Näkyy olevan niin, että kaikki totuus kielletään niin kuin Natsit ennenkin teki.
Älyköt ja Juutalaiset tapettiin ja kirjat poltettiin rovioilla.
Sama meno on nyt paikallisilla natseilla jotka kieltää kirjoittamasta monikulttuurisuuden tuomasta ongelmasta sosiaalitoimistoissa joissa suomalainen ei ole enää lähelläkään ulkomaalaista ihmisarvossa ja tukikelpoisuudessa.
Mutta ei haittaa jokainenhan älyää että nyt pelkäävät totuuden julkituloa kansalle suuren kusetuksen paljastumista, kusetuksen joka maksaa suomessa yli miljardin vuodessa ja joka katetaan velkarahalla ja jonka maksajiksi joutuvat lapsemme ja tulevat sukupolvet.
Pitänee alkaa painaa lentolehtisiä ja jakaa niityä joka talouteen kertoen rahanjaosta, sananvapuden riistosta, eriarvoistamisesta jne...
Joo,niin pitänee tehdä pikkasen ennen vaaleja jotta jokainen koti tietää mihin ollaan menossa / menty ja ketkä lystin maksaa nyt ja tulevaisuudessa.
Oisko kellään haluja kaveriksi jakamaan, bensat ostan kyllä ja pientä korvausta ?
Näkyy poistettavan kaikki totuus
Hp-raksuttaa
2
185
Vastaukset
- Niinpä näkyy
Kaiken totuuden poistaavat.
Vain nämä tämänkin aloituksen kaltaiset sontaryöpyt saa jäädä näkyville. - pothokatjuu
Sananvapauskin tuntuu koskevan vain määrättyjä ryhmiä, joista voi keskustella ja kirjoittaa, ei tunnu koskevan esim maahanmuuttajia, taitavat olla erikoissuojeluksessa.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512