Joo eli mä saan varmaan jonkun fude crossin en muista minkä meijän serkulta ja se on käytetty ja hyvin kestänyt. Ovat ajaneet montullakin. Ja munmielestä samurai on myös hyvä mutta ehkä se fude on parempi valiinta nyt koska saan sen käytettynä serkulta 300 e. Ja haluaisin kuulla mielipiteitä et miten hyvin voi ajaa metsässä ja kestääkö hyvin ja silleen ja onko fude ja samurai sama kone mutta eri näköinen. Oisin ehkä sanut samurain ( huom ehkä ) Ja pääsen sit kun otan jommankumman niin pääsen mummolaan rälläilee! Ei haukkumista! Haluan kuulla hyviä kommentteja Fudesta ja kokemuksia ja voi kertoo jotain myös samuraista.
Fude joku ja samurai 110cc tai 125cc ehkä fude
Fude ja samurai!24
2
155
Vastaukset
- Fudet
No, tuleeko kukaan kertomaan jotain? Onko fudessa kestävä runko?
- omistanfuden
fudessa on kestävä runko ja lussaa on fudessa siinä on loncin kone ja seon japanilainen
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde262778Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292312- 1482264
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.532190Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti211802Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3891662Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään981597- 2981485
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131419- 1331418