Lähdössä sunnuntaina nyciin ja kai se yksi päivä on pyhitettävä ostoksille. Missä mahtaa olla paras tarjonta/valikoima miesten merkki vaattetia(tommy hilfiger, hugo boss, calvin klein yms..)? Löytyykö ihan manhattanilta vai pitääkö lähteä pidemmälle outlettiin? Entä minkä hintasia on paidat/hupparit noin yleensä? Ensinmäistä kertaa menossa nyciin, siksi kyselen...
Miesten merkki vatteita mistä?
2
250
Vastaukset
- eryccvn3
Fifth avenuella on noiden kaikkien merkkien omat liikkeet ja muutamia tavarataloja joista löytyy myös.
Käy myös Macy:llä jos haluat vähän halvemmalla. - matkailija-x
Etsi osoitteesta www.maps.google.com Manhattan ja sen jälkeen laita hauksi etsimäsi merkki, saat näkyviin kaikki merkin liikkeet Manhattanilla. Kysymilläsi merkeillä on useampia liikkeitä ympäri Manhattania. Edellisen kirjoittajan suosittelema Macy's on hyvä vaihtoehto, siellä on jatkuvasti erilaisia alennusmyyntejä sekä 10% alennuskortti turisteille.
Boss on saksalainen merkki, joten sen vaatteet eivät välttämättä ole edullisempia kuin Euroopassakaan, tosin alhaisempi vero voi tuoda vähän etua.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854970- 962953
- 432846
- 1992402
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj292050- 1331969
- 1781570
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161501Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51379- 171315