Haloo, onko olemassa yli 60 vuotiasta naista joka on kiinostunut erotiikasta varatun miehen kanssa. Hellyys, halaukset ja hyväilyt ovat harvinaista herkkua. Onko niin että yli kuusikymppisenä nämä pitäisi unohtaa. Kertokaa onko näin ja pitääkö tämä hyväksyä loppuelämäksi?
Vastaukset 2
- nainen38eronnut
Halukkaita löytyy hyvinkin iäkkäissä, eri asia sitten, miten sellaisen löydät. Itse olen asunut 40 vuotta itseäni vanhemman naisen alivuokralaisena, ja hän oli vauhdikkaampi kuin mitä itse olen. Mutta mistä sitten löydät, se on eri asia. Kannattaa katsella myös nuoremmista ikäluokista. Yya-kumppani voi löytyä sieltäkin. Onnea matkaan!
- 62v
Kiitos asiallisesta kommentista, täytyy varmaankin laajentaan hakua koska kuusikymppiset erotiikasta kiinostuneet naiset näyttävät kadonneen Suomesta. Vai tyytyvätkö naiset helpommin kohtaloonsa?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä tuot pöytään parisuhteessa?
Siinäpä se kysymys on otsikossa. Mitäpä siis tuot/toisit pöytään parisuhteessa? Oletko mies vai nainen? Koetko sen mitä35314222 km on nykyään liian pitkä koulumatka
Hesarissa päivitellään lapset joutuu nyt kulkemaan 2 km kouluun jösses. Ruostefillarilla tuo matka menee vaikka miten äk67818Martinan bisneksillä ei mene hyvin
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/c46da6ab-340f-4790-aaa7-0865eed2336 Yrityksen konkurssihakemus on tullut kärä206816- 54783
- 40759
Tiesitkö? Martina Aitolehden isäpuoli on tämä suosittu laulaja
Martina Aitolehti on seurattu julkisuuden henkilö. Lähipiiriin mahtuu muitakin tunnettuja henkilöitä. Tiesitkö, että Ma28755- 56691
Miia Heikkinen avautui !
Olipa hyvä kirjoitus, kiitos. Ongelmat mitkä nostat esille on todellisia ja tämä ylimielisyys totta ja se näkyy kaikessa66679- 59675
- 60659