Skorpionien uskollisuus?

Totuuden hetki

Uteliaisuudesta kysyn, että ovatko skorpionit parisuhteessa uskollisia ja luotettavia?

Joskus hämmentää kun joissain skorpionien kuvauksissa lukee, että skopuja uskollisempia ei olekaan kun taas jotkut kuvaukset kuvailevat skorpionit hyvinkin petollisiksi ja salaileviksi tapauksiksi. Miten on, ovatko skorpionit siis uskollisia vai ei?

11

1581

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • CrystalFish

      Miksi epäilet?

      Jos ne rakastaa aidosti niin ovat varmasti uskollisia.

      Mikäli tunnemeininki ei toimi tai koitat rajoitella niitä jolllain tavallla niin saattaa olla että pettävät ilman, että ilmrkään värähtää.

      Mitä ikinä skorpparin kanssa teetkin, ole rehellinen ja aito.

      Älä lue skorpioonien kuvauksia vaan lue ihmistä.Siitä tiedät parhaiten kun niiden silmistä näkee jo kaiken.....

      Onnea matkaan, ne on ihania.

    • marraskuunTyttö

      Skorpionihan elää kaikki tai ei mitään -periaatteella, eli siitä voi jo päätellä. Ei katso sormien läpi toisten sekoilua ja tyhmyyksiä, mikäli seurakset kohdistuvat skorpioniin tai hänen läheisiinsä.
      Skorpioni ei ole muuten vain ehdoton tai piikikäs, skorpioni ei vain siedä epäoikeudenmukaisuutta, turhamaisuutta tai pinnallista ajattelutapaa. Kaikelle pitää olla jokin syvempi tarkoitus skorpionin elämässä, jolloin skorpioni vastaa takaisin syvällä omistautumisella ja kunnioituksella.
      Sinun ei tarvitse palvoa maata skorpionin jalkojen alla tai immarrella häntä jatkuvasti, sillä skorpioni ei itse arvosta turhan päiväisiä kohteliaisuuksia eikä kestä pelkkää sanojen helinää ja sitä ettei ihmiset pysty seisomaan sanojensa takana tosipaikan tullen. Sano vain jos tarkoitat, kunnioita kanssaihmisiäsi ja ole rehellinen, siinä avain skorpionin sydämeen ja luottamukseen. Saat olla herkkä ja tunteellinen, mutta ole sitä aidosti aidosti. Teennäiset ihmiset ovat skorpionille kuin ilmaa, ihmissuhdepelurit ja vilpintekijät saavat maistaa sitten skorpionin myrkkyä;)

      • skorpparigirll

        Puhut kuin omasta suustani. Juuri näin asia on oikeesti. Kaikki teennäinen tai kieroilu tai mielistely on vastenmielistä ja sen läpi näkee ja tuntee heti. Mutta avoin ja rehellinen tunteiden osoitus tai ele ja olemus otetaan 100% vastaan ja siihen vastatbn 100%sesti. Scorpioniin voi aivan varmasti luottaa mutta jos olet luottamuksen kerran menettänyt sitä on hyvin vaikea saada takaisin. Jos koskaan. Skorppari ei tietoin tahtoen petä mutta ja jos et ole rehellisyyden arvoinen...sen seuraukset ei ole enää pettämistä. . Simple as that.


    • imil

      En mä muista skorpioneista tiedä, mutta mä itse en ole koskaan pettänyt ketään parisuhteessa millään tavalla, ei sovi luonteeseeni. Nykyisessä parisuhteessani olen elänyt noin 15 vuotta. Aina olen myös muutenkin ollut sanani mittainen ja minulle uskotut salaisuudet yms. eivät ole eteenpäin kulkeneet. Epäoikeudenmukaisuutta en voi sietää, ehkäpä siksi löysinkin oikeustieteen parista oman alani.

    • hieno merkki on

      Skorpioni EI ole uskollinen. Mutta odottaa kumppanilta EHDOTONTA uskollisuutta. Ett silleeee.......

      • skorppari nainen

        olen skopu nainen ja ollut 30 vuotta kimpassa saman miehen kanssa, että ei me vissiin olla kovin uskollista sorttia, ainakin yksi kirjoittaja tuntuu tietävän koko maailman laajuisen tilanteen


      • Haavoitettu ressukka

        Mää oon tuosta kyl ihan samaa mieltä. Oon skorpionin kanssa, mutta en enää luota häneen, niin pahasti teki et kaivo kuoppaa mulle samalla itse kun syylisti mua kuopan kaivamisesta...Itse en hänelle ikinä niin tehnyt. Se siis siitä uskollisuudesta, petollisii, ilkeitä ja kieroja ku mitkä.


    • malefemale

      Onko skorpionimiesten tai skorpioninaisten uskollisuudella tai uskottomuudella jotain eroa?

    • onko nämä ominaisuudet yleisiä skorpioni merkisä NAISILA ailahtelvaisuus saata suutu pienestä vähän väliä hermoilee aivan tauotta ja asioihin ei sa varsianista suoraa vastausta oikestaan koskaa ja uskolisuudesta oisin vielä kysynyt SOPIIKO OINAS MIES JA SKORPIONI NAINEN yhteen mitä itse olen huomannut niin aika räiskyvää tämä on ollut

    • Kukko....

      Itsekehu haisee....

      • silviisii1

        Niin se haisee joka tähti merkin kohdalla.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      91
      6390
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      25
      2614
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      32
      2170
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      63
      1847
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1651
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      6
      1437
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1357
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      14
      1341
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1279
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1233
    Aihe