Herkullista ruokaa ja erinomainen palvelu

Syksyllä taas

Rhodokselle matkustaville vinkiksi ... Georgios Papanikalou kadun päässä, lähellä vanhaa hautausmaata, sijaitsee aivan erinomainen, pieni ruokapaikka nimeltään Andreas Oasis. Andreas itse tarjoilee ja hänen vaimonsa laittaa avokeittiössä ruuan.
Olen itse käynyt Rhodoksella noin 15 kertaa ja voin rehellisesti todeta, että eipä ole monta paikkaa, jossa ruoka ja palvelu yltäisi edes samalla tasolle. Ruuan erinomaisesta laadusta huolimatta myös hinnat ovat enemmän kuin kohdallaan :)

Itse jo odottelen syksyä ja mahdollisuutta päästä nauttimaan paikan ystävällisestä ilmapiiristä ja herkullisesta ruuasta.

18

3068

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Afrodite*

      Kiitos vinkistä, täytyypä käydä syömässä sielläkin. Menen kesäkuun alussa:)

    • Lomakuumetta

      Kiitos myös vinkistä..
      olemme lähdössä elo-syyskuun vaihteessa Cactukseen.
      Miten muuten elämä oli siellä...palvelu, hinnat, suomalaisiin suhtautuminen...

      • Mediterranean

        Juuri lähdössä Rodokselta Mediterranean hotellista. Todella siisti hotelli. Hinnat yleensä mielestäni halvempia kuin Suomessa, palvelu hyvää ja suhtautuminen meikäläisiin aivan kohdallaan.


      • : )

        Cactus-hotelli hyvä ja siisti ja sijaitsee aivan loistavalla paikalla, lyhyt matka joka paikkaan. Suomalaisiin suhtauduttin hyvin ja lämmöllä. Vanhastakaupungista kannattaa ostaa esim. tuliaiset ja alkoholit, siellä halvempaa kuin hotellin nurkalla. Ihana paikka kaiken kaikkiaan!!


    • : )

      Kävimme mekin syömässä tässä paikassa. Ulospäin vaatimaton paikka, mutta palvelu iloista ja ruoka hyvää, hinta-laatu-suhde kohdillaan.

    • Suomen sateessa

      Kävimme viikolla17 Andreas Oasiksessa ja totesimme saman. Ruoka erinomaista,palvelu ystävällistä,viihtyisä paikka,ei liian hieno,mutta tuli Kreikkalainen fiilis.Yleensä käymme aina eri paikoissa syömässä,mutta nyt oli aivan pakko käydä toisen kerran.Hinta oli kohtuullinen.Suosittelen.Oli kiva kun Andreas esitteli vaimonsa ja kehui häntä hyväksi kokiksi.Se piti paikkansa.

      • Taas ja taas

        Thomas on samantapainen paikka. Mahtavaa ruokaa kohtuu hintaan Mahtava isäntä kokkaa sydämellään ehkä rodoksen parasta ruokaa! Tuulisen rannan tuntumassa.


    • Rodoksen kävijä

      Myös minä olen todennut saman. Erittäin ystävällistä palvelua ja maukasta ruokaa Andreas Oasiksessa. Jos haluaa kalaa, niin kannattaa tilata etukäteen, jotta saa varmasti. Innolla odotan jo tulevaa matkaa!

    • Perjohan

      Samat sanat, jo toisena keväänä peräkkäin vietin lomaviikon Rodoksella huhtikuussa. Ja kummallakin reissulla vierailin useamman kerran ruokailemassa Andreaksen ja hänen vaimonsa ravintolassa. Tosi siisti paikka, erittäin kohtelias palvelu ja ennenkaikkeka hyvä mutta edullinen ruoka. Taatusti jatkossakin tulen vierailemaan Rodoksen matkalla Andreaksen ravintolassa. Siinäkin mielessä Andreaksen ravintolaan on kiva mennä, koska sen edustalla ei ole kiusallisia sisäänheittäjiä.

      • Eija50

        Todella hyvää ruokaa ja edullista. Harmi vaan että tämäkin paikka sellainen missä ei kassakone kilise!!! Kuitit kirjoitetaan käsin valkoisella lapulle ja rahat vilahtaa ohi kassan niinkuin monessa muussakin ravintolassa. Ilmankos verorahoja ei kerry ja paikat, sekä puistot rempallaan koko Rodoksen kaupungissa!


      • rodostrianta
        Eija50 kirjoitti:

        Todella hyvää ruokaa ja edullista. Harmi vaan että tämäkin paikka sellainen missä ei kassakone kilise!!! Kuitit kirjoitetaan käsin valkoisella lapulle ja rahat vilahtaa ohi kassan niinkuin monessa muussakin ravintolassa. Ilmankos verorahoja ei kerry ja paikat, sekä puistot rempallaan koko Rodoksen kaupungissa!

        Kreikassa ei nykyään tarvitse sitä ruokaa tai juomaa maksaa ellei saa asianmukaista kuittia ;) Niin että ihan omaa tyhmyyttäsi maksoit jos et kerran kunnon kuittia saanut.


      • syksyllä taas
        Eija50 kirjoitti:

        Todella hyvää ruokaa ja edullista. Harmi vaan että tämäkin paikka sellainen missä ei kassakone kilise!!! Kuitit kirjoitetaan käsin valkoisella lapulle ja rahat vilahtaa ohi kassan niinkuin monessa muussakin ravintolassa. Ilmankos verorahoja ei kerry ja paikat, sekä puistot rempallaan koko Rodoksen kaupungissa!

        Hei,

        Onko tämä se ravintola, jossa on monta kelloa seinällä ja jonka vieressä on mopovuokraamo?


    • Kesällä taas!

      Toinen huippupaikka on Thomas tuulisen rannan puolella!

    • tessera

      Joku sanoi ettei saanut kuittia me saimme joka kerta kun kävimme syömässä antreaksessa emme olisi menneet toista kertaa jos ei kuittia olisi tullut.ruoka ja palvelu on tosi hyvääkäymme aika kun menemme rodoon.

      • Rodos on our mind

        Itse en ainakaan ole minkään kuittien takia lähtenyt matkoille minnekään päin maailmaa.
        Thomas on yksi suosikkipaikoista tuulisen rannan puolella. Pieni paikka, jossa Thomas isännöi ja tekee ruokaa suurella sydämellä.


    • Kasarikäyntien muist

      Joku väitti Rodosta autioksi nyt hiljan, oliko toukokuussa 2014 käynyt, en ole varma. Sanoi, että vain suomalaispaikat oli täynnä.
      Syömisen lisäksi haluaisin nukkua hyvin eli kaipaan hotellia, johon ei kuulu mahdoton mökä. Pitääkö mennä Ixiaan vai löytyykö Rodoksen kaupungista rauhallinen hotelli? Tasainen liikenteen ääni ei haittaa.
      Näkisi, miten saari on muuttunut 25 vuodessa.

      • tsk50+

        Aurinkomatkatkojen hotelli Agla, suosittelen. Rauhallinen ja hyvän palvelun hotelli pienen kävelymatkan päässä keskustan hälinästä.
        50 pariskunta menossa heinäkuun lopulla kolmatta kertaa samaiseen hotelliin.
        Mihinkä sitä nyt kotoansa lähtisi, edes kesälomalla:)


    • A ja T

      Thomas Taverna ja Andreas Oasis parhaat ruokapaikat Rodoksella.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      112
      8791
    2. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      39
      2623
    3. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      128
      2371
    4. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      22
      1989
    5. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      14
      1736
    6. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      11
      1540
    7. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      15
      1497
    8. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      9
      1427
    9. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1296
    10. Kristityt "pyhät"

      Painukaa helvettiin, mä tulen sinne kans. Luetaan sitten raamattua niin Saatanallisesti. Ehkä Piru osaa opetta?!.
      Kristinusko
      6
      1219
    Aihe