Aikuisella naisella kaunein ?

Nähnyt/ kokenut!

Tasaisen lyhyeksi 3-4mm ajeltu karvoitus kaunein mahdollinen, on siisti huolitellun näköinen, ja mikäli väri vielä tumma, lähes musta niin mitä muuta voi mies toivoa !

13

1928

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljonähny

joo se kelpais hyvin ei yli 5mm,paljo nuderannoilla suosittu karva pituus naisilla siistin näköinen toimii ilman rantojakin kotona ei muutako poskeen.

• siistii

kyllä posliini on paras kielimiehen unelma.

• mlukku

...aika paljon on nuoltu mutta koskaan ei ole siellä sisällä karvoja ollut....häpykumpua taas en juuri edes välitä nuolla...

• LadyOld

Olen vajaa 40, ja karvoissa on jo harmaata. Eli kaikki pois. En ala värjäämään sen enempää ylä- kuin alapäätänikään vanhenemisen vuoksi, mutta alakerrassa en harmaata siedä.

Näkemyksensä jokaisella. Joko aikuinen naisesi ei ole kovin aikuinen, tai hänellä on hyvät geenit. Karvastotkin voivat olla pituudeltaan ja väriltään kovin eri näköisiä, ja vanhenemismuutokset tapahtuvat eri tahtiin eri yksilöillä.

• laura

Kyllä harmaat karvat ovat karmeannäköiset. Samaa mieltä ja ihan posliiniksi ajan. Olen jo 55 v, mutta muutoin timmissä kunnossa. En anna karvojen pilata yleisvaikutelmaa.

• nainen 46

olen pitänyt posliina jo monta vuotta pillu ihanan sileä mukava runkata ja kiihottavan näköinen laukean heti kun olen saanut sängen ajettua kerran viikossa,onneksi olen välttynyt kutinalta vaikka ajan 3 terällä karvat aina.

• ohoo oo
      • simo hovari

On muuten juuri sellainen karvapimpero kun naisella kuuluu olla, aivan täydellinen! Zuzana on mun ykkössuosikkini ollut jo pitkään, aivan täydellllinen tuhero!!!

• annabelle 55 v.
      • ..................

• vt

• make 57.v

hyvin sopii nuolisin heti tuollaista pillua jos olis lähempänä ja antaisin sun runkata mun kyrpää.

• Kyllä, todella upea!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Pehmeää laskua

Sinulle. Muutaman kilsan päästä. Mieheltä, joka salaa välittää.
      Ikävä
      83
      3318
    2. Nainen olet minun

Olen ominut sinut itselleni, täysin itsekkäistä syistä. Haluan rakastella sinua nainen, toivottavasti sinäkin minua. Oli
      Ikävä
      40
      2716
    3. Sille ei voi enää mitään

Miten kaikki meni aiemmin. Oon aivan lukossa 🔒 Tuskin uskallat enää mitää tehdä. Ehkä pitää luovuttaa vaan.
      Ikävä
      74
      2286
    4. Mukavaa päivää

Miehelle 🖕❤️‍🔥 Kahvia ja kävelylle🌞
      Ikävä
      61
      2278
    5. Harmi jos ei enään nähdä

Ehkä se on parempi näin kuitenkin. Ehkä jotain uutta löytyy. Uskon ja toivon että olet onnellinen. Sinussa on kaikki
      Ikävä
      51
      2201
    6. Miten suhtauisitte jos kaivattunne sanoisi, ettei hänestä ole seurusteluun

mutta seksi, hellyys ja yhdessäolo kelpaa kyllä??
      Ikävä
      110
      2173
    7. Vau miten upea nainen!

Näytit todella tyrmäävältä. 🤩😍 En meinannut saada katsettani irti sinusta.
      Tunteet
      20
      1967
    8. Kunpa minä tietäisin

Olisipa minulla tietoa, siitä oletko sinä nainen kiinnostunut minusta, miehestä joka tätäkirjoittaa, vai olenko minä aiv
      Ikävä
      20
      1949
    9. En voi sanoa että toivon sinulle hyvää.

Ei meitä ole tarkoitettu yhteen.
      Ikävä
      62
      1934
    10. Merja Kyllönen: Ero

Joko uusi kierroksessa
      Suomussalmi
      87
      1697
    Aihe