Hutkijoille!

Ennen kuin tulette puhumaan paskaa, tutkikaa ensin.

5

217

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • "Ennen kuin tulette puhumaan paskaa, tutkikaa ensin."

      - Kädestä pitäen esimerkinomaisesti: Jos tekee mieli puhua paskaa siitä, ettei home(sieni) ja mykotoksiinit liity psoriakseen mitenkään, vaihda suomenkielisten hakusanojen tilalle englanninkieliset termit ja syötä ne hakukoneeseen. Veikkaanpa, että paskanpuhumisen tarve vähenee radikaalisti tiedon lisääntyessä.

      Suosittelen etenkin läk.kandille ja muille valelääkäreille.

      • "Suosittelen etenkin läk.kandille ja muille valelääkäreille."

        - Tässä pojuille pikku lukupaketti, ollos hyvä:

        DAMPNESS AND MOULD - WHO Europe - World Health Organization

        www.euro.who.int/__data/assets/pdf_file/0017/43325/E92645.pdf

        Ks. myös:

        Altistajien joukossa myös beetaglukaani
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10134288


      • sanasinko kirjoitti:

        "Suosittelen etenkin läk.kandille ja muille valelääkäreille."

        - Tässä pojuille pikku lukupaketti, ollos hyvä:

        DAMPNESS AND MOULD - WHO Europe - World Health Organization

        www.euro.who.int/__data/assets/pdf_file/0017/43325/E92645.pdf

        Ks. myös:

        Altistajien joukossa myös beetaglukaani
        http://keskustelu.suomi24.fi/node/10134288

        Valvoin viime yönä neljään tutkiessani tuota WHO:n tuottamaa kirjaa. Käänsin sen jopa pdf-muodosta wordiin tajuttuani yhden tosi paljastavan seikan.

        Kohta on vähättelijöiden vaikea jauhaa enää paskaa. Jo yksi asiakirja paljastaa sellaista...

        Ei auta yhtään, että asia paljastuu käänteisesti, kun sen on kerran tajunnut ja siitä voi kirjoittaa. Tulossa vaan niin pitkä juttu, ettei mahdu edes viestin määrämittoihin täällä...

        Pitikin keksiä tuo, olisi ollut muutakin hommaa, mutta nähtävästi totuuden pitääkin paljastua. Muokkaamisessa ja käsittelyssä menee vielä aikaa käydessäni läpi, mitä aineistoa liittää ja mitä jättää pois. Pdf-tiedosto on 248 sivun mittainen.

        - Väsyttää, mutta menen juomaan kahvia ja kirjoittamaan aamusivuihin kaikesta.


      • sanasinko kirjoitti:

        Valvoin viime yönä neljään tutkiessani tuota WHO:n tuottamaa kirjaa. Käänsin sen jopa pdf-muodosta wordiin tajuttuani yhden tosi paljastavan seikan.

        Kohta on vähättelijöiden vaikea jauhaa enää paskaa. Jo yksi asiakirja paljastaa sellaista...

        Ei auta yhtään, että asia paljastuu käänteisesti, kun sen on kerran tajunnut ja siitä voi kirjoittaa. Tulossa vaan niin pitkä juttu, ettei mahdu edes viestin määrämittoihin täällä...

        Pitikin keksiä tuo, olisi ollut muutakin hommaa, mutta nähtävästi totuuden pitääkin paljastua. Muokkaamisessa ja käsittelyssä menee vielä aikaa käydessäni läpi, mitä aineistoa liittää ja mitä jättää pois. Pdf-tiedosto on 248 sivun mittainen.

        - Väsyttää, mutta menen juomaan kahvia ja kirjoittamaan aamusivuihin kaikesta.

        "Valvoin viime yönä neljään tutkiessani tuota WHO:n tuottamaa kirjaa. Käänsin sen jopa pdf-muodosta wordiin tajuttuani yhden tosi paljastavan seikan."

        - Välilehdissä edelleen, jäänyt roikkumaan...

        Oletteko tajunneet jo, mitä huomasin? Kyllä Suomessa tiedetään...

        Mitäs jos hutkijatkin lukisivat, eihän pdf-tiedosto ole kuin 248 sivun mittainen ;)


      • sanasinko kirjoitti:

        "Valvoin viime yönä neljään tutkiessani tuota WHO:n tuottamaa kirjaa. Käänsin sen jopa pdf-muodosta wordiin tajuttuani yhden tosi paljastavan seikan."

        - Välilehdissä edelleen, jäänyt roikkumaan...

        Oletteko tajunneet jo, mitä huomasin? Kyllä Suomessa tiedetään...

        Mitäs jos hutkijatkin lukisivat, eihän pdf-tiedosto ole kuin 248 sivun mittainen ;)

        "Välilehdissä edelleen, jäänyt roikkumaan..."

        - Onko lääkärit käyneet miinustelemassa; anonyymipalvelimeltahan se sujuu, pää pensaassa perse ilmassa. Sivupersoonat vauhdissa.

        Siitä vaan. Tämäkin vielä tulee, kun sairas jaksaa vääntää. Pitkän tauon jälkeen kävin läpi nyt yöllä taas.

        1.5.2012 aloittanut tällaisen ketjun, juuri kun edellisenä päivänä punkki oli purrut enkä tajunnut ollenkaan, mitä kaikkea tulossa...


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      130
      1355
    2. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      101
      876
    3. Mikä teidän jutussa on ongelmana?

      Missä meni pieleen?
      Ikävä
      75
      713
    4. 51
      605
    5. Koillis motor

      Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa
      Suomussalmi
      13
      511
    6. ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla

      Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann
      Haapavesi
      40
      484
    7. Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?

      Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m
      Suhteet
      153
      451
    8. Tehdäänkö tänään toiveista totta?

      Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..
      Ikävä
      30
      417
    9. Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä

      Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;
      Maailman menoa
      175
      384
    10. Missä näet kaivattuasi?

      Mitä teet silloin? Tuleeko pakene reaktio? Vai hellä tunne ja ere..
      Ikävä
      25
      381
    Aihe