JYVÄSKYLÄSSÄ LASTENHOITOA LUOTETTAVA LÄHIHOITAJA

tuulip90

jos tarvitset sillointällöin hoitajaa lapsellesi, luotettava,lapsirakas hyväntuulinen hoitaja löytyy täältä!! :) kokemusta on lastenhoidosta :) myös lyhyellä varoitusajalla. hoidan lapsia kotonani, meillä on myös kiltti koira, ja marsu, joten huomioithan jos lapsesi on allerginen! Tuuli puh. nro: 041-3101368

13

216

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Lissu783

      minä tarvisin muutamaksi tunniksi viikossa 4v. lapselleni hoitajaa, toukokesäkuussa. otatko moneksi tunniksi korkeintaan kerralla? onko ensiapu tuttujuttu? - Liisa jkl

    • tuulip90

      Ea on käyty,koulutukseeni kuuluu se (Lh) :) ja voit soittaa minulle, ja kertoa paljon on tarvetta :) sori että vastauksessa kesti näin pitkään!
      -Tuuli

    • äitijkl

      Muakin kiinnostaa mikä on tuntipalkkasi..

    • tuulip90

      minuun kannattaa ottaa yhteyttä puhellimitse, saa nopeammin tietoa :) tuntipalkasta voidaan sopia puhelimitse, ja "könttäsummaa" voi tarjota (esim. iltahoito 5h 40e)
      3.6-10.6.2012 olen reissussa, silloin en voi ottaa hoitoon lapsia.
      -tuulip

      • ....

        Äh.. Halvemmaksi tulee ottaa siis lähihoitajaopiskelijoita (koulun kautta), joilla tuntitaksa on 5e/h matkat :)


    • tp

      niin no jos luottaa ni mikä ettei :D minä en nyt iha sellasella, tostaki jää vaan 8e/h, (eli ei paha) ja koulunkäyneenä se on aika vähän edullinen,kun yleensä ollut n 12e tuntipalkkaa plus lisät :) töitä on kyllä hyvin riittänyt,ja ihania lapsia ollut :) ja "hyötyvätpähän" vahan reippaat opiskelijat :) hauskaa kesää kaikille!
      -tp

      • ...

        Mitähän epäluotettavaa tuossa voisi olla? Luotettavampaa on ottaa sieltä hoitaja kun esim palkata sinut tätä kautta.. Ja heillä on jo käytynä lastenhoito-osuus, jota ei ole helppo läpäistä :) Koulusta sentään saa tiedot jokaisesta oppilaasta ja kaiken tarvittavan tiedon, mutta kukaan ei voi taata sinun oikeaa nimeä yms, joten miksi mielummin luottaisin sinuun? :D

        Ja kai teet sitten verokortilla, kerran tuntitaksasi on 12e? Sillä aikamoista rahastusta, jos vielä verottomana teet.. Halvemmallakin saa hyviä hoitajia. Hoitajan pätevyys kun ei kulje käsi kädessä tuntitaksan kanssa..


    • tuulip90

      xD

    • Riikkasetä84

      :D taitaa jollai olla jollai vähä ongelmia :D :D "ja kai teet sitten verokortilla plaaplaa plaaplaa" vittuako se sulle kuuluu jos et tosta hoitajasta oo kiinnostunu, vie vaan ne su kersas muualle, jos ei o muuta tekemist ku vittuilemista idiootti :D mitä sinun ny pitäis tähän lastenhoitajaan luottaa jos oot jolleki opiskelijalle viemäs kersojas,ite oon ainaki saanu täältä hyvän ja luotettavan hoitajan lapsilleni, joka on paperisa näyttäny ym :D taidat olla ehkä HIUKAN TYPERÄ edellinen kirjoittaja? :D

      • erwtw

        Ja sinä taidat olla aloittaja? Et ainakaan toivonmukaan "omista" lapsia.


      • pata ja kattila

        Luuletko itse olevasi viisas haukkumalla muita? ;)


    • aloittaja tptptptp

      joo no minä en ole tosiaankaan tollatavalla kirjottaisi. itse en jaksa enää kommentoida noihin typeriin viesteihin,enkä vastailla paljoa,täällä ku kaikennäköset ihmiset käy turhia kirjottelemas,huviksee laitoin aikoinani myös tänne ilmoituksen,ja osasin odottaa tollasta.
      eihän se kellekää kuulu mitä minä pyydän. ja p.s. se 12e tarkoitti palkkaa edellisessä paikassa, en tee pimeenä mitää 12e/h lastenhoitoa. ja mulla on jo täydet viikot,en ota enää enempää lapsia.
      hauskaa kesänjatkoa :)

    • JK

      EN OTA YHTEYTTÄ

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. En usko et meistä tulee jotain

      Se ei kuitenkaan estä toivomasta et tulisi. Toivon et voitas suudella ja se sais asioita loksahtamaan paikoilleen. Jutel
      Ikävä
      10
      2640
    2. Kuvaile itseäsi

      Kaivatullesi, niin että hän sinut tunnistaa.
      Ikävä
      91
      1976
    3. Eini paljastaa nuorekkuutensa salaisuuden - Tämä nousee framille: "Se on pakko, että jaksaa!"

      Discokuningatar Eini on täyttänyt upeat 64 vuotta. Lavoilla ja keikoilla nähdään entistä vapautuneempi artisti, joka ei
      Suomalaiset julkkikset
      39
      1511
    4. Huomenta keskipäivää

      Kivaa päivää mukaville ja söpösille. 🐺🫅❤️☕☀️
      Ikävä
      260
      1398
    5. Yli puolella maahanmuuttajalapsista ei ole tietoja ja taitoja, joilla selviää yhteiskunnassa

      Miksi Suomeen otetaan väkeä jolla on älyvajetta? https://www.hs.fi/politiikka/art-2000010730220.html
      Maailman menoa
      273
      1038
    6. Oletko koskaan katunut kun

      elämäsi tilaisuus jäi käyttämättä? 💔
      Ikävä
      67
      933
    7. Olen J-mies

      Jos kerrot sukunimeni alkukirjaimen, ja asuinpaikkakuntani. Lupaan ottaa yhteyttä sinuun.
      Ikävä
      47
      891
    8. Sinusta näkee että

      Kaipaat paljon.
      Ikävä
      55
      864
    9. Ei sitten, ei olla enää

      Missään tekemisissä. Unohdetaan kaikki myös se että tunsimme. Tätä halusit tämän saat. J miehelle. Rakkaudella vaalea na
      Ikävä
      77
      860
    10. Haluaisin ottaa sinut syleilyyni mies

      Olet suloinen...
      Ikävä
      44
      775
    Aihe