Uus Mazda kuus.

NoSe

Onhan muuten hulppean näkönen peli, jos edes suurinpiirtein sellaisenaan tulee markkinoille, mitä ennakkokuvissa on näytelty. Tosin on nykyinenkin hyvännäkönen, yks parhaista n.s. perheautoista.
Mitä ruostumiseen tulee, niin sehän on loppujen lopuksi aika pieni vaiva suojauttaa auto heti uutena sillä tavalla, ettei takuulla ruostu. Niin olen tehnyt kaikkien muidenkin omistamieni merkkien kohdalla, jopa mersun, joka ainakin aikaisemmin oli todella ruosteherkkä.
Joten jäänpä innolla odottelemaan uuden kuuden ensiesittelyä, eiköhän se vuoden sisällä tapahdu.

7

353

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Pian vaihdan

      Suojaus ja maalipinnankäsittely tingittynä myyjäliikkeestä.
      Ja vaihto taas 5-6 vuoden kuluttua. Ei pienintäkään vikaa
      ole autossani ollut ja pian on 120000 mittarissa ja ikää
      4vuotta 7kk.Maalipinnankäsittely, varsinkin mustassa autossa
      on pesua helpottava asia. Ei tarvitse kun näyttää, pientä
      halpaa painepesuria, niin lika irtoaa. 100€ pesuri on säästänyt
      itsensä takaisin monta kertaa. Talvella pesetän autosuojaamon
      pojilla 2-3 kertaa.

    • 1000€ kaikki

      Puhut asiaa. Menkää ruttutukkuun katsomaan.

    • puhumattakaa sakuist

      Aika laiska kone on Mazdalla... verrattuna jopa Avensikseen.

      • ma z daaaaaaaaaaaaaa

        Joo, espanjalaisen turbon jälkeen aika mopo, mutta näyttää tuolla silti ehtivän...

        2,0 l ihan tavallinen, mut ku Suomessa saa ajaa jopa 120km/h, niin mitä merkitystä.

        http://www.youtube.com/watch?v=Ur60u9I4D4E&feature=endscreen

        Ja muuten Avensista en ottanut, kun se on mopoista mopoin ajoin ja hylkäsin. Aven hinta taivaissa, jos otat automaatilla, alkaa olla mesehinnat.

        Rakentamasi auton tiedot - yhteenveto:
        Malli
        Wagon
        Moottori
        1.8 Valvematic
        Vaihteisto
        Multidrive S -portaaton automaatti
        Varustetaso
        Sol Plus
        38 061,95€
        Varustepaketti
        Ei varustepaketteja saatavana tähän varustetasoon, jatka eteenpäin.
        Ulkopuoli
        Dark Red (3Q7)610,78€
        17" kevytmetallivanteet 10-puolaiset (215/55R17)
        Panoraamakatto (Wagon)986,46€
        Lisää vaihtoehtoja
        Sisäpuoli
        Nahka-alcantara (musta)
        Hinta yhteensä (ilman toimituskuluja):
        39 659,19€


    • Musta farkku

      2lt koneella pärjää pariskunta. Jos on lapsia, niin ottakaa 2,4lt moottorilla.

    • Ex ex mazda

      Älä viitsi olla idiootti!!!!!! Mazdan tapauksessa mikään saatanan suojaus EI AUTA.
      Otettiin se suojaus missä vaiheessa tahansa, kyllä takuulla ruostuu saatanan paska ruosteläjä!!! Kahdesta on kokemusta, kolmatta EI TULE!!!!

    • Mun mazdapa ei ehdi ruostumaan, sillä ajellaan,
      ja leppoisasti, ilman lastentauteja..........................................

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      165
      1566
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      104
      921
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      743
    4. 51
      635
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      16
      605
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      537
    7. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      45
      488
    8. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      157
      476
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      185
      422
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      26
      419
    Aihe