oli kova poika uhoamaan.mutta hyväksyy kumminki kaikki hallitukses mitä katainen sanoo eli on täysin kokoomuksen kätyri.
Uskoiko joku Arhinmäen paskaa
2
105
Vastaukset
- Valtio takaa kaiken
Niin nyt on puoltamassa kaikesta kasettimaksua.? Eräs viisas sanoi = Taitelijoiden pitää elää omilla töillään..! Suomessa ei ole varaa tekokulttuuriin eikä tekotaiteeseen. Tällä menolla työläisen verotusprosentti hipoo 75% prosenttia vähintään. Elköön viisaat päättjät jotka ei voi muita kuin rehellisen työtekijöitä verottaa..! Taiteilijan ei tartte tehdä mitään mutta tuloja tulee jostain uusista kasettimaksuista..? Sitten kun tekee jälki on juosten kustuu tai arvoitus suurimalle osalle väestöä.
Arhinmäen 'Punavihreys' lamaannutti Vasemmistoliiton jo aikoja sitten.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1848485
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264588- 504158
- 543632
- 513156
- 502910
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262616- 382394
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382083- 292056