Paavo Värynen kirjoitaa blogissaan loistavan katsauksen Suomen taloushistoriaan ja tulevaisuuden menestysaloihin. Suomen menestys globaalissa talouskilpailussa on tulevaisuudessa turpeen, nurmiviljelyn ja sahojen varassa...ei hyvältä näytä Väyrys-Suomen tulevaisuus.
Muu blogi onkin sitten Holkerin haukkumista, sehän on vihdoin helppoa koska Holkeri menehtyi jonkin aikaa sitten. Holkeristahan tuli päämisnisteri silloin kun Väyrynen yritti juonia kassakaappisopimuksilla itselleen pääministerin postin ohi presidentin, jonka valtaoikeuksiin silloin vielä kuului pääministerin nimittäminen. Koivistoahan Väyrynen ei voi haukkua koska Koivisto on vielä hengissä, saattaisi ottaa nokkaansa oikein kunnolla jos Koivisto taas antaisi "Isänkädestä"...
http://www.vayrynen.com/blogi-1/suomi-vihreiden-elinkeinojen-suurvallaksi
Turvetta Väyrynen turvetta
8
109
Vastaukset
Väyrynen ei ole tässä ajassa. Hän on jäänyt ajatuksissaan täysin 70-luvun viinanhuuruisiin Neuvosto-Suomen aikoihin. Tuo blogi on hieno esimerkki tästä ja osoittaa Väyrysen olevan täysin kuutamolla.
- 1+11+1
"Suomen menestys globaalissa talouskilpailussa on tulevaisuudessa turpeen, nurmiviljelyn ja sahojen varassa"
...Kalankasvatus unohtui...- ei vanhuus yksin tul
Onkohan Väyrysellä jo samasuuntaisia oireita kuin Kekkosella 70-luvulla. Kyllä kai Suomen menestys perustuu tulevaisuudessakin vientiteollisuuteen. Turpeesta, nurmiviljelystä ja sahateollisuuden tuotteilla ei suurta siivua saada vientimarkkinoilla. Elektroniikka-, metalli-, puu-.kaivos-, matkailuteollisuus yms antavat Suomelle menestystä.
- 13+29
ei vanhuus yksin tul kirjoitti:
Onkohan Väyrysellä jo samasuuntaisia oireita kuin Kekkosella 70-luvulla. Kyllä kai Suomen menestys perustuu tulevaisuudessakin vientiteollisuuteen. Turpeesta, nurmiviljelystä ja sahateollisuuden tuotteilla ei suurta siivua saada vientimarkkinoilla. Elektroniikka-, metalli-, puu-.kaivos-, matkailuteollisuus yms antavat Suomelle menestystä.
Niinpä niin, Väyrynenhän hyökkää myös kaivosteollisuutta kohtaan...
ja kantaa nyt sitten myös pressanvalien jälkeen kovasti kaunaa cityvihreille- hävisihän Väyrynen nimenomaan cityvihreä Haavistolle presidentinvaaleissa.
Ainakin vahvistuu käsitys Väyrysen kaunaisuudesta, riidanhaastajan mainekin näyttää olevan aikalailla totuudenmukainen...
Voisiko Väyrynen ottaa iskulauseekseen vaikkapa:
Väyrysen Paavo - Keskustan johtoon suomettumista, kaunaa ja riidanhaastamista jo neljänkymmenen vuoden kokemuksella.
- jo on sekaisin
Ihan oikeesti, nyt alkoi oikein pelottamaan jos tuollainen muinaisjäännös pääsee yhtään mihinkään...huh mitä tekstiä, kantaa kaunaa kolmekymmentä vuotta vanhoista asioista ja puhuu kuin Suomi-Neuvostoliitto seuran pääsihteeri 1970-luvulla...
Edesmenneen valtiomies Harri Holkerin herjaaminen on ala-arvoista ja osoittaa millainen nilkki Paavo Väyrynen on.
- reijo väliahde
Väyrynen ei ole täysissä sielun ja ruumiin voimissa.
- suuruusharhaa
Onko Väyrysellä grandioosi? se tarkoittaa että luulee itsestään liikoja, on ns suuruudenhullu eikä tajua realiteetteja. Kun aikoinaan on julistanut olevansa jumalan valittu johtajamaan suomen kansaa niin täsmää.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1201301
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1221163Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä481133- 1381013
- 99853
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten317802Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82714Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap54636Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist49619Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j64592