Elieli, sinistä enkeliä olisin viikonloppuna tekemässä, mutta parfait amouria ei löydy mistään enään. Virosta saisi, mutta sinne ei ihan hetkessä pääse.
Eli mikä likööri maistuisi lähes samalta, kuin parfait amour? "Se on sitruspohjainen ja maustettu ruusun terälehdillä, vaniljalla sekä manteleilla - wikipedia"
Millä korvata parfait amour!
6
3602
Vastaukset
- aijaa eikö
Bols Parfait Amour, 24.0%,
http://www.isokaato.com/hinnasto/index.php?v2=y - agentttttti
eipää ainakaan alkon sivuilla näkyny, eikä ole kukaan lähipiiristä missään alkossa nähnyt! :o alkon sivut eivät tarjoa infoa tästä likööristä.
- joko juhlat meni?
Alkon sivut eivät kerro mitään tuotteista, joiden alkoholiprosentti on yli 21 , Parfait Amourin prossa on 24, ja Alkon hinnastossa puolen litran pullo maksaa 12,30. Jos ensimmäisessä myymälässä ei ole tulostavat sulle kyllä listan, jossa näkyy mistä juomaa löytyy - sain itse yhdestä punaviinistä samanlaisen listauksen kun omassa myymälässä ei tiettyä merkkiä ollut
- joko juhlat meni?
Korjaus ylläolevaan omaan viestiini, yläraja on 22, eli ei löydy korjakkeja, viskejä, vodkaa tai väkevää likööriä. Itse haeskelin Grand Marnierin hintaa, mutta oli pakko ottaa handelista hinnasto kantoon kun sivuilta ei tosiaan löydy.
ei sitä millään voi korvaa,on se niin omituisen makusta,miksi se se pitäs korvaa juokaa oikeeta viinaa
- Tietämätön
Blue Curacao on ainakin sinistä. Käviskö se korvikkeeksi?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Olet minua
vanhempi, mutta se ei vaikuta tunteisiini. Tunnen enemmän kuin ystävyyttä. Olo on avuton. Ikävöin koko ajan. Yhtäkkiä va1192715Jos tapaisimme uudelleen?
niin luuletko että mikään muuttuisi vai toistuuko meidän historia? Ehkä vähän eri tavalla mutta samoin tuloksin J701121Mies pyysi rahaa
Jälkikäteen kun tarjosi kyydin yhteisestä harrastuksesta kotiini. Mitä vi**... Ei ihastunut mies noin toimi?2151119- 401035
- 61001
Mites nyt suu pannaan
Kitkiöjoki ja Järvinen solmivat Attendon/Terveystalon kanssa sopimuksen, jonka mukaan sopimuksen irtisanomisoikeus on va38951- 36926
- 47904
Taas Lieksassa tyritty
Suomalaisten kansallismaisemaa juntit pilaamassa. Nuori tyttö kaupunginjohtajana ei ole sen viisaampi. *S-ryhmän hanke123873Nähdäänkö ensi viikolla
paikassa joka alkaa samalla kirjaimella kuin etunimesi? Ikävä on sinua. Fyysistä läsnäoloasi.36837