Vieläkös olette natin takana itse en ole ollut muutamaan viikkoon mutta kaipaisin takaisin tietoturvasyistä.
Vieläkös olette natin takana
dsddfdfggg
3
146
Vastaukset
- SS-Nord
No mene ja laita se natti päälle.
- JV
@SS-Nord haloooo? Kuinka laitat päälle, kun kyseessä on Saunalahden mokkula, jossa operaattori antaa mokkulalle osoitteen sen mukaan, mikä heillä on kapasiteetti. Tarkoittaa käytännössä sitä, että mokkula saa osoitteen Elisan sisäverkosta eikä ns. julkista ip:tä. Helppo havaita katsomalla saatua Subnetmask arvoa, joka on 255.255.255.255.
- SS-Nord
Jaa, mulla mokkula toimii moitteetta, en mieti mitään natti juttuja, miksi sinunkaan pitäisi niitä funtsia, surffaat vaan ja annat nattien tai ei nattien olla omissa oloissaan.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ootko nainen noin mustis musta
Onhan se toki imartelevaa kun olet kaunis ja kaikkea muutakin, mutta ehkä vähän kummallista, kun ei varsinaisesti olla t937577- 374027
- 473576
- 2412961
Kauan säkin jaksoit
Minun perässä juosta. Kunnes pahoitit mielen. Kuinka monta anteeksipyyntöä olet vailla? 🧐402702- 452532
- 1322461
Askanmäessä Huippu esitys
Kävimme Ystävien kanssa Askanmäen kesäteatterissa. Kaikki tykättiin esityksestä aivan valtavasti. En varmaan koko vuonna212454Miksi kaipaat
Ja olet elämässäni vielä kaiken tämän jälkeen? Eikö kaikki ole jo selvää välillämme?292399Häiriköinti
Sinä joka rälläsit viime yönä aamuun klo. 00 :04 koulun pihassa ja pitkin kyliä. Rekkari ylhäällä. Terv. Kerrostalon as252195