Uteliaisuudesta kysyn, että ovatko skorpionit parisuhteessa uskollisia ja luotettavia?
Joskus hämmentää kun joissain skorpionien kuvauksissa lukee, että skopuja uskollisempia ei olekaan kun taas jotkut kuvaukset kuvailevat skorpionit hyvinkin petollisiksi ja salaileviksi tapauksiksi. Miten on, ovatko skorpionit siis uskollisia vai ei?
Skorpionien uskollisuus?
11
1738
Vastaukset
- CrystalFish
Miksi epäilet?
Jos ne rakastaa aidosti niin ovat varmasti uskollisia.
Mikäli tunnemeininki ei toimi tai koitat rajoitella niitä jolllain tavallla niin saattaa olla että pettävät ilman, että ilmrkään värähtää.
Mitä ikinä skorpparin kanssa teetkin, ole rehellinen ja aito.
Älä lue skorpioonien kuvauksia vaan lue ihmistä.Siitä tiedät parhaiten kun niiden silmistä näkee jo kaiken.....
Onnea matkaan, ne on ihania. - marraskuunTyttö
Skorpionihan elää kaikki tai ei mitään -periaatteella, eli siitä voi jo päätellä. Ei katso sormien läpi toisten sekoilua ja tyhmyyksiä, mikäli seurakset kohdistuvat skorpioniin tai hänen läheisiinsä.
Skorpioni ei ole muuten vain ehdoton tai piikikäs, skorpioni ei vain siedä epäoikeudenmukaisuutta, turhamaisuutta tai pinnallista ajattelutapaa. Kaikelle pitää olla jokin syvempi tarkoitus skorpionin elämässä, jolloin skorpioni vastaa takaisin syvällä omistautumisella ja kunnioituksella.
Sinun ei tarvitse palvoa maata skorpionin jalkojen alla tai immarrella häntä jatkuvasti, sillä skorpioni ei itse arvosta turhan päiväisiä kohteliaisuuksia eikä kestä pelkkää sanojen helinää ja sitä ettei ihmiset pysty seisomaan sanojensa takana tosipaikan tullen. Sano vain jos tarkoitat, kunnioita kanssaihmisiäsi ja ole rehellinen, siinä avain skorpionin sydämeen ja luottamukseen. Saat olla herkkä ja tunteellinen, mutta ole sitä aidosti aidosti. Teennäiset ihmiset ovat skorpionille kuin ilmaa, ihmissuhdepelurit ja vilpintekijät saavat maistaa sitten skorpionin myrkkyä;)- skorpparigirll
Puhut kuin omasta suustani. Juuri näin asia on oikeesti. Kaikki teennäinen tai kieroilu tai mielistely on vastenmielistä ja sen läpi näkee ja tuntee heti. Mutta avoin ja rehellinen tunteiden osoitus tai ele ja olemus otetaan 100% vastaan ja siihen vastatbn 100%sesti. Scorpioniin voi aivan varmasti luottaa mutta jos olet luottamuksen kerran menettänyt sitä on hyvin vaikea saada takaisin. Jos koskaan. Skorppari ei tietoin tahtoen petä mutta ja jos et ole rehellisyyden arvoinen...sen seuraukset ei ole enää pettämistä. . Simple as that.
- imil
En mä muista skorpioneista tiedä, mutta mä itse en ole koskaan pettänyt ketään parisuhteessa millään tavalla, ei sovi luonteeseeni. Nykyisessä parisuhteessani olen elänyt noin 15 vuotta. Aina olen myös muutenkin ollut sanani mittainen ja minulle uskotut salaisuudet yms. eivät ole eteenpäin kulkeneet. Epäoikeudenmukaisuutta en voi sietää, ehkäpä siksi löysinkin oikeustieteen parista oman alani.
- hieno merkki on
Skorpioni EI ole uskollinen. Mutta odottaa kumppanilta EHDOTONTA uskollisuutta. Ett silleeee.......
- skorppari nainen
olen skopu nainen ja ollut 30 vuotta kimpassa saman miehen kanssa, että ei me vissiin olla kovin uskollista sorttia, ainakin yksi kirjoittaja tuntuu tietävän koko maailman laajuisen tilanteen
- Haavoitettu ressukka
Mää oon tuosta kyl ihan samaa mieltä. Oon skorpionin kanssa, mutta en enää luota häneen, niin pahasti teki et kaivo kuoppaa mulle samalla itse kun syylisti mua kuopan kaivamisesta...Itse en hänelle ikinä niin tehnyt. Se siis siitä uskollisuudesta, petollisii, ilkeitä ja kieroja ku mitkä.
- malefemale
Onko skorpionimiesten tai skorpioninaisten uskollisuudella tai uskottomuudella jotain eroa?
onko nämä ominaisuudet yleisiä skorpioni merkisä NAISILA ailahtelvaisuus saata suutu pienestä vähän väliä hermoilee aivan tauotta ja asioihin ei sa varsianista suoraa vastausta oikestaan koskaa ja uskolisuudesta oisin vielä kysynyt SOPIIKO OINAS MIES JA SKORPIONI NAINEN yhteen mitä itse olen huomannut niin aika räiskyvää tämä on ollut
- Kukko....
Itsekehu haisee....
- silviisii1
Niin se haisee joka tähti merkin kohdalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.3076992Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill652089- 1751807
epäonnen perjantain rikos yritys
onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä151307- 1121257
Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa
- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 181691190Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"
Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie71176RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.
Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j541086Kirjoitin sinulle koska
tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j411041Martina pääsee upeisiin häihin
Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.288992