itse aloitin nuolemisen jalon taidon niin että tytsin ottaessa kullia suuhun ite työntelin salmiakkitikkaria pilluun ja siitä välillä omaan suuhun.aika tahmaista touhua mutta aika kivasti neito kastui...sitten tikkari kokonaisuudessaan pilluun,auton penkin kaato,likka seljälleen ja sitten tikkarin ulosveto.aika irsasta nuolla salmiakkia valuvaa pillua..kannattaa kokeilla.
pikkari pilluun
simo sisu
7
752
Vastaukset
- simo sisu
no voi vittu,tikkari siinä piti lukea,sori kun tuli kirjoitusvirhe
- Anonyymi
Hönö do the stönö buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hönö do the stönö buaahaa
Delaa hönö.
- pikkaria_vakoon
toi tikkarijuttu ei enää oikee oo fiksu..... ei ainakaa jos sitä sit lipoo... mut tosta pikkarin työntämisestä vakoon on tietoa... mutta se ei oo suuseksiä vaan muuta
- fsdsfsf
Tekee varmaan hyvää alapäälle se sokerinen tikkari siellä. Ei tytölle sattumoisin tullut hiiva tuon jälkeen?
- Anonyymi
Kaikkee sinne pilluu ei oo järkee työntää!
- Anonyymi
Pidä sinä hönö homo se perseessäs. Älä tule hetero puolelle.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nainen, yrittäessäsi olla vahva olet heikoksi tullut
Tiedätkö mitä todellinen vahvuus on? Selviätkö, kun valtakunnat kukistuvat? Miten suojaudut kun menetät kaiken? :/2131732Miettimisen aihetta.
Kannattaa yrittää vain niitä oman tasoisia miehiä. Eli tiputa ittes maan pinnalle. Tiedoksi naiselle mieheltä.1411455- 761283
- 541173
- 741075
- 109999
Nainen miltä tuntuu olla ainoa nainen Suomessa, joka kelpaa ja on yheen sopiva minulle
Sydämeni on kuin muuri, valtavat piikkimuurit, luottamusongelmat, ulkonäkövaatimukset, persoonavaatimukset ja älykkyysva55970Kesän odotuksia hyrynsalmella
Kyllä kesällä hyrynsalmellakin on mahdollisuus osallistua kylän menoon monella tavalla . On kaunislehdon talomuseolla7963Just nyt mä
En haluais sanoa sulle mitään. Voisi vaikka istua vierekkäin hiljaa. Ehkä nojaten toisiimme. Tai maata vierekkäin, ilman53880- 82850