Turvetta Väyrynen turvetta

11+10

Paavo Värynen kirjoitaa blogissaan loistavan katsauksen Suomen taloushistoriaan ja tulevaisuuden menestysaloihin. Suomen menestys globaalissa talouskilpailussa on tulevaisuudessa turpeen, nurmiviljelyn ja sahojen varassa...ei hyvältä näytä Väyrys-Suomen tulevaisuus.

Muu blogi onkin sitten Holkerin haukkumista, sehän on vihdoin helppoa koska Holkeri menehtyi jonkin aikaa sitten. Holkeristahan tuli päämisnisteri silloin kun Väyrynen yritti juonia kassakaappisopimuksilla itselleen pääministerin postin ohi presidentin, jonka valtaoikeuksiin silloin vielä kuului pääministerin nimittäminen. Koivistoahan Väyrynen ei voi haukkua koska Koivisto on vielä hengissä, saattaisi ottaa nokkaansa oikein kunnolla jos Koivisto taas antaisi "Isänkädestä"...



http://www.vayrynen.com/blogi-1/suomi-vihreiden-elinkeinojen-suurvallaksi

8

109

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Väyrynen ei ole tässä ajassa. Hän on jäänyt ajatuksissaan täysin 70-luvun viinanhuuruisiin Neuvosto-Suomen aikoihin. Tuo blogi on hieno esimerkki tästä ja osoittaa Väyrysen olevan täysin kuutamolla.

    • 1+11+1

      "Suomen menestys globaalissa talouskilpailussa on tulevaisuudessa turpeen, nurmiviljelyn ja sahojen varassa"

      ...Kalankasvatus unohtui...

      • ei vanhuus yksin tul

        Onkohan Väyrysellä jo samasuuntaisia oireita kuin Kekkosella 70-luvulla. Kyllä kai Suomen menestys perustuu tulevaisuudessakin vientiteollisuuteen. Turpeesta, nurmiviljelystä ja sahateollisuuden tuotteilla ei suurta siivua saada vientimarkkinoilla. Elektroniikka-, metalli-, puu-.kaivos-, matkailuteollisuus yms antavat Suomelle menestystä.


      • 13+29
        ei vanhuus yksin tul kirjoitti:

        Onkohan Väyrysellä jo samasuuntaisia oireita kuin Kekkosella 70-luvulla. Kyllä kai Suomen menestys perustuu tulevaisuudessakin vientiteollisuuteen. Turpeesta, nurmiviljelystä ja sahateollisuuden tuotteilla ei suurta siivua saada vientimarkkinoilla. Elektroniikka-, metalli-, puu-.kaivos-, matkailuteollisuus yms antavat Suomelle menestystä.

        Niinpä niin, Väyrynenhän hyökkää myös kaivosteollisuutta kohtaan...

        ja kantaa nyt sitten myös pressanvalien jälkeen kovasti kaunaa cityvihreille- hävisihän Väyrynen nimenomaan cityvihreä Haavistolle presidentinvaaleissa.

        Ainakin vahvistuu käsitys Väyrysen kaunaisuudesta, riidanhaastajan mainekin näyttää olevan aikalailla totuudenmukainen...

        Voisiko Väyrynen ottaa iskulauseekseen vaikkapa:

        Väyrysen Paavo - Keskustan johtoon suomettumista, kaunaa ja riidanhaastamista jo neljänkymmenen vuoden kokemuksella.


    • jo on sekaisin

      Ihan oikeesti, nyt alkoi oikein pelottamaan jos tuollainen muinaisjäännös pääsee yhtään mihinkään...huh mitä tekstiä, kantaa kaunaa kolmekymmentä vuotta vanhoista asioista ja puhuu kuin Suomi-Neuvostoliitto seuran pääsihteeri 1970-luvulla...

    • Edesmenneen valtiomies Harri Holkerin herjaaminen on ala-arvoista ja osoittaa millainen nilkki Paavo Väyrynen on.

    • reijo väliahde

      Väyrynen ei ole täysissä sielun ja ruumiin voimissa.

      • suuruusharhaa

        Onko Väyrysellä grandioosi? se tarkoittaa että luulee itsestään liikoja, on ns suuruudenhullu eikä tajua realiteetteja. Kun aikoinaan on julistanut olevansa jumalan valittu johtajamaan suomen kansaa niin täsmää.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      120
      1301
    2. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      122
      1163
    3. Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta

      Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä
      Ruoka ja juoma
      48
      1133
    4. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      138
      1013
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      99
      853
    6. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      317
      802
    7. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      82
      714
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      636
    9. Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen

      Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist
      Ikävä
      49
      619
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      592
    Aihe