hymyilyttää ajatella, että hän kertoisi minulle jotain tuollaista. Olisihan se ihanaa. En vain näe sitä tapahtuvaksi, ja minulla on melko vilkas mielikuvitus.

Olen toipumaan päin kesän kurimuksesta, se on helpotus. Olo tuntuu pitkästä aikaa vähän tasaisemmalta. On ihan hyvä olla näin. Ja hän on hyvä juuri sellaisena kuin on.

• Anonyymi

Mullakin oli sua koko kesän ikävä ja riuduin tuossa olotilassa. En jaksanut edes lähteä kävelylle vaik olis pitänyt. Sut vaan haluan ja äärettömästi rakastan ❤️✨

• Anonyymi
        UUSI
        Anonyymi kirjoitti:

Mullakin oli sua koko kesän ikävä ja riuduin tuossa olotilassa. En jaksanut edes lähteä kävelylle vaik olis pitänyt. Sut vaan haluan ja äärettömästi rakastan ❤️✨

Meni miehelle naiselta.
        02:26:41

• Anonyymi

Henkisesti tyhjä kesä. Mikään ei tuntunut miltään vaikka tulikin oltua maisema-aktiivinen. Sitten kun mieleen tuli, niin työnsin ajatukset kaivatusta takaisin komeroon. Jos vertaan edellisiin kesiin, niin aika ontosti meni.

• Anonyymi

Miten nyt kesät aina menee, puolikuolleenna.
      Ihanaa talvi tulee!

• Anonyymi

Hienosti koirien kanssa työskennellessä. Oli kyllä koko ajan. Hän on sydämessä lähellä vaikka etäisyys välillämme on suuri.

• Anonyymi
      UUSI

Koko kesän olin töissä ja tein sitten lisäksi, mitä jaksoin. Erän houkuttava tyyppi näkyi silmäkulmassa aina välillä, mutta ymmärsi pysyä turvallisen välimatkan päässä, kuitenkin. Nyt vaan toivon tuon välimatkan alkavan vähetä ja pian poistuvan kokonaan. Tää on tietty mun haave ja oon pian vaan tavallinen yh. Siitä on parempi sitten alkaa tutustua, puhtaalta pöydältä. ❤️‍🩹

• Anonyymi
        UUSI

Mitä tarkoittaa naisia läpinäkyvän katkeralla tavalla performoiva äijä tämä mainitsemasi ”vain tavallinen yh”? Tekstisi ei koskaan kulje loogisesti, mutta sehän ei naisiin vääristyneellä tavalla suhtautuvia haittaa, päinvastoin. Huom myös naiset saattavat salavihata itseään niin paljon, että etsivät toisista naisista rai toisesta naisesta em heijasteita. T naiselta oikein mukavaa uuden kuun päivää

• Anonyymi
      UUSI

Meni pisin vitttua. Tästä on vain parannettava, hänen kanssaan koska jos rakastaa, silloin rakastaa.

• Anonyymi
      UUSI

Kesä meni kokonaisuudessaan hyvin, positiivista kokemusta uutta ja mieleen painuvaa, kiitos siitä👍

• Anonyymi
        UUSI

Tulikin siivottua ja järjesteltyä lusikkalaatikko. Sivusta tämä.

• Anonyymi
      UUSI

Kesä ei ollut mitenkään erikoinen. Kärsin kuumuudesta, joten olen siinä mielessä onnellinen, että syksy tulee. Kaivattuun välimatka ei koskaan ole ollut niin pitkä kuin se on nyt.

• Anonyymi
      UUSI

Kesä alkoi hyvin. Olin töissä ja oli yhdet sukujuhlatkin. Kaikki oli ok. Mutta sitten kävi työtapaturma. Siitä lähti tapahtumaketju, mikä sitoi voimavarani. En ollut kunnossa. En voinut treenata. Jouduin lähtemään työpaikasta. Päällimmäisenä oli turvattomuuden ja häpeän tunne. Olen ajatellut ikävöimääni ihmistä. Emme ole lähentyneet. Kun kävelen markkinoilla tai Prismassa, ajattelen, että hänkin on kävellyt samoja reittejä pitkin.

• Anonyymi
      UUSI

Olen tyytyväinen kesään monessakin mielessä. Lähennyimme myös hieman.

• Anonyymi
      UUSI

Kesän helteisimmät päivät kuluivat muuttoa tehden.
      Nyt alkaa näyttää kodilta. Lähentymistä ei ole tapahtunut häneen,kaikki kuin ennen. Paitsi ikävä on saanut oman lokeronsa. Joskus se yllättää,mutta useimmiten on rauhallinen asia elämässäni.

• Anonyymi
        UUSI

Eikö sillä sinun ns.kaivatulla ole vihitty puoliso,sun pitää lopettaa toi Jaskan jauhaminen siitä miehestä!Ei se mieskään tommosesta tarinoinnista tykkää! Du är stybed boy!

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      488
      1835
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      378
      1557
    3. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1368
    4. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      17
      1340
    5. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      100
      935
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      51
      909
    7. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      896
    8. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      65
      756
    9. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      15
      751
    10. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      7
      742
    Aihe