mulla jo aikaisemmin todettu masennus ja lisäksi diagnoosi ahdistushäiriö. Olen tässä viimisen vuoden voinut suhteellisen hyvin. olen käynyt normaalisti töissä jne. mutta nyt kevään mittaan olen huomannut että masennus oireet ovat palanneet. olen koko ajan väsynyt, en saa mitään tehtyä aloite kyky kadoksissa, olen laihtunut jo useamman kilon ruokahaluttomuuden takia, lisäksi mua ahdistaa kaikki mahdollinen. ajattelin tossa vapun jälkeen mennä lääkärille, luultavasti tarvitsen tuohon ahdistukseen jotain, mutta tuota sairaslomaa olen miettinyt, tunnen tosiaan tarvitsevani sitä sillä olen jotenkin niin loppu kaikkeen. mitä olette sanoneet saadessanne hieman pitempiä lomia kun vain tuon kaksi viikkoa? kahdessa viikossa kun en tätä saa hoidettua tiedän jo entuudestaan. viimeksi taisi mennä kolmisen kuukautta kun alkoi taas elämä olee suht normaalia. Kun se vaan saa huonomman olon kun joutuu ravaamaan... ja ei se pääkään siinä lepoa saa kun joutuu miettimään pitääkö mennä töihin vai ei ...
tarvitsen sairaslomaaaa
1
51
Vastaukset
- Apua löytyy varmasti
Hei,
Jos mahdollista kannattaisi käydä psykiatrin vastaanotolla. Olen sitä mieltä, että ymmärtävät parhaiten loman tarpeen ja myös sen ettei pari viikkoa riitä.
Kun psykiatri kuuntelee tilanteesi, niin tuskin tarvitsee mitenkään erityisesti perustella sairausloman pituutta.
Ja muutenkin heiltä löytyy varmasti apua tilanteeseen, mutta jos vaikea päästä niin nopeasti psykiatrille, niin kyllä tavallisenkin lääkärin pitäisi ymmärtää tilanne. Mut jatkoa ajatellen kuitenkin kannattaisi myös mennä keskustelemaan psyykkisen puolen henkilöiden kanssa, alussa vaikka psykologin, jos psykiatrille ei pääse. Yleensä työterveydenkin kautta voi päästä psykogille/psykiatrille. Itse sain samankaltaisessa tilanteessa psykiatrilta kahden kuukauden sairausloman, tosin olin käynyt säännöllisesti jo pidempään harvakseltaan hänen vast.otollaan ja oli ollut lääkitystäkin.
Yksityisen puolen psykiatreille pääsee varmaankin nopeammin ja psykologeille hyvinkin pian, ainakin tällä seudulla. Tsemppiä ja aurinkoista kevättä.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1291343
- 100861
- 75693
- 50587
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa12493ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40474Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m153451Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..30407Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;175384- 25381