itse aloitin nuolemisen jalon taidon niin että tytsin ottaessa kullia suuhun ite työntelin salmiakkitikkaria pilluun ja siitä välillä omaan suuhun.aika tahmaista touhua mutta aika kivasti neito kastui...sitten tikkari kokonaisuudessaan pilluun,auton penkin kaato,likka seljälleen ja sitten tikkarin ulosveto.aika irsasta nuolla salmiakkia valuvaa pillua..kannattaa kokeilla.
pikkari pilluun
simo sisu
7
808
Vastaukset
- simo sisu
no voi vittu,tikkari siinä piti lukea,sori kun tuli kirjoitusvirhe
- Anonyymi
Hönö do the stönö buaahaa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hönö do the stönö buaahaa
Delaa hönö.
- pikkaria_vakoon
toi tikkarijuttu ei enää oikee oo fiksu..... ei ainakaa jos sitä sit lipoo... mut tosta pikkarin työntämisestä vakoon on tietoa... mutta se ei oo suuseksiä vaan muuta
- fsdsfsf
Tekee varmaan hyvää alapäälle se sokerinen tikkari siellä. Ei tytölle sattumoisin tullut hiiva tuon jälkeen?
- Anonyymi
Kaikkee sinne pilluu ei oo järkee työntää!
- Anonyymi
Pidä sinä hönö homo se perseessäs. Älä tule hetero puolelle.
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Useita puukotettu Tampereella
Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht2204239Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?
Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii692735Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava3932421- 472353
Meneeköhän sulla
oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua421629Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.
Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul5411371Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa
Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em961324- 571320
- 761301
Jumala puhui minulle
Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles1251186