Suositelkaapa nyt joku mistä saa helposti ilman takuita kulutusluottoa ilman että soittelevat työpaikalle?? Credit24??
Kulutusluotot
9
639
Vastaukset
- rahaapalaa
Ei kukaan soittele työpaikalle yleensä. Jos nyt välttämättä haluat kallista rahaa niin Santander , Aasa ym on olemassa. Itse kyllä keksisin mitä vain ettei tarttis moisiin lafkoihin sekaantua enää ikinä
- Ei soittele...
Omasta pankistasi. Eivät soittele mihinkään, mikäli eivät epäile tietojen oikeellisuutta.
Tosin kaikissa paikoissa joudut toimittamaan viimeisimmän palkkalaskelman, ja verotuksen ilmoitusosan, joten ei niillä ole syytäkään soitella mihinkään, mikäli eivät epäile palkkalaskelmaa väärennetyksi. - Santanderin soitot
Kai valintaan vaikuttaa, että paljonko tarvitset rahaa. Ja kuinka pitkäksi aikaa. Ja millä ehdoin. Ja... Katso vaikka täältä:
http://www.kulutusluotto.net/kulutusluottovertailu/
Saattavat sitä paitsi soitellakin. Itse olen ottanut lainan Santanderilta. Ensin soittivat mulle henkilökohtaisesti työaikana hakemuksen esihyväksynnästä ja tarvittavista liitteistä. Ai niin, puhelun aihe taisi kyllä olla jokin markkinatutkimus, että millä perusteella hain lainaa just niiltä. Ja sitte soittelivat vielä uusiks myöntämisen jälkeen, kun olin ainakin kerran jo lainaa lyhentänytkin. Sillä kertaa kauppasivat lainavakuutusta. Molemmat puhelut siis työaikana, eli työpaikalla olen ollut. Jos ne soittaa johonkin yleiseen numeroon, niin kyllä ne varmaan pyytää nimellä puhelimeen eikä kerro, että kuka soittaa tai mistä. Sitä paitsi, eihän luottohakemukseen varmaan voi panna työnumeroa? Tai ainakin pitää pistää oma kans.- 15+4
"Sitä paitsi, eihän luottohakemukseen varmaan voi panna työnumeroa? "
Kysyvät työpaikan numeroa usein, mikäs muukaan se on kuin työnumero. Itse laitanut tuohon vaihteen numeron..
Ei hyvin mene. Sampo pankki ei myönnä minulle kulutusluottoa eikä myöskään credit24, eikä nopsalaina. Ilmeisesti tässä pitää jatkaa luottokortin käyttöä ja maksaa luottokorttivelka sitten aikanaan lomarahoista.
- 10+7
Kokeilitko Aasalta ( www.aasa.fi ) ? Tiedoksi muuten että credit24 taitaa olla yksi kalleimmista paikoista mitä Suomesta löytyy. Pankit eivät nykyään anna vakuudetonta kulutusluottoa oikeen kenellekkään, joten tuosta ei kannata olla harmissaan.
- nimimerkki erkki
- luottojako
Suosittelen katsomaan http://www.aznar.net -osoitteen. Siellä on vinkkejä kulutusluottojen hakemiseen ja ottamiseen ja lisätietoa mitä kulutusluotoille tapahtuu vuonna 2013.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Petteri Orpo on satusetä
Väittää että työllisyys on Suomessa samalla tasolla kuin hallituksen aloittaessa kesällä 2023. Fakta on, että työllisi422998Kauppalehti - Törkeä skandaali paljastui: Espanja käytti EU-rahoja ihan muuhun kuin piti
Espanja on käyttänyt miljardeja euroja EU:n elpymisavustuksia eläkkeisiin ja sosiaalimenoihin – ja pyytää lisää. Espanj872906SDP pelastaa uppoavan Suomen
2027 kun SDP voittaa ylivoimaisesti vaalit alkaa Suomen uusi raju syöksy kohti täystyöllisyyttä ja turvallisempaa yhteis1602812Jopa Espanjassa talous kasvaa, Purra vain irvistelee
Huomaa kuinka Purra on Suomen historian huonoin miniseteri, joka ei ole saanut aikaiseksi kuin tuhoa, Siis jopa vasemmis2012105- 1121978
Orpo ja Purra, käykää hakemassa oppia Espanjasta
Espanja on näyttänyt kuinka kova työttömyys nujerretaan ja saadaan maan talous palautettua nousu-uralle. Ei ole häpeä kä151963Jääkiekon MM:t pitää siirtää MTV:ltä Ylelle
Persuille ikäviä uutisia taas. . Valtioneuvoston asetuksen mukaan MM-kisat kuuluvat kansallisesti merkittäviin tapahtumi501579Tsemii Pete ja Linda! Tässä tärkeät kellonajat Euroviisut-viikon ohjelmista tv:ssä!
Euroviisut järjestetään Wienissä Itävallassa 12.-16. toukokuuta. Tsemii Pete ja Linda kisaan! Vetäkää Suomelle voitto Li371564Raiskaukset loppumaan?
Onko kenelläkään tiedossaan tuloksellisia keinoja saada väkisinmakaaminen loppumaan tai edes vähenemään? Lainsäädännön3701421- 871061