Naisystäväni kysyi onko mulla suvussa joku aatelinen kun käyttäydyn kun sellainen. Olen kuulemma sivistynyt, diplomaattinen, puhun monimutkaisesti, itsekäs, ylimielinen, kunkkuasenne, en välitä muiden tunteista, en koskaa tunnusta mitään tai pyydä anteeksi. (horoskooppi Vaaka)
En ole tätä kertonut naisyställeni, mutta on olemassa tieto, että isoisäni (syntyi avioliiton ulkopuolella 1903) isä olisi ollut silloisessa tsaarin armeijassa suomessa palvellut puolalainen aatelinen upseeri. Hänen isänsä ei häntä mitenkään kasvattanut vaan hylkäsi tai ei edes tunnustanut lastansa.
Onko mahdollista, että jotain olisi periytynt vai onko vain huuhaata? Naisystäväni on äärettömän intuitiivinen ihmissuhdesioissa.
Naiseni väittää aateliseksi
2
104
Vastaukset
- Project-Me
Ehkä olen liian tiukka tämän mielipiteeni kanssa, mutta en tosiaan usko, että tuossa olisi mitään perää, että persoonallisuus ylipäätään periytyisi geenien kautta. Ihmisen "persoonallisuus" muokkautuu kokonaan sen mukaan miksi muut ihmiset ja maailma ovat jonkun luonneet, ellei sitten ole päässyt menneistä ja negatiivisista asioista itsessään irti itsensä löytämisen kautta, silloin on jo mahdollisuus päättää, että millainen ihminen haluaa olla.
Ja eköhän tuo ole liian julmaa yleistämistä, että aateliset olisivat "tuollaisia" ja olet sinäkin varmasti jo sen verran kypsä, että anteeksi opit pyytämään. Mutta kumminkin, hirveän kiinnostavalta tuo sukutarinasi kuullosti ! :) - 545454tttt
et ole aatelinen. jätä haaveilu
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1241741
NO NIIN !!!
Totuus Ukrainan sodan todellisista ja oikeista juurisyistä alkaa nyt näköjään paljastua lopultakin. https://www.youtube6791656Se helpottaisi oloa jos
Se toinen tietäisi että molemmat tykkäämme toisistamme. Se on asia mikä vaivaa ja ahdistaa minua vaikka tilanne olisikin881467Palsta kysely..
Mikä on mielestäsi hyvä ikäero parisuhteessa? Tulevassa/kuvitteellisessa tulevaisuuden suhteessa, voisitko harkita ”ott1651343Trumpin hallinto hiljentää mediaa USA:ssa
Tuo paskahallinto on sananvapauden vihollinen, vaikka Vancen idiootilla oli otsaa syyttää eurooppalaisia sananvapauden p3231305Sä et pääse yli, mä en pääse yli
Jäädäänkö kuinka pitkäksi aikaa kärvistelemään omissa kuplissa näihin tunteisiin vai aletaanko puskemaan jo tätä läpi. V1231298- 431268
- 251215
- 671165
Haluaisin nainen vain välillä heilutella peittoa sinun kanssa
Mutta kuitenkin oltaisiin uskollisia toisillemme.611142