Jos..

Olisit:
Hedelmä - Mikä oisit?
Jano - Mitä joisit?
Katu - Täyttyisitkö askelista?

33

174

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • monten herkku

Banaana
      Banaanimehua
      Banaaninkuorista

• Eli jos olisit banaani ja vetäisit itsestäsi mehut kuoriutuen kadulle? Moninaista.

• Miten on ?

Hedelmä - Mikä oisit? Meloonit
      Jano - Mitä joisit? Vettä
      Katu - Täyttyisitkö askelista? Olisin aamun kevyet askeleet, toiveikkaat askeleet kohti satamaa, väsyneet askeleet työpäivän jälkeen, kulman baari josta nousisi savua, mutta myöskin iloista puheen sorinaa, olisin kadun tuoksu sateen jälkeen, kenkien kopina, puoliksi varjossa ja puoliksi auringossa, kuuma mutta viilentävä, kuuletko kun kadulla kaikuu ?

• Eikö yksi meloni riitä, jos hedelmästä on kyse.?

Katusi on hieno. Joskus harvoin kadehdin katuja..

• Näin on.
        maniamaria kirjoitti:

Eikö yksi meloni riitä, jos hedelmästä on kyse.?

Katusi on hieno. Joskus harvoin kadehdin katuja..

Kaksin on kaunehimpi.

Hähä xD

• palautus maan pinnal

Hedelmä - Mikä oisit? No todennäköisesti hedelmä
      Jano - Mitä joisit? Jano ei juo, janoon juodaan
      Katu - Täyttyisitkö askelista? Kadut ei osaa puhua

• Näin on.

Niitä voi vain copypasteta .. ajasta.

• Olet varmaan sit ljuureton hetkellisen lemmenliekin hedelmä, etkä tunnista kotipuutasi. Harmi, sen ja janonkin suhteen.

Kadut puhuvat kyllä, vaikket kuulisi niitä.

• Hmm..
        maniamaria kirjoitti:

Olet varmaan sit ljuureton hetkellisen lemmenliekin hedelmä, etkä tunnista kotipuutasi. Harmi, sen ja janonkin suhteen.

Kadut puhuvat kyllä, vaikket kuulisi niitä.

No sittenhän olen kuin tuleva lapsesi :D

• Hedelmä - Mikä oisit? Ananas tuli ensimmäisenä mieleen. Kohta varmaan muutan mieleni.

Jano - Mitä joisit? Vissyä

Katu - Täyttyisitkö askelista? Ilman muuta. Pidän suurkaupungeista ja tungoksesta.

• ...

Suurkaupungissa on monia tarinoita, mutta tämä tarina on tosi:

Ratikkaa..mielenterveyseläkeläinen, kadun varjot vain oppi tuntemaan
        Ratikkaa..mielenterveyseläkeläinen, on päästänyt illmat pihalle vaimostaan.

Hän makkaran vain sinapilla ehti juuri puoliks syödä
        Kun Ratikka nakkikioiskilla häntä ehti ensin lyödä
        Vielä makkaraa rouvan nähtiin jauhavan, kun välähti.. teräs kauhavan

• ... kirjoitti:

Ihanko totta? ;-)

• Ananaksena olo on karheaa ja mehukasta, koska olet molempia, niin miten voisit muuttaa mielesi?
        Vissy on kaupallista poreilua, röyhtäyttävää liian kylmänä ja lämpimänä pahanmakuista. Uurkaupungin saasteinen ilma muuttaa naaman harmaaksi ja se on se hinta.. kun jää bussin tai ratikan alle astmakohtauksessa keskellä katua.

• ... kirjoitti:

Mitä vittua sä tulet vääntämään tähän asialliseen ketjuun tommosta älytöntä skeidaa???

• .
        maniamaria kirjoitti:

Mitä vittua sä tulet vääntämään tähän asialliseen ketjuun tommosta älytöntä skeidaa???

häivy!

• . kirjoitti:

häivy!

Häivy ite, raatokukan hedelmä.

• maniamaria kirjoitti:

Ananaksena olo on karheaa ja mehukasta, koska olet molempia, niin miten voisit muuttaa mielesi?
        Vissy on kaupallista poreilua, röyhtäyttävää liian kylmänä ja lämpimänä pahanmakuista. Uurkaupungin saasteinen ilma muuttaa naaman harmaaksi ja se on se hinta.. kun jää bussin tai ratikan alle astmakohtauksessa keskellä katua.

Joo, ananas tuntuu edelleenkin hyvältä valinnalta. ;-)

Vissyn juttu onkin juuri hiilihappo. Mitä enemmän, sen parempaa se on.

Haluaisinpa nähdä tilaston, jonka mukaan kaupunkilaiset kuolevat nuorempina kuin maalaiset. Taitaa vähän riippua, miltä kantilta asiaa tarkastellaan.

• Ratikkakuski kirjoitti:

Joo, ananas tuntuu edelleenkin hyvältä valinnalta. ;-)

Vissyn juttu onkin juuri hiilihappo. Mitä enemmän, sen parempaa se on.

Haluaisinpa nähdä tilaston, jonka mukaan kaupunkilaiset kuolevat nuorempina kuin maalaiset. Taitaa vähän riippua, miltä kantilta asiaa tarkastellaan.

Elinikä on vain numeroita. Laatu on se juttu..

• maniamaria kirjoitti:

Elinikä on vain numeroita. Laatu on se juttu..

Taitaa sekin olla aika subjektiivinen kokemus. Tiedä sitten, tulisinko minä teillä päin vain sinä täällä päin nopeammin hulluksi. ;-)

• ........
        maniamaria kirjoitti:

Sinun aloituksesi on älytöntä skeidaa. Tuo runo on taidetta.

• mm
        Ratikkakuski kirjoitti:

Taitaa sekin olla aika subjektiivinen kokemus. Tiedä sitten, tulisinko minä teillä päin vain sinä täällä päin nopeammin hulluksi. ;-)

Olen jo valmiiksi riittävän hullu, joten sielläpäin vain tulisin surulliseksi. Puolivälissä kuoltais tylsyyteen;)

Saunanlämmittäjä kutsuu.. joten moro :D

• ....

Omena.
      Mehua..
      En.

• Hedelmä - Hmm.. ööö vaikea. Olisin kirsikka tai nektariini
      Jano - Vesi
      Katu - Täyttyisin naisen askelista ja ihmisten äänistä

• Kirsikka pitää syödä kypsänä ja siltikin sen sisällä on pirullinen kivi. Jotkut syö kirsikkansa värjättynä sokeriliemeen tölkitettynä ja se on väärin. Kirsikan olemus aukeaa, kun näkee sen ensin kukassa.
        Naisen askeleet ja ihmisten äänet? Hmmps :)

• tulkaa te kaksi
        maniamaria kirjoitti:

Kirsikka pitää syödä kypsänä ja siltikin sen sisällä on pirullinen kivi. Jotkut syö kirsikkansa värjättynä sokeriliemeen tölkitettynä ja se on väärin. Kirsikan olemus aukeaa, kun näkee sen ensin kukassa.

minun sänkyyni niin minä kyllä teille hedelmöittämiset näytän :D

• maniamaria kirjoitti:

Kirsikka pitää syödä kypsänä ja siltikin sen sisällä on pirullinen kivi. Jotkut syö kirsikkansa värjättynä sokeriliemeen tölkitettynä ja se on väärin. Kirsikan olemus aukeaa, kun näkee sen ensin kukassa.

Ajattelin just sellaista kypsiä kirsikoita suoraan puusta ja sitäpaitsi niitä on kaksi. Etsin aina sellaisia, mut valitettavasti ovat usein tuotu raakoina :). Kengät ostan aina laatukannoilla, mut joku on päässyt silti sanomaan, et sut tuntee askeleista.

• tulkaa te kaksi kirjoitti:

minun sänkyyni niin minä kyllä teille hedelmöittämiset näytän :D

Olen jo hedelmöitynyt.

• mitä?
        maniamaria kirjoitti:

Olen jo hedelmöitynyt.

kaikkeen se genio ehtii...

• sxthsens kirjoitti:

Ajattelin just sellaista kypsiä kirsikoita suoraan puusta ja sitäpaitsi niitä on kaksi. Etsin aina sellaisia, mut valitettavasti ovat usein tuotu raakoina :). Kengät ostan aina laatukannoilla, mut joku on päässyt silti sanomaan, et sut tuntee askeleista.

Tunteehan koirakin emäntänsä askeleista. En silti tietenkään ole sitä mieltä, että esim ihmisurokset tuntisivat samoin, eletäänhän sentäs tasa-arvoisessa maailmassa.

Veikkaan, että kenkien kopina herkistää vain optimaaliset kuulijat. Miksi muutenkaan, kun aistien maailma olisi kaikille korville liikaa annettu.

Nytpä sit hyvää yötä.

• Näin on.
        sxthsens kirjoitti:

Ja syntisiä olivat he, jotka edellä kävivät.

Heitä te seurasitte.

Hähä xD

• MMies

Hedelmä - Mikä oisit?

OLISIN HEDELMÄ!

Jano - Mitä joisit?

OLISIN JANO EIKÄ JANO JUO!

Katu - Täyttyisitkö askelista?

EN!

NIIN!

HAHA! :D

• Hedelmä - Vihkoosi
      Jano - vettä
      Katu - Rauhallinen, mutta ei kuitenkaan ihan autio

Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Lavrov suivaantui Stubbille perustellusti.

Lavrov perusteli suivaantumistaan tosiasioilla Suomen tarinasta sotiemme jälkeen, tutkija Tynkkynen ja pankkihenkilö Sol
      Maailman menoa
      550
      2112
    2. Sukupuolia on vain kaksi- kohukassista tuli kova tuomio perheenisälle oikeudessa.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/4d4db0d9-4dda-4ba6-a699-25d725683ad6 Miten näin normaalista kassissa olevasta tekstis
      Maailman menoa
      386
      1709
    3. Eronnut Janni Hussi palaa julkisuuteen - Aloittaa uudessa työssä, joka on aivan uusi pesti Suomessa

Janni Hussi on saanut viime aikoina kohujulkisuutta, kun hänen ja Joel Harkimon avioliitto päättyi eroon kesällä 2025. H
      Suomalaiset julkkikset
      21
      1539
    4. Se ei ihan oikeasti vaatisi kuin yhden

Tekstiviestin... Jos rakastat minua vielä toivoisin että laittaisit minulle viestiä. Rakastatko? Oletko oikeasti niin pe
      Ikävä
      64
      1408
    5. JM lukkoliike

Mihin helvetin kuuseen te olette tällä kertaa siirtäneet Lukkoliikkeenne? Sen kerran kun ensimmäisen ja viimesen kerran
      Jämsä
      19
      1116
    6. Ketä ikävöit?

Tuntomerkkejä jos täällä oikeat kohtaavat❤️
      Ikävä
      56
      1092
    7. Et saa mua ikinä

Oma vikasi. Naiselta.
      Ikävä
      118
      1077
    8. Pankin avajaiset

Osuuspankin uuden toimitilan viralliset avajaiset vetävät väkeä. Kyllä oli outo nauhan leikkaus, kun leikkaajat pyllisti
      Kuhmo
      16
      858
    9. Helena Ahti-Hallberg uudessa elämäntilanteessa - Paljastaa eläkehaaveestaan Espanjassa: "Mä.."

Oi, kuulostaa ihanalta eläkepäivillä! Helena Ahti-Hallberg on ostanut kakkoskodin Espanjasta ja hänellä on puolisonsa ka
      Eläke
      12
      833
    10. Miten kesäsi meni?

Oletko tyytyväinen siihen? Oliko kaivattusi mielessäsi? Lähennyitkö vai etäännyitkö hänen kanssaan?
      Ikävä
      66
      823
    Aihe