Suura 7:179 "Me olemme luoneet Helvettiä varten lukuisia dzinnejä ja ihmisiä".....
Suura 51:56 "Olen luonut dzinnit ja ihmiset,jotta he palvoisivat Minua".....
Suura 55:14:15 "Hän on luonut ihmisen savesta kuin saviruukun ja dzinnit
kirkkaana loistavasta tulesta"
Suura 55:56 "Siellä on kainoja neitoja,joihin dzinni ja ihminen ei ole koskenut
ennen heitä"
Suura 34:12-13 "Salomolle me alistimme tuulen,joka kulki aamulla kuukauden
matkan ja illalla toisen,annoimme sulan metallin virrata hänelle lähteestä ja
alistimme hänelle dzinnejä,jotka tekivät hänelle työtä hänen Herransa käskystä.
Sen niistä joka rikkoi käskyämme,me annoimme maistaa tulen rangaistusta.
Ne (dzinnit) tekivät hänelle kaikkea,mitä hän vain tahtoi, palatseja,kuvapatsaita,
astioita,jotka olivat suuria kuin altaat ja jaloillaan seisovia kattiloita"
Islamiin kääntyneiden ja käännytettyjen muslimiressukoiden ylevyydentunnetta
on ruokittu ja ruokitaan näinkin surkein tehokeinoin,vihan lietsonnan lisäksi.
Dzinneistä ja ihmisistä Koraanissa
Pitkämuistinen
4
76
Vastaukset
- Dzinnien maailma
Mikä yhteys on siteeramillasi jakeilla ja "muslimiressukoiden" ylevyydentunteen ruokkimisella?
- Pitkämuistinen
a yahyalle
"Marinoippa" Koraanin suuria muullakin liemellä kuin "hunajallasi", josko se kaipaamasi yhteys sitten löytyisi. Pitkämuistinen kirjoitti:
a yahyalle
"Marinoippa" Koraanin suuria muullakin liemellä kuin "hunajallasi", josko se kaipaamasi yhteys sitten löytyisi.Kun ei jakeissa mainita ainakaan mitään väitetystä muslimien ylemmyydestä suhteessa "vääräuskoisiin"... Mutta olkoot sitten, jos ei kiinnosta.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1456318
- 584422
Etsin vastaantulevista sua
Nyt kun sua ei oo, ikävöin sua niin v*tusti. 😔Jokaisesta etsin samoja piirteitä, samantyyppistä olemusta, samanlaista s282958- 612917
Kaikesta muusta
Mulla on hyvä fiilis. Mä selviän tästä ja sit musta tulee parempi ihminenkin. Ainut, mitä mun pitää nyt välttää on se ko161895- 151554
Tekis mieli lähestyä sua
Mutta pelkään että peräännyt ja en haluis häiritä sua... En tiedä mitä tekisin olet ihana salaa sua rakastan...💗271496Ajatteletko koskaan
Yhteisiä työvuosia ja millaista silloin oli? Haluaisin palata niihin vuosiin 🥹381475- 321290
T, miten mun pitäis toimia
Olen niin toivottoman ihastunut suhun...ollut jo liian,monta,vuotta. Lähestynkö viestillä? Miten? Sun katse...mä en kest431191