Joo eli kuten näistä varmaan toooodella tyhmistä kysymyksistä huomaa en tiedä kannabiksesta mitenkään paljoo :D
1. Oon käsittääkseni ymmärtänyt oikeen, että kannabis marihuana ja hasis on kaikki sitä samaa kannabista ? Ja että sitä hasista saa jostain siitä kasvin osasta ja se marihuana on sitä kasvin kukintoa? :D
2. Yhet tutut polttelee ja ne aina puhuu "kukasta" ja "lätkästä". Onko lätkä niinkun sitten sitä hasista ja kukka kukintoa? Oon muutaman kerran ollut myös paikalla missä jotkut on poltellu niin niillä on ollu semmosta vihreetä juttuu niin onko se sitten sitä kukkaa?
3. Poltetaanko kannabiksen lehtiäkin?
4. Miten jointti kääritään? Kääritäänkö/Voiko sen kääriä niinku kääris tupakasta sätkän vai pitääkö se jotenki eri lailla? :D
Kysymyksiä kannabiksesta!
jööööö93
2
481
Vastaukset 2
- 4erf
1. Kannabista nuo kaikki
2. Kukka on sitä mitä kannabis tuottaa ja hasis=lätkä=hasis. Vihreä voi olla kuivatettua lehteä tai kukkaa, väri on sama :) Hasis on taas tumaa rouhetta.
3. Lehdissä on THC:ta, tosin vähemmän ku kukassa.
4. Kvg "how to roll joint".- qftq
Ai on muka hasa sama asia ku lätkä?
Hasis on tehty kannabiskasvin hartsista.
Lätkä/läby/pelti on hasaa, jota on jatkettu kaikenlaisella paskalla.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä mieltä olet?
Miehestä jolla ei ole yhtään kaveria, ei facebookissa eikä livenä ja hän harrasta ja tekee kaiken yksin. Onko vähän outo1571470Muistakaa pojat tämä.
Mies joka haluaa naisen, löytää keinon. Ei epäröi eikä hämmennä. Tekee kaiken eteenne.1291170Muhun rakastuu kaikki naiset, mut mä en rakastu niihin
Mun vaatimustaso on 10+ Mut mua tavottelee 7+ naiset216869- 65791
Pahoin pelkään nainen
että pidät minua epäempaattisena, itsekeskeisenä, narsistisena ja kylmänä ihmisenä. Oletko koskaan ajatellut, että minus61699- 46665
- 51652
- 52572
Martina avaa suhdettaan
IL 22.7: Martina avaa suhdettaan nuoreen Muhikseen. Nyt on jo vakavaa, on käyty syömässä Itä-Helsingissä. Onkohan muutt187568- 76566