Onhan muuten hulppean näkönen peli, jos edes suurinpiirtein sellaisenaan tulee markkinoille, mitä ennakkokuvissa on näytelty. Tosin on nykyinenkin hyvännäkönen, yks parhaista n.s. perheautoista.
Mitä ruostumiseen tulee, niin sehän on loppujen lopuksi aika pieni vaiva suojauttaa auto heti uutena sillä tavalla, ettei takuulla ruostu. Niin olen tehnyt kaikkien muidenkin omistamieni merkkien kohdalla, jopa mersun, joka ainakin aikaisemmin oli todella ruosteherkkä.
Joten jäänpä innolla odottelemaan uuden kuuden ensiesittelyä, eiköhän se vuoden sisällä tapahdu.
Uus Mazda kuus.
7
302
Vastaukset
- Pian vaihdan
Suojaus ja maalipinnankäsittely tingittynä myyjäliikkeestä.
Ja vaihto taas 5-6 vuoden kuluttua. Ei pienintäkään vikaa
ole autossani ollut ja pian on 120000 mittarissa ja ikää
4vuotta 7kk.Maalipinnankäsittely, varsinkin mustassa autossa
on pesua helpottava asia. Ei tarvitse kun näyttää, pientä
halpaa painepesuria, niin lika irtoaa. 100€ pesuri on säästänyt
itsensä takaisin monta kertaa. Talvella pesetän autosuojaamon
pojilla 2-3 kertaa. - 1000€ kaikki
Puhut asiaa. Menkää ruttutukkuun katsomaan.
- puhumattakaa sakuist
Aika laiska kone on Mazdalla... verrattuna jopa Avensikseen.
- ma z daaaaaaaaaaaaaa
Joo, espanjalaisen turbon jälkeen aika mopo, mutta näyttää tuolla silti ehtivän...
2,0 l ihan tavallinen, mut ku Suomessa saa ajaa jopa 120km/h, niin mitä merkitystä.
http://www.youtube.com/watch?v=Ur60u9I4D4E&feature=endscreen
Ja muuten Avensista en ottanut, kun se on mopoista mopoin ajoin ja hylkäsin. Aven hinta taivaissa, jos otat automaatilla, alkaa olla mesehinnat.
Rakentamasi auton tiedot - yhteenveto:
Malli
Wagon
Moottori
1.8 Valvematic
Vaihteisto
Multidrive S -portaaton automaatti
Varustetaso
Sol Plus
38 061,95€
Varustepaketti
Ei varustepaketteja saatavana tähän varustetasoon, jatka eteenpäin.
Ulkopuoli
Dark Red (3Q7)610,78€
17" kevytmetallivanteet 10-puolaiset (215/55R17)
Panoraamakatto (Wagon)986,46€
Lisää vaihtoehtoja
Sisäpuoli
Nahka-alcantara (musta)
Hinta yhteensä (ilman toimituskuluja):
39 659,19€
- Musta farkku
2lt koneella pärjää pariskunta. Jos on lapsia, niin ottakaa 2,4lt moottorilla.
- Ex ex mazda
Älä viitsi olla idiootti!!!!!! Mazdan tapauksessa mikään saatanan suojaus EI AUTA.
Otettiin se suojaus missä vaiheessa tahansa, kyllä takuulla ruostuu saatanan paska ruosteläjä!!! Kahdesta on kokemusta, kolmatta EI TULE!!!! Mun mazdapa ei ehdi ruostumaan, sillä ajellaan,
ja leppoisasti, ilman lastentauteja..........................................
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 712973
- 462574
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4322235- 792138
- 951956
- 321712
- 121536
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan171487Mitä nämä palautteet palstalla ovat?
Joku uusi toimintatapa rohkaista kirjoittajia vai mistä on kyse?271302Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil201222