Hd- kanavat ei näy

CANAL+total

Elikkäs laitoin tuon Canal total paketin dna:lta ja minulla on Hd ready tv sekä kortti adapteri on CI . Mtv3 HD näkyy sekä 4HD, mutta Urheilu HD, Sport HD, Premier HD, Film HD eivät näy. MISSÄ VIKA? olen kokeillut ottaa korttia pois ja nollata TV:n ja hakea kanavat, mutta mikään ei auta. MITEN saan näkymään nuo HD kanavat.? Kellään muilla samoja ongelmia? Soitin aspaan mutta siellä ei tiedetty mistää mitään.

17

1789

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • HD rulaa

      Hyvin näkyy. Oot ite töppäillyt.

    • sama ongelma

      Mullakaan ei toimi, ostin toissapäivänä saman roskan ja first hd näkyy mutta urheilu hd ja muut ei näy. Haluaisin kattoo kohta suomi-ruotsi pelin hd:nä tehkää jotain mun asian eteen!

      • neuvoja kiitos.

        olisi kyllä mukava katsoo hd:nä ohjelmat kerta on mahdollisuus..kertokaa ihmeessä joku millä ratkaista ongelma!!


    • korttilinkitys

      Oletko muistanut linkitttää korttisi lukijan kanssa?

      • sama ongelma

        No ei se kai siitä voi olla kun osa canal hd maksukanavista näkyy


      • on linkitetty

        joo kortti on linkitetty..muut hd kanavat ei näy paitsi mtv3 hd sekä 4 hd..aika outoa.:s


    • HD-kanavat ei näy

      Kertokaaha joku miten saan kanavat näkymään? Olisi hyvä jos pääsisi kisat katsomaan teräväpiirtona!

      • hd kanavat ei näy

        eli ruudussa vain liikkuu teksti "muokkaussalattu" ja välillä siihen pomppaa teksti "tämä palvelu voidaan näyttää vain yhteensopivassa ci vastaanottimesa".


      • Teastutlaitteet.fi
        hd kanavat ei näy kirjoitti:

        eli ruudussa vain liikkuu teksti "muokkaussalattu" ja välillä siihen pomppaa teksti "tämä palvelu voidaan näyttää vain yhteensopivassa ci vastaanottimesa".

        http://www.testatutlaitteet.fi/ etusivulta:
        Ohjelmakortin ja päätelaitteen linkitys
        Maksullisen teräväpiirtosisällön katsomiseen tarvittava ohjelmakortti ja päätelaite on linkitettävä yhteen. Linkityksellä varmistetaan sisällönomistajien edellyttämä vahva sisällönsuojaus. Linkittävä (CI ) kortinlukija tai digiboksi ja ohjelmakortti on aina linkitettävä keskenään, vaikka katsottaisiinkin pelkästään normaalitarkkuuden kanavia.

        Löytyykö vastaanotin testatutlaitteet.fi:n Cable Ready HD tai Antenna Ready HD -listoilta? Kyseiseltä sivulta löytyy muutakin infoa korttilinkityksestä, jne. Lisäksi operaattorisi, jolta maksukortin olet hankkinut, auttaa näissä linkitysasioissa. Varaudu varmuuden vuoksi puolen tunnin jonotukseen näin ruuhka-aikana.


      • hd kanavat ei näy
        Teastutlaitteet.fi kirjoitti:

        http://www.testatutlaitteet.fi/ etusivulta:
        Ohjelmakortin ja päätelaitteen linkitys
        Maksullisen teräväpiirtosisällön katsomiseen tarvittava ohjelmakortti ja päätelaite on linkitettävä yhteen. Linkityksellä varmistetaan sisällönomistajien edellyttämä vahva sisällönsuojaus. Linkittävä (CI ) kortinlukija tai digiboksi ja ohjelmakortti on aina linkitettävä keskenään, vaikka katsottaisiinkin pelkästään normaalitarkkuuden kanavia.

        Löytyykö vastaanotin testatutlaitteet.fi:n Cable Ready HD tai Antenna Ready HD -listoilta? Kyseiseltä sivulta löytyy muutakin infoa korttilinkityksestä, jne. Lisäksi operaattorisi, jolta maksukortin olet hankkinut, auttaa näissä linkitysasioissa. Varaudu varmuuden vuoksi puolen tunnin jonotukseen näin ruuhka-aikana.

        Joo olen katsonut tuolta. Löytyy Cable Ready Hd listalta ja CI plus.. Kävin kortin hakeen suoraa Dna kaupasta ja ostin samalla moduulin ja kortti pitäisi olla linkitetty. Ainakin asiakaspalvelu niin sanoi kun soitin ongelmasta. Voiko sittenkin olla että ovat töpeksineet DNA:n päässä.?


    • Hd-kanavat ei näy

      Kävin testaamassa korttia ja moduulia toisessa televisiossa ja kaikki kanavat näkyivät heti. Voisiko vika olla kaapeli verkon tarjoajassa? Tai itse kaapeliverkossa.

      • TV:n malli?

        Koska en maininnut oman televisiosi merkkiä, niin testasitko modulia eri merkkisessä televisiossa? Vaikka miten sanotaan modulien sopivan eri malleihin, niin ainakin oma Sony vaatii tietyn valmistajan modulin. Vanhemmissa Samsungeissa oli muistaakseni myös vastaavia ongelmia.

        Minulla on vanha CIv1 rajapinnalla toteutettu tv, johon käy vain DNA:lta vuokrattu moduli (en voinut ostaa sitä omaksi!). CI moduli ei tässä tv:ssä ollenkaan toimi. Pitää vain tyytyä kohtaloonsa toistaiseksi, ja maksan muutaman euron kuukausittain tästä modulista vuokraa. Tärkeintä on, että kaikki tarvittavat HD-kanavat sillä sentään näkyy;)


    • Hpo

      paska mikä paska jumankauta. palauta ja rahat itelle,eikä herroille.

    • kiekkko fani

      mulla näkyy canal paketissa first , kiekko ja urheilu HD , mutta sport ja premier ei näy..`?

      voinko linkittää jos ei ole ci moduli ,, ei viitis kahen kanavan takii hankkii ci modulia

      ihme moduli , linkitys kusetus sekoilua

    • kiekko fani

      jaahas canal ´ urheilu HD näkyy ilman korttia/modulia

      • fsdd

        jaa minulla näkkyy kaikki paitsi sport hd ja premier hd eikä minulla oo ees kortti paitsi joku mtv3 kanavapaketti kortti


    • ottakaa perseeseen

      Haistakaa nyt vittu paskanjauhamisenne kanssa. Jos teillä ei kaapelissa näy kaikki kanavat niin varmistakaa, että teillä on kunnollinen antennikaapeli. Itse käytin vanhaa antenniverkon kaapelia eikä näkynyt Premier HD, saatana, mutta vaihdoin sitten kaapelitv:n antennikaapeliin ja alkoi näkyä kaikki, saatana. Ja perkele Elisan kaapeli, saatana vittu perkeleeeeh!!!

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä hittoa tapahtuu nuorille miehillemme?

      Mikä on saanut heidän päänsä sekaisin ja kadottamaan järjellisyytensä normaalista elämästä ja ryhtymään hörhöiksi? https
      Maailman menoa
      271
      2446
    2. Muistatko kun kerroin...

      että palelen..? Myös nyt on kylmä. Tahtoisin peittosi alle.
      Ikävä
      38
      1399
    3. En sitten aio sinua odotella

      Olen ollut omasta halustani yksin, mutta jossain vaiheessa aion etsiä seuraa. Tämä on aivan naurettavaa pelleilyä. Jos e
      Ikävä
      60
      1358
    4. Martina jättää triathlonin: "Aika kääntää sivua"

      Martina kirjoittaa vapaasti natiivienkusta suomeen käännetyssä tunteikkaassa tekstissä Instassaan. Martina kertoo olevan
      Kotimaiset julkkisjuorut
      22
      1146
    5. Hei, vain sinä voit tehdä sen.

      Only you, can make this world seem right Only you, can make the darkness bright Only you and you alone Can make a change
      Ikävä
      7
      1144
    6. Kuka sinä oikeen olet

      Joka kirjoittelet usein minun kanssa täällä? Olen tunnistanut samaksi kirjoittajaksi sinut. Miksi et anna mitään vinkkej
      Ikävä
      48
      1126
    7. En vain ole riittävä

      Muutenhan haluaisit minut oikeasti ja tekisit jotain sen eteen. Joo, ja kun et varmaan halua edes leikisti. Kaikki on o
      Ikävä
      26
      1123
    8. Kellä on rumin tukka?

      Kuka on haapaveden rumin ihminen? Vinot silmät ja ikivanha mersu?
      Haapavesi
      10
      1087
    9. Oon pahoillani että

      Tapasit näin hyödyttömän, arvottoman, ruman ja tylsän ihmisen niinku minä :(
      Ikävä
      46
      1073
    10. Kuinka paljon nalle harmittaa

      Kun mä saan panna hehkua ja sä et? :)
      Ikävä
      6
      1032
    Aihe