Elikkäs millaisia tuntomerkkejä huomaa ihastuneesta leijonamiehestä?
Luulenpa että kun itse tykkään yhdest (tosiujosta) Leijonamiehestä. Kaikki juorus sille et tykkään siitä -.-' Ni se ainaki tietää mun tunteet. Mutta Jos hän on ihastunut nyt minuun mistä sen huomaa!?! HUOM: (se Leijonamies on SUPER UJO!!)
Mitä merkkejä antaa..?
lemmikkig
2
285
Vastaukset
- tyttönen
Herran jestas, itselläni on melkein täsmälleen sama tilanne ! Haluaisin myös vastauksia : )
- Gaktus
Noo jos sitä sitte kirjottas tähänki listan -.-.... Ensinnäkin ois kiva tietää ikä.... no jos ootte vaikka jossai luokassa niin yleensä ujot leijonat kyynerpäähän nojaten hiuksien takaa vilkuilevat ja nolostuvat ja hermostuvat kun ole(t) lähettyvillä... Ei sitä kukaan pakkeja halua... Myös ylikiltti käyttäytyminen ja kehut ovat huomioonotettavia!!!! Juu en tiedä muuta tähän aiheeseen liittyvää sillä olen Ujo LEIJONANAINEN! Mutta leijonamiehistä on kokemusta ;)
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Miten Eerolan silmäkuvat voivat levitä muutamassa tunnissa ympäri maailmaa?
Seuraako koko maailma persujen ja erityisesti Eerolan somea reaaliajassa? Edes kansanedustajan itsemurha eduskuntatalos4726723Suomen kansa haluaa Antti Lindtmanista pääministerin
Lindtman on miltei tuplasti suositumpi kuin etunimikaimansa Kaikkonen. Näin kertoo porvarimedian teettämä kysely. http1983998Vain 21% kannattaa Lindtmania pääministeriksi
se on selvästi vähemmän kuin puolueen kannatus, mites nyt noin?1112553Miten löydän sinut
Ja saan sanottua kaiken mitä haluan sinulle kertoa? Ja kuinka kuuntelisit minua sen hetken? Kuinka voin ilmaista sen mit302164Moraaliköyhä S-ryhmä
S-ryhmä on kehystänyt Israel-boikottipäätöksen “ihmisoikeuslinjaukseksi”, mutta toteutus paljastaa sen onttouden: valiko1481521Yöllinen autolla kaahari Heinolan seudulla
Asukkaita häiriköivän nuoren herran autokaahaus keskustelu poistettu, onko jokin hyvävelijärjestelmä käytössä ?791376Vaikea tilanne
Hieman kolkuttaa omatuntoa, kun on osoittanut kiinnostusta väärää naista kohtaan. En ymmärrä miten toinen on voinut te861228- 711204
- 681196
- 481129