Kirppisharrastus on hauskaa!

Kirppu

Olen ollut myymässä pari kertaa vuodessa eri kirppiksillä Keski-Uusimaalla. Yleensä olen ottanut pöydän 2 viikoksi. Myyn lastenvaatteita, leluja ja kaikenlaista tarpeettomaksi käynyttä tavaraa. Mukavasti kauppa on käynyt, parin viikon myynti ollut vähintään 100, joskus 200E, kun pöytävuokra on vähennetty. On hauskaa käydä parin päivän välein järjestelemässä pöytää ja täydentämässä lisätavaroilla ja huomata, että hups, tuokin tavara on "hävinnyt". Välillä voi käyttää luovuutta pöydän sommittelussa, kokeilla erilaisia teemoja tms. Nyt suunnittelen seuraavaksi "hempeilypöytää, johon kokan kaikkia näteimpiä lasten- ja naistenvaatetta sekä pientä sisustustavaraa...Toivon, että ostajat arvostavat nätisti laitettua pöytää. Mukavia kirppismyyntejä kaikille!

30

1169

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Kirpparille

Kyllä ostajat hyviä pöytiä arvostavat! ;)
      Itse pysähdyn aina "huomaamatta" siistien pöytien kohdalle ja sitten ne "autoasi mainos-heijastin 10€" kierrän kaukaa. Yksikin huono tuote voi tehdä pöydästä massatuotteen... :P

Kannattaa pitää pöydän kunnosta huolta jatkuvasti, eikä vain "vien tavarat - haen tavarat ja rahat" periaatteella :)

• jk

niinkö

• myyjä69

Pöytävuokrat ovat kohtuutoman kalliita. Sitten vielä mitä häviää varkaiden mukaan. Mitään arvokkaampaa ei voi viedä myyntiin sen takia.

Hälynapit taas maksaa lisää ja korottaa jo ennestään kallista pöytä vuokraa.

Vielä markka aikaan oli jotain järkeä tuossa myynnissä ja pöydän hinnoissa.

• Itse käyn säännöllisesti kirppareilla. Ikävä vaan että ihmisillä on sellainen asenne että lähdetään kovia voittoja tekemään vanhoilla romuilla. Monesti samat tavarat saa kaupasta uutena samaan hintaan tai halvemmalla. Esim. DVD-leffat. Entinen markka kirppareillla on nykyinen euro. Tosin joskus tekee hyviä löytöjä jos on oikeaan aikaan paikalla.

• anska se oli minä

entinen markka on nykyinen vitonen. Terv. kirppisyrittäjä

• kirppisfani

On ihan kiva kiertää kirppiksiä. Siellä löytää kaikenkaisia myyjiä, tavaraa laidasta laitaa. Minä kuitenkin katson myyjää ja sitten hänen tavaroitaan, jos myyjä on siisti niin tavaratkin ovat.

• myyjä69

Et näe myyjää ollenkaan itsepalvelu kirpputorilla.

Vähän vaikea tietää,onko siisti vai ei.

Tuo on totta,että moni hinnoittelee pilviin rojunsa,mutta se taas osittain johtuu korkeista pöytä vuokrista.

Jokainen haluaa vähän rahaakin siitä hyvästä,kun roudaa kamojaan sinne. Eikä niin,että tavaroista saatu tuotto menee kirpputorin pitäjälle.

Esim. 35,00 e on ihan älytön hinta viikosta.

• liian kallista

Kirpputorit olisivat kiva juttu, jos tavaran myyjät olisivat eri asenteella liikkeellä. Nyt sinne yritetään mennä tekemään bisnestä, pyydetään ihan poskettomia hintoja käytetyistä tavaroista ja monasti pahastutaan kun tinkaat.

Ennen myytiin pöytä tyhjäksi periaatteella. Se tarkoitti että päivän päätteeksi kaikki on myyty, tai vaikka lopulta annettu. Nyt myyjät kantavat samat roinat vielä takaisin kotia.

• Ostan ja myyn

Minä tykkään myös kovasti kirppiksistä. Yli 20 vuotta on mennyt niin myyjänä kuin ostajanakin. Joskus paremmin, joskus huonommin, mutta aina on omansa takaisin saanut. En lähde tekemään bisnestä, vaan pyrin myymään tarpeetonta sille, jolla sillä on vielä käyttöä. Myös UFF saa oman osuutensa, mutta ennen, ei jälkeen kirppiksen: lajittelen pois ne joilla ei enää ole käyttöä. Ei tarvitse olla välttämättä edes risaista. Esimerkiksi tänä aamuna pistin UFF:n pussiin paitapuseron, jota olen käyttänyt muistaakseni kerran. olen yrittänyt myydä kahdella eurolla kahdesti, ei ole mennyt. Enää en sitä silittele.

Pöydän tulee olla siisti ja hintojen tulee vaihtua. Tavarasta pääsee, kun laskee hintoja jatkuvasti, jopa päivittäin itsepalvelukirppiksellä.

Eri ihmisille kuitenkin erilaiset pöydät ovat houkuttelevia. Itse kierrän, jos on kovin rimssuinen tai kiiltelee: ei mitään hempeilypöytiä. Minä puolestani suosin itse tehtyjä ja tulostettuja lappuja/ kylttejä: "Myyntiaika päättyy, hinnat pohjalukemissa!" ja jokin humoristinen kuva.

• jesssss11
        Ostan ja myyn kirjoitti:

Minä tykkään myös kovasti kirppiksistä. Yli 20 vuotta on mennyt niin myyjänä kuin ostajanakin. Joskus paremmin, joskus huonommin, mutta aina on omansa takaisin saanut. En lähde tekemään bisnestä, vaan pyrin myymään tarpeetonta sille, jolla sillä on vielä käyttöä. Myös UFF saa oman osuutensa, mutta ennen, ei jälkeen kirppiksen: lajittelen pois ne joilla ei enää ole käyttöä. Ei tarvitse olla välttämättä edes risaista. Esimerkiksi tänä aamuna pistin UFF:n pussiin paitapuseron, jota olen käyttänyt muistaakseni kerran. olen yrittänyt myydä kahdella eurolla kahdesti, ei ole mennyt. Enää en sitä silittele.

Pöydän tulee olla siisti ja hintojen tulee vaihtua. Tavarasta pääsee, kun laskee hintoja jatkuvasti, jopa päivittäin itsepalvelukirppiksellä.

Eri ihmisille kuitenkin erilaiset pöydät ovat houkuttelevia. Itse kierrän, jos on kovin rimssuinen tai kiiltelee: ei mitään hempeilypöytiä. Minä puolestani suosin itse tehtyjä ja tulostettuja lappuja/ kylttejä: "Myyntiaika päättyy, hinnat pohjalukemissa!" ja jokin humoristinen kuva.

Nyt on hyviä naisten vaatteita myynnissä.
        Hietsumarket, Hietalahdenranta, Helsinki
        ;)

• toimjoht69

en käytä kirpputoreja koska en ole köyhä
      kommunistit pyörittäköön tavaraa keskenään, minä ostan aina uudet vaatteet ja huone kalut, kelpaa elellä ja vieraillekin esitellä

• huone kalut

huone kalut

• Viisaus sydämessä

Tietäisitpä toimjoht69 miten kaunis, tyylikäs, persoonallinen minun kotini on, ja minä itse. Hyvä tietenkin, että kulutat rahaa. Mistä löydät kommunisteja ...?

• mikä tärkeää
        Viisaus sydämessä kirjoitti:

Tietäisitpä toimjoht69 miten kaunis, tyylikäs, persoonallinen minun kotini on, ja minä itse. Hyvä tietenkin, että kulutat rahaa. Mistä löydät kommunisteja ...?

Olen toimitusjohtaja. Käyn kirpputoreilla ja ostan vaatteen tai esineen jos sillä on minulla käyttöä. Olen tehnyt löytöjä, joista iloitsen vuosienkin päästä. Olen ostanut mm. taulun viidellä eurolla jonka todellinen arvo oli sitten kuitenkin 700 euroa.Olen ostanut myös kotimaisen signeeratun maljakon, josta maksoin 2 euroa. Todellinen arvo lienee jotain 100-120 euroa.

Myyn joskus myös itse kirpputorilla itselleni tarpeettomaksi käynyttä tavaraa. Esim. lehtien (Kamera-lehti. Puutarha-alan lehtiä ym.) vuosikertoja, vaatteita, astioita jne. Hinnat laitan sellaiset, joilla itsekin voisin ko. tavaran. Se on hyvä kriteeri hinnoille. Kirpputorin ideahan on kierrättää tavara. Vanhoja vaatteita myymällä ei rikastu, joten on turha kiskoa vanhasta t-paidasta lähes uuden hintaa.

Joskus, kun työ alkaa maistua puulta, lähden kierrokselle kirpputoreille. Siellä on aivan eri maailma ja aika pysähtyy. Siis rentoudun käymällä kirpputoreilla. Niillä reissuilla olen tehnyt parhaat löytöni.

En käy kirpputorilla siksi, että en voisi ostaa uuttakin tavaraa, mutta olen luonteeltani kierrättäjä. Ostin kerran käyttämättömät talvikengät kirpputorilta ja kävelin niillä 4 talvea. Kun sitten ostin kengät, jotka maksoivat hieman yli 200 euroa, ystäväni kauhistelivat miten raskin niin kalliit. No, raskin, kun olin kävellyt 7 euron kengissä 4 vuotta niin mielestäni olin säästänyt uusien kenkien verran. Tosin olisin voinut silloin kun ostin ne 7 euron kengät, ostaa uudetkin. Mutta mitä sitä turhaa rahaa haaskata, kun saa edullisemminkin.

Vaikka olen yritykseni toimitusjohtaja, en silti ole rikas. Raha riittää juuri tarpeelliseen, ei yhtään enempään. Suuri osa huonekaluistakin on kirppareilta ja kunnostettu. Kotini on persoonallinen ja viihdyn siellä. Laitan mieluummin rahani vaikka puutarhaan tai ulkomaan matkoihin. Hevonenkin on mietinnän alla. Mutta ehkä siitä olisi liikaa vaivaa, jotan tyydyn käymään ratsastustunneilla ostamalla ne ratsastustallilta ja saan samalla hyvää opetusta.

• Yksi löytö !

"minä ostan aina uudet vaatteet"

minä en ole saanut kaikkia laatu-vaatteita mistään,
        sillä etsin laatua, en katso hintaa.

esim. seuraavan sain 8 €urolla.
        Villatakki/neule, ohuesta langasta ja yksinkertainen,
        kunnon korkealla kauluksella, jossa kauluksessa kuminauha,
        neljällä taskulla, alhaaltakin aukeavalla vetoketjulla
        ja lisäksi oli kääntömalli ja parasta, materiaali RAMI 50 % Villa 40 % ja sitä 10 % en nyt muista.

Mitään muuta ei tarvimmut paidan päällä viime talvenakaan kuin tuon
        ja sisäoloissa täysin auki, joten on mielyttävä selänlämmitin.

väri harmaa, sininen, punainen, ainakin 30 henkilöä on kysynyt mistä sain kun olen sitä 2 vuotta käyttänyt.

• en en

En Käy !

• 4.00euron hymy

Kauppa käy kirpputoreilla vilkkaana vuodesta toiseen joka myös vetää puoleensa niitä voroja. Esillä olevien tuotteiden hinnat koostuvat yleensä myyjän kokemattomuuden, tunnearvon ja joskus ahneuden hinnoitteluna joka toisinaan huvittaa varmasti yhtä jos toista. On selvää että hyväkuntoisesta tavarasta maksetaan hyvin jota ei saa kaupasta tänäpäivänä. Vanhassa on oma viehätyksensä kuten retrotavarassa.

Hurjimmat kirpparikierrokset elämäni aikana on kuin löysin pienen kirpparipöydän jossa oli tavarat asetelu siististi pöydälle. Oli kippoa ja kuppia ym. Jähmetyin hetkeksi ihmettelemään mitä ihmettä silmäni näkevät kunnes tajusin että siinähän oli käytettyjä hammasharjoja ja hammastikkuja yhdessä kupissa siististi pystyssä. Mieleeni ei tullut edes koskea vaan siirryin taka vasemmalle.

Kaverini kerran kertoi nähneensä tekohampaat kirpputorilla. Ne lienevät menneet kaupaksi koska eivät olleet enää seuraavana päivänä. Ehkä ne jotka kokeilivat tekohampaita totesivat ettei kyseinen malli käy heillle. Yksi onnellinen oli tekohampaat löytänyt eikä hinta päätä varmasti huimanut.

Kuinka käy jos tekohampaat päätyvät löytötavaratoimistoon. Joutuuko hampaitaan kaipaavat etsimään omia hampaitaan useista ämpäreistä jossa on satoja löydettyjä tekohampaita ja vielä hyvässä toivossa sovittamaan kaikki tekohammasparit omaan suuhunsa. On se uskottava että kyllä on säästäväisiä ihmisiä liikkeellä vuodesta toiseen.

Kirppisharrastus on hauskaa!

Tekarit 4.00euroa - Hymyä huuleen ;)

• tiskiharja löytyi

minäkin näin muovisen tiskiharjan kirpputorilla ja hinta 5,90.Kaupasta sen saa oikeasti vähän yli eurolla. Oikeasti aloin nauramaan, koska vähän huvitti.Ei taida kaupaksi mennä.Tai mistä sitä koskaan tietää.

Olen nähnyt myös sellaisia voiteiden näytepakkauksia joita saa joskus erilaisten aikakausilehtien välistä. Myös pilttipurkkeja olen nähnyt.

Joskus kyllä ihmettelen miten voi pyytää kaksi euroa jostain nuhjaantuneesta ja tahrasesta lasten vaatteesta. Mutta ei niitä ole pakko ostaa. Vaikka aina niitä tahroja ei heti huomaa, sen huomasin kun itse hinnoittelin tavaroita kirpputorille.

Monesti olen löytänyt halvalla lapselle tavaraa. Reimategin talvipuvunkin kahdella eurolla. Olisin voinut vähän enemmänkin maksaa.

Kirppiksiä on hauska kierrellä ja aina sieltä jotain mukaan tarttuu.

• vaari vaan 42v
        tiskiharja löytyi kirjoitti:

minäkin näin muovisen tiskiharjan kirpputorilla ja hinta 5,90.Kaupasta sen saa oikeasti vähän yli eurolla. Oikeasti aloin nauramaan, koska vähän huvitti.Ei taida kaupaksi mennä.Tai mistä sitä koskaan tietää.

Olen nähnyt myös sellaisia voiteiden näytepakkauksia joita saa joskus erilaisten aikakausilehtien välistä. Myös pilttipurkkeja olen nähnyt.

Joskus kyllä ihmettelen miten voi pyytää kaksi euroa jostain nuhjaantuneesta ja tahrasesta lasten vaatteesta. Mutta ei niitä ole pakko ostaa. Vaikka aina niitä tahroja ei heti huomaa, sen huomasin kun itse hinnoittelin tavaroita kirpputorille.

Monesti olen löytänyt halvalla lapselle tavaraa. Reimategin talvipuvunkin kahdella eurolla. Olisin voinut vähän enemmänkin maksaa.

Kirppiksiä on hauska kierrellä ja aina sieltä jotain mukaan tarttuu.

"minäkin näin muovisen tiskiharjan kirpputorilla ja hinta 5,90.Kaupasta sen saa oikeasti vähän yli eurolla"

niin, oliko samaa mallia,
        meilläkin on vaihdeltu useita vuosia 3-4 kk välein ja aina Jouluksi uusi harja kun on lähinnnä harmaantunut,
        nyt on yksi harja ollut ainakin 6 vuotta ja pari euronharjaa kaapissa, kun on ajateltu vaihtaa, muta ei ole tarvetta.
        Maksoi 28 €, netistä tilaten.

Hei, meillä ei ole tiskikonetta, silloin oli kun lapset 6, olivat kotiona, nyt haluamme tiskata kun on hyvät tilat, on aikaa ja usei askartelen autotallissa, kädet tulevat puhtaaksi kun tiekaa.

• tiskiharja löytyi
        vaari vaan 42v kirjoitti:

"minäkin näin muovisen tiskiharjan kirpputorilla ja hinta 5,90.Kaupasta sen saa oikeasti vähän yli eurolla"

niin, oliko samaa mallia,
        meilläkin on vaihdeltu useita vuosia 3-4 kk välein ja aina Jouluksi uusi harja kun on lähinnnä harmaantunut,
        nyt on yksi harja ollut ainakin 6 vuotta ja pari euronharjaa kaapissa, kun on ajateltu vaihtaa, muta ei ole tarvetta.
        Maksoi 28 €, netistä tilaten.

Hei, meillä ei ole tiskikonetta, silloin oli kun lapset 6, olivat kotiona, nyt haluamme tiskata kun on hyvät tilat, on aikaa ja usei askartelen autotallissa, kädet tulevat puhtaaksi kun tiekaa.

se oli sellainen valkoinen muovinen harja ja ainakin se näytti aivan tavalliselta tiskiharjalta-. Millainen tiskiharja teillä on ja mistä sen tilasitte? Ihan mielenkiinnosta kyselen. Meillä on kyllä tiskikone, ja vain halpa tiskiharja...

• Järki käteen

Kyllä, olen pitänyt kirppispöytää tasan tusinan verran viikkoja ja lisäksi torilla kalamarkkinoiden aikaan, ja tienannut 2.5 - 3 th euroa, kaikkea maan ja taivaan väliltä: lastenrattaita, tarvikkeita, hyviä vaatteita, kenkiä, turkiksia, kirjoja kassikaupalla, kaakeleitä, tapetteja, lampaan turkisliivikin meni kuin kuumille kiville (pilkkijälle), Arabian kahvikuppeja... ja vaikka mitä ! Auta armias, jos alkaisin laskemaan, mitä olen kauppaan laittanut, järkytys ! Siis yksinkertaisesti omaa tyhmyyttäni. Nyt ostan omatkin n. 40/ 170 cm vaatteet, kengät yms. 85 % kaikki kirpputorilta, uutta vastaavaa "merkkitavaraa", ja kaapit ja varastot täynnä "tarpeellista" ( siis mihin ihmeeseen sitä on hamstrannut ?). Niillä eletään pitkälle :)

• vaari vaan 42v

"tienannut 2.5 - 3 th euroa"

jos olet noin nopeasti saanut tuon summan, niin olet myynyt kallista tavaraa halvalla,

väitän että ainakin meilläpäin saisi huutokaupassa ainakin 2-3 kertaa enemmän, eikä tarvi mitään tehdä,
        huutokaupanpitäjä hakee tavarat ja veloittaa alle 30 € huutohinnasta 20 % alle 50 hintaisesta 15 % ja yli 50 € hintaisesta 10 €.

olen laskenut tuottoa niin myy tavaraa, kuolinpesiä ja saa yli 800 e tai yli tunnissa,
        uskomattoman pienestä ja minusta arvottomasta aina yli 600 € tunti.

ÄLÄ kenkiä osta,
        voi tulla jalkasieni, mikä vaivaa loppuiän sekä varvas ja lonkkavaivoja ERITAVALLA kun sinuilla vinoon kuluneista kengistä ja jos saat "uudenveroiset", ne on jo huonoksi todettu, älä enää kokeile.

Montaa muuta saa, kun on aikaa, yksi hyvän tavaran löytäminen vie yleensä useita kymmeniä tunteja, mutta liikunta on terveellistä.

• Kirppisfan

Kirppisharrastus vain tekee ihmisestä hamstaajan. olemme mieheni kanssa osteskelleet vusoein aikana rutosti tarpeetontakin tavaraa kirpputoreilta.

Jos ne on ostettu ulkomailta kirppiksiltä, niitä ei oikein raaski heittää hukkaankaan, kun matkoihin liittyy niin paljon mukavia muistoja.

Ihmettelen tuota asenteellisuutta, että kirpputoreilla muka kävisivät vain köyhät ja kipeät. Tosin köyhyys ei ole millään lailla rangaistava teko eikä esimerkiksi työttömyydestä voi vältämättä ihmistä itseään syyllistää. Mutta useille meille kirppikset ovat mukava harrastus.

Steriilin työelämän, asiantuntijaälykkkyyden ja muun korkealentoisen vastapainoksi on mukava käppäillä vapaa-aikana kaiken roinan ja romppeen joukossa. Paitsi ettei se kaikki roinaa ole, joskin kirpputorit on kovasti aikojen kuluessa ränsistyneet.

• kivaa touhua

Minä löysin kirpputorilta neulekoneen jalkoineen, hinta 6 euroa. Paketissa oli mukana kaikki osat, vieläpä varaneulatkin olivat säilyneet. Kone kaipasi puhdistusta ja toimii erinomaisesti. Eilenkin neuloin sillä metrin verran neuletta! :D

Samalta kirpparilta löytyivät uudenveroiset (oli alkuperäispakkauksessa) pöytäurut. Hinta 3 euroa.

Ostin myös hiljattain kasvisuojan, joka on osoittautunut aivan erinomaiseksi. Hinta oli 8 euroa.

Yleensä ostelen kirpparilta lankoja, kankaita, kirjoja ja vaatteita sekä kenkiä.

Joskus tekisi kyllä mieli kirjoittaa kotona jo valmiiksi lappuja:
      "Tarkistapa nyt vähän hintoja!"
      ja sitten ripotella niitä pöydille, joissa on päätähuimaavat kiskurihinnat.
      On sitä tullut nähtyä yhtä jos toistakin yritystä siltä saralta. Erään pienikokoisen kukkaruukun hinta oli 5,90 ja ruukku oli vielä likainenkin. Tarkistin ihan uteliaisuuttani vastaavan uuden hinnan, Tokmannilla se maksoi 0,95 e!

• Arkipäivä a

Mulla on ajoittain samanlaisia ajatuksia: ripottelisin lappuja kirppistenpitäjien pöydille ylihinnoitelluista tavaroista.

• 1,2 km kodista

" On hauskaa käydä parin päivän välein "

millä siellä käyt, autollako, laske tuotosta pois myös auton kulut,
      joka lähtö, peruutus yms maksaa, lisäksi parkkipaikalla kolhitaan ja paetaan paljon useammin kuin missään muualla liikenteessä, eli yksi kolhu, vie helpolla useita tonneja.

minullakin on kirrppis useita vuosia, ensin oli 20 % hinnasta, kun kysyin onko pöytäni 20 huonoimman pöydän joukossa, kun tiesin että lähes puolessa on kirppiksen pitäjän omia romuja, jotka ei juuri mitään tuota, niin sain provision 10 %.

• kiva kierrellä

Voihan sitä käydä kävellen tai pyörällä. Jos kuitenkin on autolla liikkeellä, niin miksei sitä voisi vaikkatyöpäivän päätteeksi käydä kirpparillakin?

Minä käyn n.kerran viikossa. Hauska on kierrellä, vaikkei paljon mitään ostaisi. Onneksi viimeaikoina on enemmän mennyt tavaraa kierrätykseen ja vähemmän tullut tavaraa sisälle. Oikeast.i mua ahdistaa, jos tavaraa alkaa olla liikaa. Enää ei tule ostettua vain sen takia, kun halvalla saa.
      Mutta monesti tulee kuitenkin ostettua ainakin lapselle vaatetta ja leluja ja itselle myös vaatteita.

• Ei paikallaan

Jos kirppistä pitää siellä on käytävä joka päivä. Mitä väliä sillä on, miten kaukana se on ns. kodista, eihän ihminen elä asunnon ja kirppiksen välillä, kyllä hän pääsääntöisesti käy myös työssä?

Tottakai kirpputoritavaroita kuskataan autolla. Ja sellaiset kirpputorit vetävät väkeä, joissa on riittävästi parkkitilaa, keskustan pikkukirppiksillä käy vain rollaattorimummoja. Oli pöytävuokra kuinka alhainen hyvänsä, niin sellaisille ei kannata viedä myytävää, missä ei käy asiakkaitakaan. Kun on parkkitilaa, ihmiset poikkeilevat sieltä sun täältä, kun ajelevat ympäriinsä, niin teen itsekin.

• bb

rikkaana ei muuten pysy ;D jos ei käy kirppareilla!eilen löysin 1e kesäkengät itelle eilen niillä kävelee koko kesän :) halvalla!miksi ihmeessä pitää ostaa uutena kun saa käytettynäkin ihan hyväkuntoista !ja yli puolta halvemmalla...itse joskus pitänyt pöytää ja on kaikki menneet melkeen kaupaksi..hajuvedet laukut ym...

• Kirppishullu

Itse käyn kirppareilla usein, ja olen huomannut sen todella kannattavaksi! Ostelen enimmäkseen vaatteita ja asusteita, sillä kirpputorien avulla voi luoda uniikin tyylin. Ei varmasti ole sama paiya, minkä kaveri osti juuri h&m:stä. Sitäpaitsi säästän rahaa todella paljon! Tosin halvalla hinnalla ostaa herkemmin ja tulee ostettua myös turhia asioita :) En ole kuitenkaan ollut myymässä kuin pari kertaa, ja aika huonosti on silloin kyllä kaupaksi mennyt. Kirppareilla käyminen on kuitenkin mukava harrastus!

www.taiteellista.blogspot.com Blogissani joitain kirppislöytöjä :)

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      97
      2008
    2. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      98
      1468
    3. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      112
      1177
    4. Tunnistebiisi

Laita joku tunnistebiisi, niin tiedän ett oot täällä ja kaipaat ehkä mua
      Ikävä
      76
      1067
    5. Taidat tykätä linnuista paljon

Mikä on sun lemppari ☺️😉🥹🦢🐦‍⬛🦉🦜🦚
      Ikävä
      121
      1062
    6. Okei nyt mä ymmärrän

Olet siis noin rakastunut, se selittää. Onneksesi tunne on molemminpuolinen 😘
      Ikävä
      57
      903
    7. Miks käyttäydyt noin?

Välttelet kaikkia kohtaamisia...
      Ikävä
      51
      867
    8. Olen huolissani

Että joku päivä ihastut/rakastut siskooni. Ja itseasiassa haluaisin, ettei hän olisi mitenkään sinun tyyppiäsi ja pitäis
      Ikävä
      58
      836
    9. Ei sun tarvi jännittää enää

en yritä enää mitään. Tiedän että olin mauton ja sössin kaiken.
      Ikävä
      36
      812
    10. Minkälainen ääni mulla on mies

Sinun mielestä?
      Ikävä
      33
      723
    Aihe