Onpas hieno huomata kun useampi kärhö seinustalla kuin myös puiden alla on alkanut heräileen. Pienenpieniä alkuja tulee mullan alta. Kyseessä on viinikärhöt ja CLEMATIS 'THE PRESIDENT' ja Clématis ‘Ville de Lyon’ . Miten teidän muiden kärhöjen laita on? Asun Pirkanmaalla.
Kärhöt heränneet
7
286
Vastaukset
- "Puutarhuri"
Hei,
Saako kärhöt vielä viedä parvekkeelle? kun ostin niitä 2 kärhöä muutama päivä sitten.
Minä asun Porvoosssa. - kyllä voi
Miksi ei sais, nehän on ulkokasveja ja varmaan myymälässäkin olivat ulkoilmassa. Jos kova pakkanen tulee ,heitä harso päälle.
Asutkin II- vyöhykkeellä, siellähän on jo kesä :)- "Puutarhuri"
Kiitos sinulle. ;)
Ei ihan taivas alla olleet, vaan suojassa viileässsä paikassa Robin Hoodissa. Kärhöt ovat Hollannista.
Täällä on juuri nyt 14°C
Orvokit ovat olleet jo viikon parvekkeella.
Parveke on puinen ja tuuli pääsee hyvin läpi parvekkeen, mutta aurinko tekee parvekkeen todella kuumaksi. - "Puutarhuri"
Ai niin, tämä on l-vyöhyke -alueella.
- linkki......
Porvoo on kakkosta. Kyllä voi laittaa ulos.
http://ilmatieteenlaitos.fi/kunnat-ja-kasvuvyohykkeet- "Puutarhuri"
Kiitos, eli ne yleiset kartat on hieman väärin joita olen löytänyt.
"Puutarhuri" kirjoitti:
Kiitos, eli ne yleiset kartat on hieman väärin joita olen löytänyt.
Hupsista! Ne myöhään viimesyksynä kukkineet, talvetettuna ruukkumultamöykyssä
perannapenkissä, ovatkin jo työntäneet versojaan parikymmentä senttiä.
Toki tässä kohdassa se II-vyöhyke koukkaa meidän kohdalta Pihlajaveden
eteläosassa ja kärhöt ovat lämpimällä seinustalla. Aivan siinä Zilga- viiniköynnöksen vierellä.Sekin pitäisi kohta leikata ja ottaa pistokkaita juurtumaan
kosteaan ja varjoisaan paikkaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 984759
- 923648
Taas yksi aamu kun et noussut tuhisten vierestäni
Saat anteeksi. Ensi vuonna näihin aikoihin herätään lusikassa joka aamu ja et lähde mihinkään ennen kuin on rakasteltu.543518- 483275
Donald Trump HÄVISI sodan - Vladimir Putin VOITTI sodan!
Trump lupasi luovuttaa maa-alueita sekä vakuutti Putinille, ettei Ukrainasta tule NATO maa! Mitenhän Ivan Puopolo ja Ma4453138USAn Vance oikeassa: ei ole turvallisuutta, jos pelätään erilaisia mielipiteitä. Euroopan muututtava
Yhdysvaltojen varapresidentti Vance moitti Münchenissä pitämässään puheessa Eurooppaa mm. sananvapauden rajoittamisesta4122478- 232109
- 91938
- 701855
Unissa ja ajatuksissa
olet jo mun beibe. Kävin kaiken läpi, en enää välitä mistään muusta. Olisimme kaunis pari, jotkut voisi paheksua, mutta311752