MItä teen?? Onko se ihastunut vai?

Samevapaa

Miten mun tulisi ajatella?HYvän ystävän (miehen) vaimosta....

Eli kun olemme kolmestaan, hän heittää läppää, puhuu normaalisti ja on ns. kanssakäymisissä mun kanssa.

Mutta kun sen mies ( joka on siis kaverini) ei ole paikalla, hän on hyvin virallinen ja minusta jopa tuntuu että tunteeko hän minua vaiko ei...en saaa hänestä selvää, mistä tämä voi johtua?

nimim. epätietoinen

3

534

Vastaukset 3

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • e5y7jr6ku

Olet itse ihastunut tuohon naiseen ja haet hänestä tietoisesti ihastumisen merkkejä.
      Arvaappa vain kuinka yleistä tuo on :)

Se että hän on HYVÄN kaverisi vaimo (??) pitäisi laittaa sinulle heti pillit pussiin.

• Ihan normia tuo

Jotkut ihmiset toimii vain niin että ne tarvitsevat jonkunlaisen "moottorin" eli tässä tapauksessa miehensä että voi ns. heittää läppää. Omassakin kaveripiirissä on monia sellaisia ihmisiä jotka esim. parhaan kaverin ollessa läsnä ovat suuna ja päänä. Mutta sitten jos se kaveri lähtee käymään jossain tai ei ole paikalla, he ovat melko hiljaisia.

• man man in hell

Kuormasta ei syödä ja kavereiden puolisot jätetään rauhaan..tai muuten on nokka kipee..

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mikä sua mies vaivaa?

Siis oikeasti.
      Ikävä
      81
      1324
    2. 72
      1194
    3. Mitä vuosimallia kaivattusi on?

🤣🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      79
      1051
    4. 95
      889
    5. Jasmin vauhdissa

Kyllä pitää Jassulla kiirettä, kun yhtenään menoa mun äidin, isäpuolen ja Markon kanssa Ossianin ollessa tietysti sulois
      Kotimaiset julkkisjuorut
      257
      827
    6. Kuinka hyvin te sopisitte

Toisillenne vai sopisivatko ollenkaan? Mitä eroja
      Ikävä
      49
      767
    7. Onko kaivattusi

seksuaalisesti vetovoimainen?
      Ikävä
      29
      759
    8. Vinkkiä miehelle

Huomenna olen kuudesta eteenpäin kotona, yksin… Pääsetkö/uskallatko tutustua?
      Ikävä
      55
      693
    9. Miksi et halua kaivattusi

kanssa suhteeseen? Onko jokin syy vaikka rakastat häntä?
      Ikävä
      72
      669
    10. 44
      612
    Aihe