Aikuisella naisella kaunein ?

Nähnyt/ kokenut!

Tasaisen lyhyeksi 3-4mm ajeltu karvoitus kaunein mahdollinen, on siisti huolitellun näköinen, ja mikäli väri vielä tumma, lähes musta niin mitä muuta voi mies toivoa !

13

1941

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • paljonähny

joo se kelpais hyvin ei yli 5mm,paljo nuderannoilla suosittu karva pituus naisilla siistin näköinen toimii ilman rantojakin kotona ei muutako poskeen.

• siistii

kyllä posliini on paras kielimiehen unelma.

• mlukku

...aika paljon on nuoltu mutta koskaan ei ole siellä sisällä karvoja ollut....häpykumpua taas en juuri edes välitä nuolla...

• LadyOld

Olen vajaa 40, ja karvoissa on jo harmaata. Eli kaikki pois. En ala värjäämään sen enempää ylä- kuin alapäätänikään vanhenemisen vuoksi, mutta alakerrassa en harmaata siedä.

Näkemyksensä jokaisella. Joko aikuinen naisesi ei ole kovin aikuinen, tai hänellä on hyvät geenit. Karvastotkin voivat olla pituudeltaan ja väriltään kovin eri näköisiä, ja vanhenemismuutokset tapahtuvat eri tahtiin eri yksilöillä.

• laura

Kyllä harmaat karvat ovat karmeannäköiset. Samaa mieltä ja ihan posliiniksi ajan. Olen jo 55 v, mutta muutoin timmissä kunnossa. En anna karvojen pilata yleisvaikutelmaa.

• nainen 46

olen pitänyt posliina jo monta vuotta pillu ihanan sileä mukava runkata ja kiihottavan näköinen laukean heti kun olen saanut sängen ajettua kerran viikossa,onneksi olen välttynyt kutinalta vaikka ajan 3 terällä karvat aina.

• ohoo oo

jotenkin ristiriitainen tämä kuva: mannekiini ja karvainen tussu:

http://hairypluspussy.com/galleries2/032/pic/5.jpg

http://hairypluspussy.com/galleries2/032/pic/4.jpg

• simo hovari

On muuten juuri sellainen karvapimpero kun naisella kuuluu olla, aivan täydellinen! Zuzana on mun ykkössuosikkini ollut jo pitkään, aivan täydellllinen tuhero!!!

• annabelle 55 v.
      • ..................

• vt

• make 57.v

hyvin sopii nuolisin heti tuollaista pillua jos olis lähempänä ja antaisin sun runkata mun kyrpää.

• Kyllä, todella upea!

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. SDP on vastuunkantaja, ja siksi suosituin kansan keskuudessa

Kiusaamiseenkin SDP puuttuu heti sellaisen tultua ilmi. Esimerkiksi persut lakaisevat nämä maton alle ja pahentavat site
      Maailman menoa
      75
      6004
    2. Persut on Suomen mamutuspuolue nro 1.

Heti ensimmäisenä persuvuonna 2015 maahantoivat Suomeen 35 tuhatta kunniavierastaan. Tuoreimpana persuvuonna 2025 pers
      Maailman menoa
      79
      4850
    3. Punavihreät puolueet haluavat Suomeen satoja tuhansia kehitysmaalaisia

SDP, vihreät ja vassarit haluavat nostaa esim. pakolaiskiintiötä todella paljon. Orpon hallituksen aikana maahanmuutto
      Maailman menoa
      52
      4422
    4. SDP:n johto pesi kätensä häirintäkohusta

"Suurimman oppositiopuolue SDP:n johto olisi todennäköisimmin halunnut vaieta puolueen ympärillä velloneen häirintäkohun
      Maailman menoa
      57
      4172
    5. SDP on selvästi paras valinta äänestyskopissa

Puolueella on arvomaailma kohdallaan, sillä on hyvä CV itsenäisen Suomen historiassa vastuunkantajana ja hyvinvointivalt
      Maailman menoa
      95
      3781
    6. Miksei Korhonen (pers) vastaa Kokon (sd) esittämiin kysymyksiin?

Hyviin käytöstapoihin kuuluu kysymyksiin vastaaminen, eikä alkaa syyttelemään kysymyksen esittäjää. Mikä vaivaa Korhost
      Maailman menoa
      4
      3509
    7. Häirintäkohun keskellä olevalta kansanedustajalta Jani Kokolta (sd) rajua tekstiä somessa.

https://www.is.fi/politiikka/art-2000011772322.html Ajaakohan tämä SDP:n kansanedustaja Jani Kokko oikein täysillä valoi
      Maailman menoa
      88
      2543
    8. SDP:n selitykset ontuu pahasti - "On käsitelty heti, mutta kukaan ei tiedä"

Kokoomuslaiset pistää taas demareita nippuun. Tuppuraisen mukaan mukaan SDP:n useat ahdistelutapaukset on käsitelty het
      Maailman menoa
      50
      2503
    9. Oletko nainen turhautunut, kun en tule juttelemaan siellä?

Haluaisin tottakai tulla. Älä käsitä väärin. Ehkä ensi kerralla?
      Ikävä
      35
      2399
    10. Kähmijä puolueen kannatus romahtamassa

Erityisesti naiset ovat suuttuneet SDP:lle kertoo asiantuntijat
      Maailman menoa
      45
      2129
    Aihe