Kun näin tämän kuvan suomi24 sivulla, hätkähdin, koska se voisi olla kuva minusta. Minulla ei siis ole rintoja lähes ollenkaan ja tuollainen kireä toppi päällä, näyttäisin juuri tuolta.
Olen yli 30-vuotias ja eronnut. Minua on jo pitkään huolettanut se mitä mahtaa tuleva seksikumppanini olla mieltä vartalostani ja onko rinnattomuus miehelle sellainen kynnyskysymys, että ei välttämättä halua enää tavata tai juttu kariutuisi siihen?
Yritän kovasti vain uskoa, että kyllä minä vielä löydän jonkun joka rakastuu minuun sellaisena kuin olen, mutta olisi kiva kuulla miesten mielipiteitä, kun nyt tuo kuvakin löytyi, joka selittää tilanteen.
Mitä miehet ajattelee rinnattomista naisista?
19
824
Vastaukset
- JermuJNS
En kyllä nyt näe mitään kuvaa missään, mutta ei ne rinnat naista tee. Kyllä se pään sisältö kuitenkin taitaa eniten merkata.
- 3233
Niin, mitä pään sisältöön tulee niin olennaisinta on siis se, että nainen on aktiivinen sängyssä...haluaa tehdä aloitteita, olla päällä jne.
Jos nainen on juuri sellainen, niin silloin ei ole niin paljon väliä vaikka rinnat olisivatkin pienet.
- KJjr
Jotkut pitävät pienistä, toiset isommista. Turhaan mietit asiaa, jos kemiat ok. Kuvaa ei tosiaan ole, mutta kyllä pienet rinnat monesti tosi kauniit!
- true love for all?
http://aijaa.com/0097610094127
Tässä siis se kuva jota tarkoitin.
Ja kiitos kommenteista. Mielettömän paljon rohkaisee jo ihan tuntemattomankin sanomana tuo, että kyllä kaikki järjestyy, jos kemiat kohtaa. Kiitos!- Tsingsis kaani
Ei haittaa yhtään mitään, paree vaan!
- mies miettimässä
Tuo olematonrintainen nainen näyttää kauniille. Mielestäni hänelle sopii noin pienet rinnat. Itse kokisin seksikkäänä, jos nainen noin pienillä rinnoilla on ilmanrintsikoita topissa, rintoihin tulee pientä "eloa" ja ne on siksi hyvin aistikkaat ja seksikkäät. Jos on sen verran isommat rinnat että ei voi olla ilman rintsikoita, ni rintsikat peittää juuri sen "elävyyden" joka paljaiden tissien kohdalla on
Tuollaiset topit ilman rintsikoita on oikeasti hot! Naisesta tulee hyvin intiimi herkkä vaikutelma. Joka voi olla jopa parempi kuin isompi rintaisella, joka joutuu peittelemään itseään.
Pienirintaisuus on erityinen hyve siinä kuin jokin muukin, varsinkin kun rinnat on erittäin pienet ni tuo erityisyys voi useimpien mielestä olla seksikästä.
Pienistä rinnoista kannattaa ottaa kaikki irti ja nauttia siitä mitä on. Ei pompi eikä hölsky. - Anonyymi
mies miettimässä kirjoitti:
Tuo olematonrintainen nainen näyttää kauniille. Mielestäni hänelle sopii noin pienet rinnat. Itse kokisin seksikkäänä, jos nainen noin pienillä rinnoilla on ilmanrintsikoita topissa, rintoihin tulee pientä "eloa" ja ne on siksi hyvin aistikkaat ja seksikkäät. Jos on sen verran isommat rinnat että ei voi olla ilman rintsikoita, ni rintsikat peittää juuri sen "elävyyden" joka paljaiden tissien kohdalla on
Tuollaiset topit ilman rintsikoita on oikeasti hot! Naisesta tulee hyvin intiimi herkkä vaikutelma. Joka voi olla jopa parempi kuin isompi rintaisella, joka joutuu peittelemään itseään.
Pienirintaisuus on erityinen hyve siinä kuin jokin muukin, varsinkin kun rinnat on erittäin pienet ni tuo erityisyys voi useimpien mielestä olla seksikästä.
Pienistä rinnoista kannattaa ottaa kaikki irti ja nauttia siitä mitä on. Ei pompi eikä hölsky.Eikös se rintojen pom ppiminen tekee seksisyyttä, ku mies nautti katselusta.
- hdhfhdgmies
siskollani on samanlaiset "rinnat" kuin kuvassa joten näen usein myös livenä ne pienet kohoumat puserossa joten tiedän että tuommoset rinnat panee miettimään("mitä helvettiä eiks tolla oo rintoja ollenka"),nuokin menettelee jos muu kroppa on sopusuhtainen rintoihin nähen eli melkosen hoikka naisen pitää olla että noista ei tule kovin pahaa turnoffia miehelle,naisellisuutta siinä tietysti hiukan menettää kun on noin pienet rinnat mutta toisaalta ei kukaan mies voi olla tuomitsemassakaan tälläsestä koska eihän sille kukaan mitään voi että on syntynyt pienirintaisena,pienimunainen mies voi olla samankaltaisissa itsetunto ongelmissa jatkuvasti
- kynnyskysymys
”........onko rinnattomuus miehelle sellainen kynnyskysymys, että ei välttämättä halua enää tavata tai juttu kariutuisi siihen?”
Ei se rintojesi koko miehelle ole kynnyskysymys, keskenkasvuisille ehkä.
Minulle riittää toimivat nännit naisella. Pienet pysyy pitempään kauniina.
Kynnyskysymykseksi voi nousta se jos rintasi aiheuttavat itstunto-ongelmia. - YÖKKK
Näyttäähän se ihan kuin 10-vuotiasta poikaa panis. Erektio menisi kyl heti.
- dsöfdööf
Eipä oo kukaan valittanut, mulla on aikalailla tuollaiset. Kiinnostuneita miehiä on riittänyt ja tisseistä tykätty.
Mä olen samaa mieltä siitä, että pieniä tissejä inhoavat ovat yleensä keskenkasvuisia amiksia. En mä muuten näin yleistäisi, mutta tapa millä pienten tissien inhoajat tuovat sen esiin osoittaa heidän keskenkasvuisuutensa, ei se pitävätkö he pienistä tisseistä vai eivät. Pienten tissien ystävät harvemmin julistavat miten on HYI YÖK OKSETTAVAA jos on isot utareet, vaikka he itse pitävätkin enemmän pienistä. Tästä syntyy vaikutelma, että ne jotka eivät tykkää pienistä tisseistä ovat usein jotenkin kehityksessään yläastetasolle jääneitä.
- True love for all?
Kiitos nimim. "Mies miettimässä", tuo kohta tekstistä erityisesti antoi minulle varmuutta. Otan tuosta uuden ohjeen elämääni, jolla saan itsetuntoni kasvamaan ja pyrin muistamaan tuon kun kohtaan jonkun miehen. Tosi kauniisti sanottu.
Ja kiitoksia todella paljon kommenteistanne. Sain niistä taas voimaa nostaa pään pystyyn ja sitä jotakuta odotellessa.
En ole koskaan ottanut suurta kompleksia itselleni rintojeni koosta, mutta parin lapsen jälkeen ja nyt eronneena sitä alkaa katsoa itseään taas kriittisesti kun olisi aloitettava uusien ihmisten tapailu uudelleen ja treffailu sekä sen myötä se seksi-elämä. Kyllä se pistää pelottamaan ja itsetunto on aika alhaalla, kun ei ole pitkiin aikoihin ollut näiden kuvioiden edessä.
Yritän siis jatkaa vahvana eteenpäin ja uskoa siihen että löydän vielä jonkun joka pitää rintojani (rinnattomuuttani?) seksikkäänäkin. :) - Muut jaaritelkoot
Miehenä ilmoitan lyhyesti, että rintojen koolla ei ole väliä.
- Käänteisverto
Noh periaatteessa voisi aloittaja kysyä itseltään että passaako pienimunainen mies kumppaniksi ?
- ibu5dd
Voihan olla lutusia tollaset!
Jotkut tykkäis nähdessään... - 8+9
Mitä pienemmät rinnat, sitä kiihottavampaa!
- Jokuvain78
Tuo kuvan nainen näyttää tuolta osin minusta erittäin hyvälle.
Ei ne rinnat naista tee vaan se kuinka nainen niitä isoja/pieniä/whatever rintojaan kantaa. Tai ylipäätään koko kroppaansa ja minuuttaan. Itseasiassa näillä yleisesti muka hotteina pidetyillä naisilla on hirveän usein jotain suuria epävarmuuksia itseään ja omaa seksuaalisuuttaan kohtaan.
Kiihottavin tapaus oli ehdottomasti nainen, joka ei yleisesti ajatellen ollut miltään osin mikään tarujen prinsessa. Nainen oli kuitenkin hyvin avoin ja varma itsestään niin henkisesti kuin fyysisestikkin, että jo yksinään se oli kiihottavaa.
Itseasiassa nykyään nämä yleisesti prinsessoiksi mielletyt eivät sytytä yhtään vaan tavalliset arkiset naiset, jotka uskaltavat olla naisia. Omituista on myöskin se, että ne jotka uskaltavat olla sitä mitä ovat, ovat myös kauniita.
Ole huoleti siis. Sulla on hyvät tissit. - Anonyymi
En ole tisseistä jurikaan kiinnostunut. Peppu, lantio, maha ja miellyttävä naama, kivalla pilkkeellä silmissä, on mulle se juttu
- Anonyymi
AP oli 13 vuotta sitten "yli 30-vuotias ja eronnut".
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 2124283
Ja taas ammuttu kokkolassa
Kokkolaisilta pitäisi kerätä pois kaikki ampumaset, keittiöveitset ja kaikki mikä vähänkään paukku ja on terävä.202266Tekisi niin mieli laittaa sulle viestiä
En vaan ole varma ollaanko siihen vielä valmiita, vaikka halua löytyykin täältä suunnalta, ja ikävää, ja kaikkea muuta m1052172Miksi ihmeessä?
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek341829- 1811594
Erika Vikman diskattiin, tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek
Erika Vikman diskattiin, ei osallistu Euroviisuihin – tilalle Gettomasa ja paluun tekevä Cheek https://www.rumba.fi/uut261511Kuinka kauan
Olet ollut kaivattuusi ihastunut/rakastunut? Tajusitko tunteesi heti, vai syventyivätkö ne hitaasti?1111283Pitääkö penkeillä hypätä Martina?
Eivätkö puistonpenkit ole istumista varten.Ei niitä kannata liata hyppäämällä koskaa likaantuvat eikä siellä kukaan niit2201235- 391202
Maikkarin tentti: Orpo jälleen rauhallinen ja erittäin hyvä, myös Purra oli hyvä
Lindtman ja Kaikkonen oli kohtalaisia, sen sijaan punavihreät Koskela ja Virta olivat taas heikkoja. Ja vastustavat jalk1331170