Luin sen ja teki syvän vaikutuksen. Mies laittoi itsensä ja firmansa likoon 10-0. Oli alussa selkä seinää vasten ja laittoi kaiken yhden kortin varaan, ja voitti. Pinehköstä konepajasta tuli velaton maailmanluokan tekijä. Vaikka oli mulkku luonteeltaan, niin hieno suoritus
Pekka Herlinin elämänkerta
3
278
Vastaukset
- Mika22
Näin on. Kirja oli kovin avoimesti kirjoitettu, käsitelleen myös PH:n negatiivisia puolia. Ei ihan yleistä, etenkin kun kirjoittaja oli Koneen palveluksessa.
Kone edelleen mielestäni paras suomalainen suuryhtiö, peittoaa Nokian mennen tullen. Varsinkin sijoituskohteena. - koneko muka paras?
Kerro Mika milloin Kone on tuplannut rahasi alle puoleen vuoteen?
Ostin Nokiaa 1.5e/kpl kesällä ja tänään olisin saanut 3e/kpl... - Mika22
Minulle riittää, että arvo on tuplaantunut vuodessa. Mutta sitä on jatkunut 10 vuotta.
Paras kone-osakkeen erä salkussa:
hankittu 26.6.2002 kurssiin 4,83 eur
tänään 8.1.2013 kurssi 58,40 eur
eli tuotto 105% p.a.
Vakavasti puhuen pienempikin tuotto riittää. Osingot ja arvonnousu yhteensä 5-6% päälle inflaation on realistista. Tuo Koneen osakkeiden erä on varsinainen onnenkantamoinen.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mitä yhteistä on sulla ja kaivatulla?
Onko teillä samantyyppinen olemus tai luonne? Vai muistuttaako vartalonne toisiaan? Tai kasvot? Entä pukeutuminen? Onko991556Kerran oltiin mekin kahdestaan
Saanko sanoa, että minua kyllä vähän huvitti jälkeenpäin? Olit kuin vapiseva jänis ketun vieressä valmis loikkimaan paik131266- 2351261
Jos nainen harrastaa seksiä
Useiden kanssa, miten se eroaa miesten mielestä siitä, jos miehellä on ollut useita s kumppaneita? Oletan että kaikki mi1791023- 1411020
Pihlaja-puulle
Illat on mulle pahimpia. En tiiä miks se olis vaan parasta yöstä toiseen nukkua sun kanssa ja herätä sun kasvoihin. Jos151009Oikeasti, voitais mennä kahville
ja jutella niin kuin normi-ihmiset. Kyllä toivon sitä. En pelkää kohdata enkä istua sun kanssa samassa pöydässä. Miten o811009Yritin keväällä unohtaa sinut nainen
mutta siinä kävi niin, että ikävä tuli korkoineen takaisin. Niin että mikä taikavoima sinulla on minuun, sitä joutuu mie33852- 74849
Leton rannan kakat - hys hys hiljaa!
Hienolle rannalle on jostain ilmeisen selvästi tullut ulostusjätteitä. Mistään tutkimuksista ei ole vielä tietoa ja kuka58696