5 vuotiaalla lapsellamme on ollut silmät punaiset,välillä lievemmin sitten taas kirkkaammin.saatiin lääkäristä allergia tippoja,ei auttaneet.nyt on antibioottia laitettu reilu viikko eikä sekään auta.mitä tuo vois olla?ei rähmi,eikä kutia.
Silmätulehdus vai allergiaa?
3
346
Vastaukset
- ..
Allergia nimenomaan voi aiheuttaa silmäoireita ja tulehduksen (t. kokemusta on).
Silloin antibiootit ei auta. Vaan jopa pahentaa oireita. Ne silmätipat - ehkä se vaikuttava aine ei ollut oikea. Niitä on monia, kuten on antihistamiiniakin. Toisille auttaa esim loradatiini toisille se ei tunnu missään.
Menkää silmälääkärille tai jollekin joka on erikoistunut allergioihin. Tk-lääkärit tietää...kovin vähän allergioista.
Ja selvitä allergian lähde.- allergiaa?
Kiitos viestistä.ja niin ajattelinkin että tarvitsee mennä erikoistuvalle lääkärille :)
- ..
allergiaa? kirjoitti:
Kiitos viestistä.ja niin ajattelinkin että tarvitsee mennä erikoistuvalle lääkärille :)
Olen ollut allerginen koko ikäni. Elimistö reagoi joka vuosi vähän eri tavalla.
Kysele, opiskele ja liity vaikka allergisten vertaisryhmään.
Parhaiten oppii (valitettavasti) kokeilemalla, koska jokaisen elimistö on uniikki.
Tsemppiä teille. Tää kevät on monelle allergiselle aika rankka. Koivu kukkii jo nyt runsaasti. Nekin jotka eivät yleensä reagoi, voivat saada oireita.
Aloitin itse aamulla antihistamiinilla, poskien huuhtelulla ja sumutteella.
Haluaisin ulos...mut mitenhän käy.
Allergian kanssa vain oppii elämään. Terveisiä pikkupotilalle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005328517Aamuseuraa/rehevää naista
uhkean rehevät m-xxxl naiset/rouvat/pari 18-80v kutsu luokses 31.1 aamusta päiväpanoille 32v hetero mies.oon innokas nuo4366224h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?72193Suomessa eletään liian pitkään
"Ihmisten on kuoltava" Asiantuntija varoittaa: Suomi ei ole valmis siihen, että niin moni elää pitkään: ”Kaiken täytyy1571153Kerotakaa joensuun kontiolahden paiholan laitoksesta jotain
Mun kaveri joutuu paiholan laitokseen nyt lähi aikoina niin voisko ihmiset kertoa minkälaista siellä on tarinoita jne ja17796Olen niin haaveillut
Sinusta. Ollut hullun rakastunut. Ajatellut kaikkea mitä yhdessä voisimme tehdä. Mutta ei ei yhtään mitään. Usko vaan lo57722Sun ulkonäkö on
Kyllä viehättävä. Kauniit piirteet. Todella sievät. Ja olemus on ihana. Olet tehnyt vaikutuksen.34715Oletko koskaan
Tavannut/tuntenut ihmistä, jonka kanssa vuosisadan rakkaustarina olisi ollut mahdollinen, mutta joku este tuli väliin?68706- 42676
En voi ottaa
Jos ikinä aiot ottaa yhteyttä, niin tee se nyt. On aika, kun todella todella tarvitsisin sinua. Naiselle.36637