Konventtikutsut

konvasurffari

onko jo näköhavaintoja niistä?
onko netissä näkyvissä?

15

204

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • heartless I

      Kuulemma konventtien TEEMA on
      "Varjele sydäntäsi" ?

      • :D

        Komee mies toi Jesse... aah... kuola valuu suupielistä.


    • extremetodistajat

      Missähänpäin Venäjällä olis konventteja?
      Nämä "venäläist todistajat"
      ovat ihan toisenlaisia kuin. esim Suomessa?

      Ainakin Russian TV:n mukaan....
      http://youtu.be/ldybL1foBE0

    • The Invitation

      Mitä, eikö kukaan ole vielä kutsua nettiin ladannut ?

    • Guard Your Heart

      Varjele sydäntäsi......
      (Sananlaskut 4:23)
      ---. Oi, sydäntäsi varjele,
      se johtaa elämään.
      Kun meidät tutkii Jehova,
      hän näkee sisimpään.
      Voi sydän olla toivoton
      ja harhaan johdattaa.
      Siis mielen anna sydäntä
      ain hyvään opastaa.......

      http://youtu.be/Exo1IhJPXow

    • 18.32
    • Waiting it...
    • "Waiting it...." You tubessakin on myös paljon muutakin Jehovan todistajista.
      Valtakunnan lauluja eri instrumenteilla soitettuna, kuoron laulamana ja paljon
      muuta. Eri puolilta maailmaa nämä kaikki eri ohjelmat.
      Eri konventeistakin on eri pituisia "pätkiä "

    • Vinohaarukka

      Eiköhän se ole jo virallinen kutsu mikä löytyy jw.org sivuston lookup tabin hausta, eli sieltä löydät ensi kesän kuuden konventin pitopaikat ja ajankohdat.

      • tutkija/ opiskelija

        Siis se kutsu olisi kiva nähdä jota jaetaan ovelta ovelle.
        En ole kotona päivisin ja postiluukussa on lappu "ei mainoksia kiitos"
        joten ei jätä jt kutsua siitä.

        En nyt ihan viittis henk.koht. lähtee kutsua pyytelemään, etteivät innostu liikoja minusta luulemaan ;)
        Aihe siis kiinnostaa, kuvat kertovat myös paljon...

        Viimevuotinen kutsu netistä kyllä löytyi :)
        http://youtu.be/nhFDwox8AXc


    • västäräkki

      Milloin se kutsujen jakelu alkaa?

    • inviting

      Onks siis tiatoo?

      • 14

        enipati?


    • innokas odotus

      Konventeissa on kivaa
      tavata Ystäviä pitkästä aikaa, kesän merkeissä ;)

    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1621
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1206
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      59
      1092
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      187
      898
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      41
      807
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      740
    7. 67
      728
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      33
      671
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      644
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      78
      598
    Aihe