Olisiko tuo @450 laajakaistan 1M yhtes hyvä pelaamiseen?
Viiveen pitäisi olla ok mutta siinähän on se max 5Gt:n tiedonsiirtomäärä per kk, joten täyttyykö tämä nopeasti pelatessa?
@450 laajakaista pelaamiseen
7
274
Vastaukset
Pelaamisessa kun ei juurikaan vaikuta tiedonsiirtomäärät!
Varmin ratkaisu on unohtaa tuo ja hankkia langallinen netti missä viiveet paljon parempia kuin langattomissa.- osterimies
Kunpa tänne vielä saisikin langallisen...Sonera veti kuparit pois.
Vaan entäpä videoiden katselu?
- jäitä hattuun
"@450-verkon tekniikan vaihto
09.02.2012
Tavoitteena on vaihtaa nykyinen verkkoteknologia loppuvuoden aikana,..."
http://www.datame.fi/index.php?id=4#a18
Ihan vaan tiedoksi, mahdollisia päätöksiä tukemaan.- osterimies
Mitäs tuo tarkoittaa
osterimies kirjoitti:
Mitäs tuo tarkoittaa
Mahdollisesti tuota:
http://www.ficora.fi/index/viestintavirasto/lehdistotiedotteet/2012/T_19.html
Näiden paikallisten pienstandardien kanssa pulatessa on aina epävarma olo, koskaan ei tiedä mitä päätetään ja kauanko tuetaan. Kaiken epävarmuuden lisäksi epästandardit päätelaitteet ovat suhteessa mielettömän kalliita.- CDMA korvaa Flashin
Kollimaattori kirjoitti:
Mahdollisesti tuota:
http://www.ficora.fi/index/viestintavirasto/lehdistotiedotteet/2012/T_19.html
Näiden paikallisten pienstandardien kanssa pulatessa on aina epävarma olo, koskaan ei tiedä mitä päätetään ja kauanko tuetaan. Kaiken epävarmuuden lisäksi epästandardit päätelaitteet ovat suhteessa mielettömän kalliita.Kollimaattori on vähän etuajassa, sillä 800 MHz alueen taajuuksien huutokauppa käydään vuoden 2013 aikana, ja milloin Viestintäviraston mainitsemat uudet taajuusalueet tulevat ihan oikeasti käyttöön, niin se on eri juttu.
http://www.datame.fi/ on kuitenkin edennyt nopeasti @450 -verkon tekniikan vaihdon suhteen ja menossa on jo siirtymäkausi: CDMA-tekniikka on jo käytettävissä ja torsoksi jäänyt Flash-OFDM -tekniikan käyttö @450-verkossa päättyy 4.12.2012
- <<<<<
Ihmetyttää hinnoittelu, joka ei suosi varsinkaan dna:n kuuluvuusalueella olevia. Nyt 8,53 mbps.
http://www.datame.fi/kauppa_450_langaton_laajakaista.php
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1101074
Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82814Tuleeko Martinasta rouva Muhis
Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat264596Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?
Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede17585- 65531
- 93521
- 26502
Oletko miettinyt sitä
Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.47491- 43476
- 47437